Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3440 üzenetére
Tavaly sok pénztár volt, nem kellett sokat sorbanállni a jegyért. Max 1-2 percet.
"De legalább a jobb oldalon lehet az első kanyarban."
Az nem jóEgy kicsit más: Találtam pár képkockát a mostani autó kiszínezéséről : [link]
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #3672 üzenetére
Vagy legalább hátsókerékhajtás. Mert azt a mostani helyzet is jól mutatja, hogy kigyorsításon az öreg BMW igencsak lealázza az összes fwd csodát, aminek elkönnyül az eleje, aztán csak pörög az elsőkerék a levegőben.
Viszont ahogy így a levegőben lóg az egész, nincs semmi konkrétum, az eléggé gáz. Az F1-ben már évek óta tudja mindenki, hogy 1.6T motorok lesznek, de még ott is megy a fanyalgás.
Aztán nehogy úgy járjon a sorozat, mint a DTM 1995 után. -
vlevi
nagyúr
válasz IreN!CuS #3676 üzenetére
"Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?"
Ne vonjunk.
Az F1 eredetileg "maszek" garázscsapatok bajnoksága volt, még a Chapman féle Lotus, vagy a Ferrari is csak egy garázscsapat volt, a Williamsről, Brabhamről nem is beszélve. Persze rengetegen versenyeztek pl. Ford motorokkal, de a Ford akkor sem volt jelen gyári csapatként az F1-ben. Aztán a 70-es évek végén kezdett egyre inkább nyomulni a Renault, aztán jöttek a többiek, a 2000-es években Toyota, BMW, Merci, ...
Aztán ez valahogy elkopott, és most megint ott tartunk, hogy elvileg gyártótól független csapatok vannak túlsúlyban, Redbull, McLaren, Force India, satöbbi. Persze ezeket a csapatokat már korántsem lehet "garázscsapatnak" hívni, annál sokkal inkább üzleti alapon működnek, mint a 60-as években, de akkor is privát csapatnak tekintendőek.
A WTCC-ben, korábban ETCC-ben mindíg is nagyobb volt a gyári befolyás, már csak a szabályok miatt is, hiszen "utcai" féle autókkal kell versenyezni. De pl. a Brit bajnokságban nincs jelen egy gyártó sem, és ez meg is látszik az autók sokféleségén, van ott Opel, Toyota, MG, ... -
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
"Persze kérdés hogy minek.."
Valszínűleg nagyon sok autó nem lenne a rajtrácson, ha csak az új autókkal lehetne indulni. BMW, Chevy tuti nem lenne 1db sem, és valószínűleg ezzel azok a csapatok is eltűnnének, akik nem tudják megfinanszírozni az új autót.
De értem a "minek" másik jelentését. Eredményt biztos nem lehet elérni egy 3.5Kg/LE tömeg/teljesítmény arányú autóval egy 2.9-ös arányú ellen, aminek ráadásul az aerodinamikai kialakítása, gumik tapadása is sokkal jobb.
Kb, mintha a Lacettit eresztenék össze a Cruze ellen, vagy GP2-es autóval akarnál indulni az F1-ben.Azt azért tegyük hozzá, hogy az a Seat nagyon morcosan és nagyon jól néz ki !
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #3817 üzenetére
A futam előtt Csuti Laci elmondta, mit beszélt telefonon Zengőékkel. Azon agyaltak, hogy akármit néznek meg az autón, az el van törve, szét van ütve, satöbbi. És nem az a gond, hogy nincs meg a pénz, hanem hogy vajon sikerül-e Argentínára összerakni egy normális autót. És itt a hangsúly a normálison van. Mert ha hazahozzák, akkor van pár hetük, amíg rendesen meg tudnák javítani, kipróbálni. Így viszont tényleg 19-re lapot húztak, mert ha ott valami további probléma kiderül, akkor 5 futamon keresztül a tengerentúlon vannak, és a futamokat kivéve konténerben utazik az autó, azért nem tudnak hozzányúlni, normális szervízre nincs lehetőség. Bízzunk Zengő Zoliban, hogy bejön a húzás.
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3923 üzenetére
És nagyon valószínű, hogy sok lengyel eljönne miatta a ringre.
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3927 üzenetére
"Will a push-to-pass system be adopted? It is possible, but not before 2015"
DTM-ben idén jelent meg az F1-hez hasonló DRS -
vlevi
nagyúr
Ebben igazatok van, de azért azt is tisztán kell látni, hogy nem azért támogatják számolatlanul a focit, mert az egy olyan jó dolog. Hanem azért, mert az egy akkora pénznyelő, pénzmosó ahol tízegynéhány milliárdot úgy el lehet tüntetni, hogy senki sem veszi észre, ha valakinek a zsebében landol. Szerinted mi az ótvar szarnak kell ennyi tetves stadiont építeni? Akkora pénzekből, amiből több F1-es szintű versenypálya is megépíthető lenne?
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3979 üzenetére
Csak az a baj, hogy 4-5-6 auto, ami a 2014-es szabalyokra epul, a tobbi a mostani marad, talan valami modosito csomagot kap ez-az. Ez nemsorozatgyartas, ahol szazezres darabszamban jon le a szalagrol az uj suzuki wsift. Ezek a kis magancegek, mint az rml, jas, ... nem kepesek evi nehany autonal tobbet epiteni, es kiszolgalni. Csak nehogy a tortenelem ismetelje onmagat, a dtm is megszunt a 90-es evek vegen, es hosszu szunet utan egy teljesen mas koncepcioban indult ujra.
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3987 üzenetére
Ugy, hogy az autok teljesitmenye ott is saccperkabe ugyanaz, legalabbis erre torekednek. Azonkivul nincs gyari csapat, csak privatok, a szabalyrendszer miatt olcsobb, es egyszerubb, emiatt majdnem akarmilyen utcai kocsibol lehet epiteni ngtc szabalyoknak megfelelo versenygepet.
Azert azt ne mondd, hogy Jason Platorol sem hallotal meg?
Amugy a yt-on rendszeresen fenn vannak a futamok.Pl itt [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4058 üzenetére
Nem csak aszfalton vagyunk jobbak. Bármelyik sportágban, említhetném a vízilabdát, kézit, úszást, evezős sportokat, küződsportok, mindegyik sportág versenyzői összehasonlíthatatlanul több eredményt értek el, mint bármelyik magyar futballcsapat az elmúlt 50 évben.
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4068 üzenetére
És azt se felejtsük el, hogy Zengő Zoli nem csak a WTCC-ben versenyzik, az ETCC-ben is van két autója, és gondolom onnan sem akarta elvenni a pénzt.
-
vlevi
nagyúr
Sajna nem nekik valo, a la source-tol az eau rouge-n keresztul egy perc padlogaz.
En jaccottam a race07-el, kiprobaltam, a kanyargos resz nagyon szuper, de a ket hosszu, majdnem tokegyenes szakasz teszi ki a palya nagyreszet.
Nezoi szempontbol sem a legjobb, alig latjak az autokat. Amugy pont ezert eroltettek a suzuka eastet (meg dtm-ben a brands hatch indyt), hogy mindig a nezok elott legyenek.
Zolderrel mi volt a baj? az is nagyon jo palya.Amugy nem kell nekik 3 perc, nem emlekszem az wtcc autos idomre, de a gt legendsben egy 1.3-as alfa giulia gta-val mentem 3 percet. Es a rrace07-ben a dodge chargerrel
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz albert8 #4165 üzenetére
"Én pont a kezdésre keltem fel, de amint megvolt a bumm vissza is feküdtem"
Én is így tettem (Annyi kiegészítéssel, hogy az első futamra felkeltem, de a második futam harmadik kanyarjára már aludtam is )
Aztán félkilenc körül magamhoz tértem, és megnéztem a futam ismétlését a a Dunán. -
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4217 üzenetére
Ennek szerintem mindenki örül
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4223 üzenetére
Kar, pedig en is megnzetem volna Kubicat a Hungaroringen.
Viszont ott a masik hir, hogy Lopez a citroennel fog tesztelni. Valoszinunek tunik, hogy o lesz a harmadik pilota. -
vlevi
nagyúr
válasz Ventur@ #4234 üzenetére
Btcc-bol nem lehet athozni autokat. Mert azon kivul, hogy negy kereke van, azonkivul az ngtc szabalyrendszer alapjan epult autoknak semmi koze a wtcc-ben hasznalt autokhoz. Evekkel ezelott meg mindenutt az s2000 szabalyrendszerre epultek a kocsik, brit, sved, satobbi, de aztan ez megvaltozott. Igazabol a brit bajnoksagnak jot is tett, hogy szinte minden markabol lehet ngtc autot csinalni, van ott MG, Toyota, Audi, Focus, es persze Civic.
-
vlevi
nagyúr
válasz joshua7 #4254 üzenetére
Gyaloggaloppból tudnék idézni:
"hülye angolok, angol hülyék"
Mondjuk, valahol nem baj, ha autó méretű autókkal versenyeznek, mert mostanság, például, ami a WRC-ben megy, hogy Fiestával, Poloval versenyeznek, hát, kicsit, hogyismondjam,
Oké, hogy gyors, meg izé, meg minden, de hát, akkor is egy versenyautó az legyen versenyautó kinézetű és méretű. -
vlevi
nagyúr
Azert az autogp-rol se feledkezzunk meg, nemsokara indul a futam, eurosport kozvetiti, Kiss Pal Tomi a 4. helyrol indul,
-
vlevi
nagyúr
Na, jol kezdodik...
Razokovet szerelnek, azert csuszik az autogp futam.De, hogy kicsit idevalot is irjak, en is kinn voltam azon a hungaroringi futamon. Olyan hosszu 12 koros futamot ritkan lat az ember, mindenki a celegyenes raforditot leste, hogy vajon Norbi autoja tunik-e fel elsonek? Es senkit sem zavart, hogy dogunalom volt a futam, mert az elen meg egy arva elozesi kiserletetet sem lattunk :-)
Bezzeg egy ilyen f1-es futamot hetekig fikaznak, hogy mennyire vacak, felesleges nezni :-)[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #4350 üzenetére
"übertárkony gyorsan megoldotta, hogy a jas ne unatkozzon.."
Hát, ezt most nem ő oldotta meg. Oké, benézett egy féktávot, állt a pálya szélén, és várta, hogy üres legyen a pálya, és visszamehessen, amikor bumm.
Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy tavaly Monzában Thompson törtte totálkárra a két Ladát... -
vlevi
nagyúr
válasz !Overdose! #4390 üzenetére
Fekeznie sem kellett volna. Csak egy rovid idore a padlogaz helyett egy kicsit kevsebb gazt adni, hogy legyen kozt es Coronel kozott 2-3 centi heyl. Aztan majd az elso kanyarban fektavon seggberughatja, az mar csak versenybaleset :-)
-
vlevi
nagyúr
válasz !Overdose! #4393 üzenetére
Én csak a közvetíésben is látott belső kamerás felvételre tudok hagyatkozni, amiből hallani lehetett, hogy végig állt a gázon, és tolta Coronelt. És végül még el is mozdult jobbra, ezt forgatta keresztbe. Szerencsétlen baleset, mert ha bármelyikük is egy kicsit enged, akkor ez nem következik be. De általában a hátul jövő a hibás, ezt is tudni kell. Meg, amit Csuti Laci mondott a szabályokról, hogy azért valami hajlandóságot illik mutatni a baleset elkerülésére
-
vlevi
nagyúr
Es a jurosporton adjak majd a futamot!
Legalabbis remelem, nem lesz hosszabbitas a rengeteg snooker kozvetitesben.
Nem ertem, tenyleg van snooker, darts, kopapirollo satobbi sportoknak akkora nezettsege, hogy allandoan az megy? Vagy csak elfogytak a juro alol a normalis sportagak, es valamit adni kell? -
vlevi
nagyúr
The crash: analysis, consequences, future of Coro…: http://youtu.be/SzoCbYna-HA
Hát, ez az autó nem lesz kész vasárnapra, az biztos, Coronel nagy bánatára
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4484 üzenetére
"Előbb kellett volna bevezetni azt a súlyozást. Bár nem tudom, mennyiben fog az változtatni."
Semmit
A Cruzeokat sem nagyon lassította le -
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #4689 üzenetére
Ráadásul mostmár a WTCC időmérőnek kellene mennie !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- LEGO klub
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...