-
IT café
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LK
addikt
válasz bullseye #30527 üzenetére
WN6 ~1000 (utolsó 1k csatában 1.3k-1.6k ) átlagsebzés ~0.7k (utolsó 1k csatában 0.8k-1.1k) tier 6-8
50-51% winrate 4.5kcsataAmúgy véleményt kértem,nem okoskodást
Amúgy a számok szart sem érnek,van 11k csatás kollégám,és (igazi) noob.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Angel1981
veterán
válasz bullseye #31060 üzenetére
Ez így van.
A Battle Hero és Epic Achievement medálok adják, a "commemorative" és "special" nem.
Jo33by: erről valami linket? Vagy csak személyes kalkuláció?
Szerintem azzal "kevered", hogy a csapat által kiosztott összes sebzés beleszámít az XP-be, ezért tűnhet úgy hogy a gyors meccsekért kevesebb XP jár, mert
a. vagy nyertek bázisfoglalással, és csomó ellenség életben marad
b. letarolják a csapatot, és csomó ellenség életben maradHiába osztasz ki Te magad ugyanannyi sebzést, más más XP jár érte, ha a fenti esetek fennállnak.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
-
LoLHunCsirke
tag
-
KisApám
addikt
válasz bullseye #31333 üzenetére
Én: ha van fedezék, tolatás fedezékbe, domb mögé, miegyéb - mint bárki más, közben a leggyengébbet lövöm (tudásom szerint akit át is tudok ütni egyáltalán), hogy ha meg is halok, a többiek könnyebben elkaphassák.
Ti?[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
diegho
nagyúr
válasz bullseye #31333 üzenetére
Ha nem tudod mit csinálj ha 2 irányból lőnek, akkor nem nálam van a user error.
Mellesleg csak szimplán gondolkodni kell, mint mindig, hiszen ez észjáték. 2 irányból lő mondjuk 2 tank. Látod mik lőnek > tudod mennyi átütése van az ágyújuknak > tudod melyik hogyan tud átütni > tudod mennyit sebeznek > tudod mennyi idő alatt töltenek > tudod te mennyi idő alatt töltesz és mennyit sebzel > tudod mennyi életerejük van... Tehát mindent tudsz ahhoz, hogy a lehető legoptimálisabb pozíciót vedd fel és forgasd a tankod annak érdekében, hogy minél több esélyük legyen a lepattanásra. Tudod, hogy melyik tankot kell lőni, hogy előbb múljon el a veszély, vagy minél több kárt okozz. Igazából mindent tudsz, hiszen utánajártál, hogy hol vannak a gyenge pontok, mit tudnak az ágyúk, tankok, milyen szögeket kell felvenni és ezt szépen lehetne folytatni...
-
diegho
nagyúr
-
HellGreg
őstag
válasz bullseye #31976 üzenetére
Azért valami megvezetésnek kell lennie, nem létezik olyan pechsorozat véletlenül, amilyenbe belefutok időnként. Pl. 2 napja a 250 ezerhez egy darab túlélt csata hiányzott. Na az az egy csata éjféltől hajnal 2-ig nem jött össze. Egyszer se nyertünk, mindig legépeltek minket, reménytelenül. És van még egy dolog, amit észrevettem, bár lehet, hogy túlzás. Amikor egy csata vesztesen alakul, és pl. artyval vagyok, nem találom el a célpontokat (méterekkel mellé lő, amikor egymás mellett áll két tank és direkt közéjük lövök, akkor nem mellé, hanem méterekkel mögéjük vagy eléjük). Teljesen beszűkített célzással, semmi domb előttük, sokszor egészen közelről. Legénység 100%. Voltak már helyzetek amikor megfordíthattam volna a csatát, olyan jó helyen álltak nekem az ellenséges tankok, de egyszerűen homályokat lőttem, közelbe sem volt.
Nem hiszek az ilyen durva véletlenekben.[ Szerkesztve ]
-
Iratus bug
tag
válasz bullseye #31976 üzenetére
Nagyon sok dolgot kihagytál. A játék dönti el azt, hogy éppen sebezni fogsz e vagy nem, te hiába lőnél jó helyre ha Iván a programozó ezt éppen nem akarja. Pont ezért fordul elő, hogy jó helyen jó szögben lövöd az ellenfelet (ahol mindig is szoktad és sebződik) és csak 0 sebzések jönnek ha Iván úgy akarja. A másik verzió is előfordul sokszor és ez sem korrekt, hogy random lövöldözöl célzás nélkül és a maximum sebzéseket adja be neked Iván a programozó.
Azt is kihagytad, hogy a játék érdekesen válogatja a játékosokat, egyik oldalra a pár ezer csatásak a másikra meg a 20k... ez random esetén nem lehetséges csak manipulálva. Az is érdekes, hogy a top ötből ilyenkor általában 3 sebzés nélkül végez... Tudod ha napi szinten 50% fölött zársz egy tankal és hirtelen ezzel a tankal pár csatára az 50%-tól zsinórban 20-at veszitesz akkor az nem véletlen. Már nagyon régóta megtapasztaltam ezt!
Őszintén látszik, hogy nincs mínőségbiztosítás a WG-nél![ Szerkesztve ]
TD: helyezd 1 ujjadat az egérre, majd nyugodtan maszturbálhatsz is hiszen 1 ujjas járművel játszol a leghátsó sorban elbújva.
-
pws
aktív tag
válasz bullseye #31976 üzenetére
“I only believe in statistics that I doctored myself” - szivaros angol muki mondta
Ha már a statisztikai alapoknál tartunk:
- adj valakinek egy cinkelt érmét, ami midig fejre esik. dobjon 10x, v 100x .....
- majd adj uennek a valakinek egy másik érmét, ami írásra esik. dobjon 10x, 100x....
Nos meglepő módon az eredmény a várható érték lesz. Attól, hogy valami a várható értéket eredményezi, nem zárja ki a manipulációt.vagy
vegyél 2 pókerjátékost, játszanak 100x. Mi a várható érték a vesztes, nyertes játszmákat tekintve? 50-50%?
Elvileg igen, ha minden paraméter megegyezik, kvázi 2 klón játszik egymással. Mi a várható érték, ha jelentős különbség van a 2 játékos tudásában, tapasztalatában, képességeiben stb? Valszeg nem 50-50%? Legyen 70-30%. Akkor ez most manipuláció?Bármely információs sokaságot lehet rendezni, grafikusan ábrázolni. A vicc akkor kezdődik, mikor elkezdik magyarázni. Mindenki a saját hite, érdekei szerint.
Na erre mondta az angol úriember, az elhíresült idézetet. -
pws
aktív tag
válasz bullseye #32000 üzenetére
Mit jelent az, hogy az átlagod közelében maradsz? Milyen egzakt átlagértékhez mérten?
Az általad szubjektíven helyesnek érzett saját 'átlagod', nem bizonyítja a manipulálást. De azt sem, hogy nem manipulálnak. Akár 50-50, akár 60-40% a winrate-d.
Amúgy a winrate% igazán semmire sem használható, hipotézisek alátámasztására biztosan nem. A WN rating már sokkal jobb. -
-
Angel1981
veterán
-
Angel1981
veterán
válasz bullseye #32565 üzenetére
T6-os csatában a TOG-nak sem vészesen rossz a páncélja, csak szögellni kell.
Az a csapat meg, aki a TOG-to küldi előre, hát...... biztosan türelmes!
Szerintem még jobb is túlélés tekintetében, mint bármelyik másik T6 - persze tudni kell a gyengéit, és annak megfelelően játszani vele.
Az is igaz, hogy szinte mindig viccet csinálnak belőle, és egyúttal alá is becsülik.
Akárhogy is, nekem eddig nagyon tetszik, azt kaptam, amit vártam, jó értelemben! -
PR0JECTNR56
addikt
válasz bullseye #33019 üzenetére
A 3 fős szakasz még mindig a prémium account kiváltsága? A wotwiki szerint, a 8.5 óta változott ez is.
-
RONEX
csendes tag
-
Angel1981
veterán
válasz bullseye #33485 üzenetére
"cap hill még nem win, de loose hill az loose"
Igen, erre írtam ezt:
"max. az van, hogy mivel a játékosok jelentős része oda megy, ha ott szétveri a csapat az ellent, azzal olyan előnyre tehet szert, amit az utána már nem tud behozni."És ez igenis más, mint ami pl. Mines-on van, ott már maga az elfoglalás is jó esély a győzelemre.
Egyébként mintha az utóbbi időkben divat lenne le se bagózni a Mines dombot; zsinórban 3x volt, hogy mediummal, vagy gyors TD-vel berongyoltam még az ellen előtt, és SENKI nem jött utánam, teljesen egyedül maradtam - persze az ellentől mindig vagy 3 heavy jött fel a legcsekélyebb probléma nélkül.
Persze, hogy kilőttek, vagy el kellett menekülnöm....[ Szerkesztve ]
-
Bingisz
addikt
válasz bullseye #33580 üzenetére
Itt a formula:
rDAMAGE = avgDmg / expDmg
rSPOT = avgSpot / expSpot
rFRAG = avgFrag / expFrag
rDEF = avgDef / expDef
rWIN = avgWinRate / expWinRaterWINc = max(0, (rWIN - 0.71) / (1- 0.71))
rDAMAGEc= max(0, (rDAMAGE-0.22) / (1-0.22))
rFRAGc = min(rDAMAGEc+0.2 , max(0, (rFRAG-0.12) / (1-0.12)))
rSPOTc = min (rDAMAGEc+0.1 , max(0, (rSPOT-0.38) / (1-0.38)))
rDEFc = min (rDAMAGEc+0.1 , max(0, (rDEF-0.10) / (1-0.10)))WN8 = 980*rDAMAGEc + 210*rDAMAGEc*rFRAGc + 155*rFRAGc*rSPOTc + 75*rDEFc*rFRAGc + 145*min(1.8,rWINc)
Én ebben nem látok assistot, de gondolom azért nincs benne, mert nem tudják lekérdezni a WG szervereiről.
[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
őstag
válasz bullseye #33694 üzenetére
Ebben nem értek egyet, akár még sokkal izgalmasabb is lehet a játék amennyiben a csapat jól alkalmazza ezt a rendszert és az artik rendesen kapják a koordinátákat. A csapat úgy adhatná le a koordinátákat, mint most amikor bepingelsz játék közben egy rácspontot, csak az artiknak erre egy külön jel9ölési szín lenne pl.
Az, hogy egy rácspontban van csapattáérs és sebződik? Miért? A valóságban a frindely fire-ben a saját tankok nem sérültek? -
őstag
válasz bullseye #33705 üzenetére
50méteres rácspontok lennének és az artik kapnának 20-30méteres splash kört. Így már mindjárt használható lenne a rendszer
Így máris ki lehetne szűrni, hogy egy lövéssel 3-4 rácspontot is belőhessen egy arti.
Nyilván a célzott rácspontotn belül lenne egy random szórás és előfordulhatna, hogy a másik rácspontba is benyúlik a splash kör, de ez 20-30méternél szerintem bőven elfogadható lenne.[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
válasz bullseye #33728 üzenetére
igen brutális lenne az, ha egy tankról lelövik a láncot akkor arra a csatára bizony az már ott marad
de az is tetszene, ha a maus elsüllyedne a sárban a többi iszonyú nehéz monstrummal egyetemben (megjegyzem hogy ez így is történt a valóságban).
Az is vicces mikor a hidak kibírják ezt a mértékű terhelést...
De a legviccesebb mikor vagy egy monstrum halad feléd a pusztában és eltűnik! 400m-e tőled, vagy mikor egy gyalogkakukk tűnik el... a fejlesztők vagy nem láttak még való életben ilyesmiket, vagy nem tudják leprogramozni... ha az ember földúton megy 30-al az is eléggé porol, pusztában több kilométerről észlelhető..
-
vhw
addikt
válasz bullseye #33909 üzenetére
A tankos rész ugyan még homály, de repülőkkel nem annyira vészes egyedül játszani, mint mondjuk wot-tal (egyedül).
Jó-jó veszíthet ott is a csapat, de sokkal kevésbbé húzza fel az embert (főleg azért mert újra vissza tud menni a csatába egy másik géppel - egy hülye lépés után is tudja folytatni a harcot).
Persze nem lesz megváltás ez sem... de valahogy egyenletesebben osztja el a "feszültséget".
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Diarmand
senior tag
-
sebijani1982
senior tag
válasz bullseye #34209 üzenetére
Köszi!
De ez nem az amit kerestem.
Azt a modot keresem, ami a játékon belül bővíti ki a skill-ek, perk-ek leírását.[ Szerkesztve ]
"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
sebijani1982
senior tag
-
bullseye
addikt
válasz bullseye #35331 üzenetére
Az nem emberi, amit most művelt éppen Northwesten. (szegény Black prince... folyton trackelte oldalról, úgy, hogy a tornya takarásban volt). És olyan kapáslövései vannak, hogy vagy SerB tekerte fel neki személyesen az RNG-t, vagy egy humán aimbot a srác.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen