Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz nyunyu #9758 üzenetére

    Ami nem mukodik: tank feletti szovegek szine, minimap ikonok, meg a kepernyo tetejen levo sorminta nem veszi figyelembe a szinteveszto beallitast, alapbol pirosak.

    Regi konfigban kulon-kulon lehetett allitani a rendes es a szinteveszto szineket:

    "colors": {
    // System colors
    "system": {
    "ally_alive_normal": "0x96FF00", // Ally – alive
    "ally_alive_blind": "0x96FF00", // Ally – alive – color blind mode
    "ally_dead_normal": "0x009900", // Ally - dead
    "ally_dead_blind": "0x009900", // Ally – dead – color blind mode
    "ally_blowedup_normal": "0x007700", // Ally – blow-up
    "ally_blowedup_blind": "0x007700", // Ally – blow-up – color blind mode

    Uj konfigban ezek helyett csak egy-egy valtozo van:

    "colors": {
    // System colors
    "system": {
    "ally_alive": ${"def.al"},
    "ally_dead": "0x009900",
    "ally_blowedup": "0x007700",

    Vagyis az XVM mar nem veszi figyelembe a szinteveszto beallitast, hanem fixen a beallitott szinezest hasznalja.

    De legalabb megtanultak JQueryben programozni, mert most mar a rendszer szineket egy helyen kell definialni, osszes tobbi helyen csak ezekre hivatkozik:

    // Color values for substitutions.
    "def": {
    "al": "0x96FF00", // ally
    "sq": "0xFFFF00", // squadman //non colorblind: 0xFFB964
    "tk": "0x00EAFF", // teamKiller //non colorblind: 0x00EAFF
    "en": "0x8379FE", // enemy //non colorblind: 0xF50800
    "pl": "0xFFDD33", // player //non colorblind: 0xFFDD33

    Lasd fent a $("def.al") valtozot.

    Regen huszonnyolc helyen at kellett irni lilara az ellenfeleket ert sebzest, ha szinteveszto konfigot akartam.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák