Új hozzászólás Aktív témák

  • dualface

    tag

    Az arty-s témához én annyit tennék hozzá, hogy én keveset játszom velük, de az orosz ágat kihúztam a 10esig, mert az oroszoknál minden ágat ki akartam(akarok) húzni, meg ugye a küldetések miatt sem árt. Korábban (arty nerf) előtt se voltam jó velük, de mióta ádolgozták (sebzés nerf, csak HE lövedék, stun mechanika) kifejezetten szánalmas teljesítményt tudok tier 10ben nyújtani. Nagyjából ismerem a helyeket ahova be lehet lőni (obj ebben elég szhar sajnos), a minimapot mindig figyelem ez ugye elég alap már közel 30k csatával meg 2k feletti wn8 esetén, de egyszerűen a lövéseim alig sebeznek. Heavy tankokon 200 feletti sebzésem szinte sosincs. Ha 2k-t össze tudok lőni egy meccsen ott már a szerencse faktor is mögöttem volt, mert nem szálltak el a random lövések, nem jött be a kerekes/light kiszedni, és még a csata is kellően hosszú volt ahhoz, hogy tudjál legalább 10 lövést leadni.

    Szerintem az arty jelenleg ugyanolyan idegesítő a többi tank szemszögéből, mint régen csak most nem a sebzés hanem a stun miatt. Cserébe Az arty játékosnak semmi sikerélménye nincs, mert míg régen egy jó arty-s (igen ismertem ilyet a clanból, létező dolog) ki tudott emelkedni, tudta mikor kell AP-val lőni, mikor kell HE, stb. Most arty-val nem tudsz meccseket lehozni, lehetsz akármilyen császár, lőheted a hulldown tankokat, vagy nyomhatoid a focus-t a top WN8 emberre, 2-300 sebzés/lövéssel nincs elég DPM-ed a meccs lényegi befolyásolására.

    Nem leszek túl szimpatikus ezzel a véleménnyel, de szerintem ahhoz hogy értelmes class legyen az arty vissza kéne hozni a skillt ebbe a típusba is. A sandboxon is próbálgattam az Obj261-et és az AP jó volt, viszont a sebzése nem jól volt belőve.
    Vegyünk egy példát: ugye messziről lősz egy E100-ra, 2+ sec a lövedék mire odaér a célba, tehát ha az a tank nem egyenes vonalú egyenletes mozgást végez, vagy teljesen áll, vagy tök kiszámíthatóan ugyanannyit mozog előre hátra elég kicsi az esély hogy eltalálod. Ilyenkor ugye egyrész nullát sebeztél, másrészt 25 másodpercig töltesz. Míg egy heavy tank lő heavy tankra, mondjuk 500 méterre nagy eséllyel el tudod találni az oldalát, mivel elég lassan mozog a lövedéked sebességéhez viszonyítva. Sokkal biztosabban talál, sebez. 10-es heavy tankok sebzése, 400-750 között van, és egyre több a nagy alfás tank, a 10-es arty meg olyan szórással meg eleve sokkal lassabb lövedékekkel szintén 400-500 AP lövedékkel kevés, hisz nagyon ritkán adja be a találatot.

    Az is mindig érv hogy távolról lő az arty ahol nem lehet rá visszalőni. Erre azt tudom mondani, hogy minden csatában van counter arty. Minden pályán megvan az a 2-3-4 stabil pont ahonnan szoktak artyzni, emiatt kiszámítható. Heavy med light tankkal blind shottal is gyakran ki lehet őket szedni akár a kirajzolási távon kívül is bizonyos pályákon. Plusz ha bár ki jön 1v1-ben akinek 200nál több a HP-ja nincs esélyed ellene, míg egy bármilyen más tankkal van.

    Szóval bár én is utálom az artykat ( ha engem lőnek akkor is, meg ha én játszom vele akkor is)
    örülnék neki ha átdolgoznák, legyen több féle ammo és és legyen logikus, a HE sebezzen területre és ne penetráljon, a stunHE sebezzen kicsit 100-200 és kábítson, az AP meg sebezzen nagyot (pl 750 környékén), de itt még van szórár RNG armor penRNG kalkuláció stb.

    Valaki próbálta sandboxon az artykat? Nektek mi a vélemény az új verzióról? Esetleg M53, T92, CGC milyen?

Új hozzászólás Aktív témák