Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz Stigma.HC #179125 üzenetére

    A 30v30-as nagy csata és a rampage mód is ezért bukott meg. A wg-nél túl sokat látnak a játékosokba. Elméletben nagyon jó dolgokat találnak ki: sok játékos, változatos szabályok. A gyakorlatban viszont minél több a játékos egy csatában annál kisebb befolyással vagy te a csatára. Az átlagos wot játékosnak még az is nehézséget okoz, hogy a sima random csatánál megértse mit jelent a támadás mód és beáll kempelni a nem létező bázisánál miközben lejár az idő és nyer az ellenfél. Olyan sosem lesz, hogy ennyi randomban összerakott játékos stratégiában gondolkodjon.

    A frontline mód viszont épp azért jó, mert itt tök mindegy hogy nyersz vagy vesztesz. Ezért írtam pár napja, hogy nem kell nézni a győzelmi arányt. Tábornok rangot vesztes csatában is el lehet érni, ha eléred akkor meg olyan sok bónuszt kapsz hogy mindegy hogy nyersz vagy vesztesz. A tekintély pontok szempontjából is lényegtelen, hogy nyersz vagy vesztesz, csak a rang számít amit elértél.
    Akinek meg fontos, hogy nyerjen annak meg ugyanazt tudom tanácsolni mint sima random csatáknál: 3-as szakasz kommunikációval. 3 tábornok összedolgozva már elég jól tudja alakítani a csata végkimenetét. :)

Új hozzászólás Aktív témák