- Mikrotik routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kai_Rong
senior tag
Milyen hosszú a demo?
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Beleneztem en is. Hat egyelore vegyesek az erzelmek Jol nez ki a jatek, az ketsegtelen, meg ez a kinai setting is cool. A tutorial nekem kicsit feluletesnek tunt, de lehet, csak le kene nyomnom meg egyszer, hogy megszokjam a mechanikskat. A harcrendszer nekem egyelore kaotikus. A heal gomb neha nem mukodik, a deflect a Sekirohoz kepest nekem egyelore full randomnsk tunik (es tul sokszor lesz dodge belole), es nem ereztem ra arra sem, hogy a “burst counter” fele deflectet mikor kellene elloni. Nekem ez a fortitude rendszer is atlathatatlan. Most valami tigris jott szembe, akit le kene nyomnom. Majd holnap folytatom
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Lenyomtam a demót fire / earth / water kasztokkal. Nekem mondjuk a fire tetszett a leginkább, az ugye full offense-re játszik, de a másik kettőnek is megvan a maga varázsa. A water karakterrel elsőre lement a boss, de ez nyilván nem jelent semmit, az előző kettőnél kitanultam a megfelelő dodge időzítést, majdnem sikerült no hitre verni a boss második fázisát
Továbbra is tartom, hogy szerintem a timing window egy picit szűk, az inputok reszponzivitását növelni kell, talán a meter-ek is lehetnének nyilvánvalóbbak, nekem pl. még mindig fogalmam sincs, hogy a sárkányomat / divine beastemet mikor tudom használni (és néha annak az inputja is szar ).Van potenciál a játékban. Nem lesz egy Nioh 3, de nekem ez a Nioh - Sekiro - Dynasty Warriors egybegyúrás egyelőre pozitívnak tűnik. Remélem, a következő fél évben gőzerővel dolgoznak majd azon, hogy a végső termék tökéletes legyen. Első napos vétel, remélem, kap valami fasza collector's editiont / limited edition.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Kipróbáltam gyorsban két conf call között Az első pálya a tutorial, szóval a mentések átvihetők lesznek a végleges verzióba. Mondjuk ezzel együtt valószínűleg sok mechanika még nem lesz kipróbálható a demóban (bár nem tudom, hány pályát lehet majd végigvinni).
A korábbi verzióhoz képest előrelépés, hogy a parry window tényleg érezhetően nagyobb lett, konkrétan úgy mentem végig az első 15 enemy-n, hogy egyszer se hibáztam, pedig volt itt mindenféle arc, lándzsás, szablyás, kardos.
A vizuális része nekem bejön, pici előrelépés a Nioh 2-höz képest. A karaktergenerálásba még bedobtak egy rakat opciót.A kínai szinkron pazar, nagy neveket sikerült leigazolniuk, tökre jól érthető, hogy mit beszélnek a karakterek, lehet ki is fogom kapcsolni az angol feliratot élményfokozás miatt.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Deflect = parry, ezen a momenklatura issue-n ne akadjunk fent. A window pedig masszivan nott a demohoz kepest, ott talan 8 frame volt, itt meg 20+. Gyakorolni kell, ha szokatlan.
az elso demohoz kepest szerintem nagyon konnyu a jatek, nagyonb kihivasra szamitottam
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tegnap délután Hogwarts Legacy helyett valahogy megint a demót sikerült elindítani Kimaxoltam az Oath levelt Zhao Yunnel, 200 ezer qi / amrita van nálam, szerintem ez egy "pár" levelre elég lesz pénteken (feltéve, hogy nem b.sz ki velünk a Team Ninja és nulláza le a progresst).
Aki esetleg szenved az első boss-szal, annak némi hint: valószínűleg nem véletlen, hogy a boss előtti zászló közelében sorban lehet stealth killelni az ellenfelek, amiért masszív moral boostot kap a karaktered Ha nem megy 10-es moralon Zhang Liang, akkor 5-6 perc farmolással húzzátok fel magatokat 20 fölé, garantáltan jobban fog menni a harc. Illetve ha úgy gondoljátok, hogy ügyesen menedzselitek a spiritet, akkor tudtok block + deflectelni is, hogy ne kelljen folyamatosan healelni.
Vannak amúgy vicces dolgok a játékban. Személyes kedvencem az, amikor a második pályán a guruló farönköket is lehet deflectelni A martial artokkal nem annyira vagyok kibékülve egyelőre, bár jó eséllyel nem igazán láttuk még az igazán OP cuccokat. Rengeteg martial art animációja nagyon hosszú, mire betalálnál a hitboxba, addig kétszer megcsap az ellenfél, így nem igazán van értelme használni, maximum a boss fightban akkor, amikor piheg a boss.
Kipróbáltam a coopot és a random online assitance módot is, mindegyik elég jól működött. Az online assistance itt egy kicsit érdekesebb lesz, mint a Niohban volt, mert nem lesz elég simán csak speedrunolni a bossig a hostnak, mert nullás morale-on a segítség se sokat számít, muszáj lesz a zászlókat gyűjtögetni.
Nagyon várom a pénteket, akkor megyek a steelbookos fizikai kiadásért
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Eleinte fura volt (főleg a Sekiro után), hogy a deflect/dodge ugyanaz a gomb, de most már természetessé vált. Nekem nincs nagy gondom vele.
Arról gondolom nincs info, hogy a demóból mit lehet átvinni a teljes játékba? Kicsit attól tartok, hogy a második pálya elején fogjuk kezdeni a játékot, szóval az eddigi "grind" megy a levesbe
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Az jó lenne, nyilván seperc alatt összeszedhető minden, de ha már összeharácsoltam 250k genuine qi-t, akkor nem dobnám ki a fenébe Abban reménykedem, hogy a trophykat nem voidolja majd (Zhao Yun oath maxolására ugye van trófea).
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Van mind a három De nyilván a kínaival autentikus Végre egy nem angol nyelvű játék, ahol ha kikapcsolom a feliratot akkor is értem, hogy mi történik
Plusz elég nagy neveket tudtak leszerződtetni a kínai szinkronra is (biztos nem volt olcsó, ismerve a helyi szinkrongázsi szinteket...)
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ezzel egyetértek, de én azért örülök, hogy az opciót hozzáadták a japán és az angol mellé tizenpáréve amikor kerestem a szórakoztató lehetőségeket a nyelvtanulásra, akkor bezzeg nem volt semmi játék, amit be lehetett volna húzni "nyelvgyakorlás" címszó alatt
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Átnézve a trophy listát, valószínűleg 46 missionnel kell beérnünk
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Lehet, hogy más lesz a pályák hossza, mint a Niohban, de ha csak a missionök számosságot nézzük, akkor nem jön ki a matek. A Nioh 2-ben DLC-k nélkül volt 73 mission + a twilightok, ehhez képest itt a 46 kicsit csalódást keltő.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tuti, nézd meg a PSNProfiles-on a PS5-ös trophy trackert:
Hunting the Great Deer | Dominated all main and sub battlefields. | 0/46
Elvileg 145 battle flag lesz a játékban, szóval missionönként picivel három alatt van az átlag.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
16+30 = 46, hogy mik vannak
[Redditen már van aki végignyomta a játékot]
A sub missionök full Nioh style-ban mennek, szóval bossfightok, main missionök pályarészei, stb. A játék tehát fixen rövidebb lesz, mint a Nioh 2, mert a számok szintjén 40%-kal kevesebb a content benne.A user elmondása szerint azért szerencsére nehezedik majd a játék, lesznek erősebb skillcheck bossok, nem lesz mindenki ennyire pushover, mint a kezdő két pályán. Loot rarity majd az NG+ módban fog nőni.
A max level a Nioh alapján szerintem 250 így az elején, aztán majd folyamatosan emelkedik a DLC-kkel.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Rigormortiis #273 üzenetére
Igen, PvP (invading) és coop is van. Meg a szokásos segítő behívás, mint a Soulsokban.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #279 üzenetére
A kínai írásjegy (卧) helyes kiejtése wò, ò-val, ami magyarul leginkább egy lecsapott hangsúllyal ejtett o-ra hajaz. Szó szerint a játék címe rejtett sárkányt jelent, átvitt értelemben pedig azokra a szerencsétlenül járt kínai császárokra alkalmazták, akik valamilyen oknál fogva rejtőzködni kényszerültek (lázadás az uralkodóház ellen és egyéb finomságok).
Szerintem a wulong / wolong mix abból fakad, hogy készülőben van a Nyugati utazás című középkori kínai "fantasy" regényt feldolgozó Wukong (ami a főszereplő majom, Sun Wukong neve), illetve maga a wulong szóösszetétellel gyakrabban találkozni, mert azt jelenti, hogy fekete sárkány, és van egy ilyen nevű teafajta is
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Rigormortiis #341 üzenetére
Recruit az a sima mezei segítő (behívod random Izom Tibit hogy gyalulja le neked az egész pályát). Csak te mint segítő hívó tudsz interaktálni a dolgokkal (láda, ajtó, stb.). Ha Izom Tibi meghal, akkor egyedül maradtál
Coopnál az egész pályát végig nyomjátok ketten, mindkét player tud interaktálni a pálya dolgaival. Ha valamelyikőtök meghal, akkor R2-vel fel lehet ébreszteni, ameddig a csíkotok tart.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Rigormortiis #348 üzenetére
Pontosan. Minél magasabb morálon vagy, annál többet sebzel.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Sajnos keson ertem haza es nem igazan volt ido jatszani, szoval most sikerult az elso, tenyleg ismeretlen palyat lenyomni, aminek Zhang Jiao van a vegen. Eddig elegge pushover a jatek, bar valszeg overlevelled is vagyok (46-os szint). Coopban nyomjuk, de itt kene scale-elodnie a bossok eletenek, ahhoz kepest ezt a legutobbi csori bosst kb ket perc alatt szetkaptuk.
A harmadik main missionnel nagyon izgultam, hogy nem-e megint Zhang Liang fog felbukkanni, mint az elso demoban
Egy-ket zaszlot sikerult igazan g.ci helyre pakolni. Illetve mar most elojott a kedvenc “nincs eleg hely az inventoryban” uzenet, pedig meg csak most kezdodott a jatek…PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Nem nagyon volt idom jatszani, most ertem el Lu Buhoz. Na ezt mar nevezek, ez vegre nem egy pushover boss Elso probalkozasra nagyon elbiztam magam, es nem szamoltam azzal, hogy miutan masodjara is lemaszik a lorol, sokkal agresszivebb lesz, es belemasztam egy full felesleges tamadassal ket piros attackba Pedig mar piros volt az eletcsikja, ket deflect es szevasz. Azota haromszor probaltam, de meg addig se jutok el, hogy visszamasszon a lora
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ja az íjra már rájöttem, amint a tutorial elmondta, hogy az öregnél tudsz Accolade-ért cuccot venni, elsőre ki is dobta a 4 csillagost (csak az hiányzott a 4 csillagos geares trófeához).
Ma este megnézem egy másik íjjal, hátha csak valami szett bónusz miatt nem lehetett rárakni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Igazabol ugyanazt kell csinalnod, mert a tamadasai ugyanazok, csak kicsit agresszivebb. A tuzes formaja ellen hasznalj valami jeges varazslatot. Es persze egyszerre block + deflect, itt tenyleg jol jon, ha a deflectet nem sikerul beadnod, legalabb a hpd megmarad.
vagy farmolj meg ossze 5 moralet a 25hoz.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Hozzatok kepest kis faziskesessel bar, de en is a vegere ertem ma. En kifejezetten elveztem ezt a jatekot - nyilvan nem vartam egy NioH 3-at. Ez egy tisztesseges iparosmunka lett, se tobb, se kevesebb. Nem lesz egy Game of the Year, de pont be tudja azt a hianyerzetet tolteni, ami a kovetkezo TN cimig hatra van.
Sajnalom, hogy nekem lett igazam a jatek hosszat illetoen… contentre ez egy fel Nioh 2, a harmadik DLC utan talan lesz annyi mission benne, mint az elodokben, ami az arcedula lattan azert egy picit csalodast kelto. A vegefele egy kicsit tul sok volt a retcon a Niohkbol, a divine beastek egy resze egy az egyben copy paste volt, es tobb palyanal is a reskin vonalat ereztem.
Ami viszont tenyleg megdobbento volt, az az, hogy miert hianyzik egy csomo Quality of Life cucc, ami a Nioh-kban megvolt. A collectible-ok nem trackelhetoek (kiveve a tok feleslegesen trackelt zaszlokat), equipment. cuccokat nem tudok osszehasonlitani, palya vegen nincsenek igazan ertekelheto opciok (szegeny PS4 userek nezhetik a toltokepernyot jo sokszor), nincs nyilvesszo autorefill, nem artana storage, hogy ne azzal teljen el az ido a lootongnal, hogy discardolod az egy csillagos szarjaidat, a kovacshoz se szeretnek a faluban minden alkalommal elszaladni… ez az egesz hub rendszer eleg szar egyebkent, a Nioh 2ben meg csak beta szinten probalkoztak vele, itt ugye bele lett rendesen eroltetve (biztos megirigyeltek a From Software-tol, ahogy a forintos trackelhetetlen “mellekkuldeteseket” is).Az NPCk csak nalam ennyire vilagi balfaszok? Esnek-kelnek. Nem mondom, hogy a Nioh annyival jobb lett volna e teren, de nem voltak ennyire vallalhatatlanul benak.
Ami viszont pozitivum, az a fegyver / armor statlining. Legalabb nem kell annyit bibelodni a statok temperingjevel, cserebe farmolhatsz naphosszat, hogy olyan cuccod legyen, amin jo a grace es a martial arts is Gondolom, a DLCben lesz majd feature arra, hogy a fegyverben cserelgetni lehessen a martial artokat.
Az NG+ egyelore izginek tunik, a bossok erezhetoen erosebbek (bar igazabol csak ra vagyunk kenyszeritve, hogy 25os moralra felhuzzuk magunkat a bossfight elott, ugy azert eleg kiegyenlitettek a feltetelek). Valami buildet meg osszerakok, hogy nyugiban lehessen varni az elso DLCt, de azt valahogy nem latom bele, hogy a Niohoz hasonloan a DLCig is rendszeresen jatsszak vele.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Forraszto #499 üzenetére
Gratula, így kell ezt! Kitartás és az ego mellőzése meghozza a sikert. Az első boss az első zsánerbeli címből az alázatra nevel
Igen, ha visszamész a Part 1 missionjére, a boss ott lesz a végén. Igazából a key item lootokat leszámítva minden visszaáll az eredeti állapotra, megint meg kell szerezni a zászlókat, interaktálni az interaktálható dolgokkal, stb. Ez minden pályára igaz lesz.
Nyugodtan add el a cuccokat, úszni fogsz a lootban. A kovácsnál lesz majd salvage opció, az 1 csillagos vanilla cuccokból úgyis csak jewel esik, ami a legalapabb upgrade material, a játék végére lesz belőle több ezred
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Legjobb tipp a harchoz: "Do not pursue Lü Bu!" Tetszik, hogy áthozták ezt a Dynasty Warriors mémet.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Shadowguard #513 üzenetére
Fura, nálam vagy háromszor idézett csak le gömböket, és elég smooth volt a harc is. Én eddig senkit nem éreztem nagyságrendekkel erősebbnek a sima NG-hez képest, pedig nincs csisszre húzott buildem, egyszerű 4 csillagos cuccokkal megyek, föld-fém hibrid builddel.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Szoke1982 #525 üzenetére
You're in for a good journey! Én tavaly nyomtam le a DS 1 - DS2 - DS3 - Bloodborne - Elden Ring ötösfogatot, mert ezekkel nem játszottam korábban, csak a Niohkkal és a Sekiróval. A DS-ből azért mindenki a harmadik részt ajánlja, mert az a legmodernebb rész, tökéletesített mechanikákkal. Ettől függetlenül én nagyon nem bántam meg, hogy sorba mentem a DS-ekkel, egyrészt jó látni a fejlődést részről részre, másrészt mire a végére érsz, nem is biztos hogy a harmadik rész lesz a kedvenced. Nálam személy szerint a DS2 a favorit, a PS4 / XBox One konzolokra kijött verzió már a javított verza.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Shadowguard #527 üzenetére
Gratz! Nekem még part 7-ből van hátra pálya, köztük a nagyon kedves trial
Szerintem az NG+ végével én is pihentetni fogom a játékot. Tartok attól, hogy a korábbi TN játékokhoz hasonlóan itt is endless nerf / powercreep lesz, szóval lehet, hogy sok tíz órányi farming megy majd a levesbe a következő patch-csel / DLC-velPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Shadowguard #535 üzenetére
Egyetértek, szerintem sem volt vészes az NG+. Nehezebb, mint a Nioh 1-2 NG+ fokozata, ezt nem vitatom, szerintem az lepte meg az embereket, hogy erősebb difficulty spike volt, de abszolút kezelhető. Valami minimál buildszerűséggel viszont teljesen abszolválható mindegyik küldetés. Itt is koopozgattam, ami még több nehézséges vitt a rendszerbe, egészen meglepő bossok váltak hirtelen nagyon durvává Dong Zhuót pl. csak vagy harmadjára tudtuk koopban leverni, dupla HP-val nyomta az öreg, meg neki tényleg voltak új kombói. A dobótőrözés nálam új szintre lépett, az utolsó runon, ahol kinyírtuk, konkrétan egymás után 5 tőrt dobott, néztem is, hogy ezt mégis hogy.
Nekem még 8 szint van hátra a 150-hez, lehet, hogy azt még kihúzom, de aztán szerintem parkolópálya a játék a DLC-ig.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Forraszto #537 üzenetére
Igen, a sub-battlefieldek a mellékküldetések. Érdemes végignyomni, nemcsak az XP, hanem a loot miatt is, mert lehet, hogy jobb cuccok fognak esni, vagy esik épp olyan, ami kell. Plusz nyersanyag, panda, meg miegymás is lehet a sub battlefieldeken, szóval megéri ezeket lenyomni.
A level egyébként a Nioh-hoz hasonlóan itt kevésbé számít, sokkal inkább fókuszálnod kell arra, hogy a fegyveredet meg az armorodat upgradeld a kovácsnál.
A morál pedig valóban damage given / taken esetében releváns, érdemes a pálya végi bossoknak legalább 20-as morállal nekimenni, de még jobb, ha farmolsz plusz pár morál szintet, mert könnyebbnek fogod érezni a lehetetlennek tűnő harcokat is.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ez a topik / játék elég gyorsan elfáradt
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Forraszto #562 üzenetére
Ha játszottál a Nioh-val, akkor ugyanazt a funkciót tölti be, mint a Glory.
Ha nem játszottál vele, akkor ezeket az öregnél be tudod váltani cuccokra: consumable-öket, emote-okat, illetve különböző rarityjű fegyvereket tudsz venni (DLC után remélhetőleg majd skineket is, bár a fene se tudja, hogy most miért spórolták ki belőle...). Egyedül a fegyvereknél van luck faktor, hogy hány csillagos lesz (ha jól emlékszem van fix 1 csillagos, 2 vagy 3 csillagos, illetve 4 vagy 5 csillagos végeredmény).PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Srácok, ezt az új gauntlet pályát, ami az 1.08-as patch-csel jött, meg tudta valaki csinálni? Most léptem be március óta először a játékba, gondoltam, megnézem, hogy mit tud ez az új pálya. Nagy mellénnyel a rising dragon nehézségre mentem, de gyorsan helyretett már a második gauntlet boss is. Na nem mintha normalon annyival jobb lenne a helyzet, Yu Ji-ig eljutok, aztán ő simán elintéz, képtelenség ezt lehozni 10 heal potionből. Bárkinek bármilyen tipp / build ehhez? Most így hirtelen azt mondom, hogy ennél még a Sekiros gauntletek is barátibbak voltak...
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Jaja, most került bele, az Other missionökön belül keresd, a basic training tutorial fölött. Normalon elvileg 100 a recommended level, rising dragonon 150. És mint mondtam, engem a normal is rendesen helyretett
Elvileg 6 boss + 1 dual boss van, egyben kell lenyomni őket.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Kb. egy órája tölthető a DLC. Trófeák eléggé standard Nioh DLC-s trófeák
[ Szerkesztve ]
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Lehet jobban jársz, ha decemberben kanyarodsz rá vissza, amikor minden kint lesz már.
Ma kicsit játszogattam a DLC-vel NG+-ban is, már pozitívabban látom tegnaphoz képest, de azért nem az az instabuy. Van benne egy-két jó momentum, az új bossok közül az egyik kifejezetten fasza és challenging, de a problémát, ami a játékot úgy generálisan jellemzi, nevezetesen hogy túl rövid, az a DLC-re is jellemző. A három main missionből kettő konkrétan egy submission szintjén mozog, nagy felfedeznivaló nincs benne, minden szembejön konkrétan. Sokat nem kotlottak a pályadesignon ezúttal sem.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Shadowguard #597 üzenetére
Köszi szépen, ránézek majd valami hasonló setuppal. Szerintem simán csak a buildem szar, én még mindig az Azure Glaive-es föld / fém alapú poison builddel megyek, amivel az NG+t játszva végigjátszottam. Annyira nem követtem, hogy mit nerfeltek azóta, de a Niohból tanulva az OP dolgokat gyorsan le szokta követni a Team Ninja
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Robotporszívók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen alaplapot vegyek?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Ayn Odin 2 Pro
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 2./2. (R.-től,Z.-ig)
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel