Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz spleenszuru #667 üzenetére

    Nem néztem utána, de gondolom sokkal nagyobb a parry window easy-n, magyarán több frame-nyi időd van reagálni, mint a magasabb nehézségeken. Elden Ringben pl. 2 és 6 frame között van a sikeres parry lehetősége eszköztől függően, az azért elég nagy különbség.
    Azt is el tudom képzelni, hogy megszoktad easy-n a mozdulatot, beállt a kezed egy adott időpontra, viszont mediumon az még/már pont nincs benne abban az intervallumban, mikor sikeres egy parry.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Deck

    titán

    válasz spleenszuru #667 üzenetére

    Szerintem valami nagyon félre ment a nehézségnél a Ronin-ba, lehet majd patchelik. Maxon kezdtem de a felénél levettem. Ez a nehézség, hogy "sokkal több az enemy hp-ja, sokkal előbb halsz, sokkal kevesebbet sebzel" ez nem nehézség hanem kibaszás a játékossal. Több enemyre figyelni ezmelett, területi cuccok, a parry olyan amilyen, mellette figyelj a ki csíkra is ami lószar kb de nincs rendes fejlődés... (tudom h van r1 ki pulse) az enemyk szépen letrackelnek és akkor is kapod ha a földön vagy. (tiszta fs játék) A különböző kardstílosok erőltetése is szar, mert lehet valamelyik jobban megy de valamelyik nem, ha elrontod elfogy a ki-d és 1 kombóból meg is halsz. Az olcsó sok dupla boss fight, akiket legyőzöl visszatérnek... :DDD
    Ng+on a még durvább nehézség mégrosszabb. Nekem csalódás azért, az egész OW is... Elden Ring-nek se áll jól, bár kinek mi. Nekem a lineáris pályás játékok a kedvenceim ahol működnek a dolgok, max egy Sekiro nagyság. Nioh-k, Wo Long, Sekiro, Lies of P stb...

    Tehát ne érezd magad rosszul, nyomd legkönyebben vagy Wo Long, Nioh vagy a hamarosan megjelenő Stellar Blade... :P

    Arra volt jó ez a játék (Ronin), hogy közelebb legyünk a Nioh 3-hoz... Az optimalizálásáról, grafikáról már ne is beszéljünk. :U

    [ Szerkesztve ]

    PS5

Új hozzászólás Aktív témák