Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Nekem semmi bajom azzal, hogy tök könnyen irányítható, bárki azonnal elérhet sikereket, stb. Csak a War Thunder egy kicsit identitás zavaros, mert vegyíti a szimulátoros elemeket az arcade elemekkel. Ez még nem lenne baj, csak szerintem egy kicsit rossz arányú a keverék.
Ha már ennyire nagyon nagyon nagyon nagyon fapadosan árkádos az irányítás, akkor a sérülési modellnek is le kéne ezt követnie, mert a kettő együtt egy kicsit felemás. Mintha a World of Tanks-ben nem HP lenne, hanem csak egyetlen találat kellene ami átüti a páncélt. Vagy ugyancsak a WoT-ban ha kilőnének egy legénységi tagot, akkor a tanknak az a része végérvényesen megbénul (pl: többé nincs töltés, többé nincs irányítás, többé nincs parancsnok aki kiadhatná a tűzparancsot, stb). Ha ezek lennének ott, akkor bizonyára ott is joggal várnák el, hogy vagy ne így működjön vagy a célzási rendszert dolgozzák úgy át, hogy az ellenfelednek legyen esélye védekezni.
Ha most a War Thunder rendszerét ültetnénk át a WoT-ba az kb azt jelentené, hogy aki a célkeresztedbe kerül, az jobb ha ott rögtön elkezd azon gondolkozni, hogy melyik legyen a következő tank amivel próbálkozik.
BTW, ettől függetlenül még mindig inkább szeretem mint nem szeretem. Meg még mindig sokkal több pozitívumot tudok mondani ami a War Thunder mellett szól. Nekem tényleg csak ez az egy apróság a bajom, minden más fasza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...