- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Halihó!
Csatlakoznék a társasághoz!
Immáron négy éve használok VoIP-ot az alábbi konfigurációkban:
PAP2T, vagy LinkSys router vagy Androidon CSIPsimple.
Az elmúlt bő fél év termését átolvasva azonban meglepve tapasztaltam, hogy a CSIPsimple nevével nem találkoztam, holott nagyon jó programnak tartom.
Mi az oka a mellőzésének? Ennyivel jobbak vannak már nála?
Mit tudtok esetleg ajánlani helyette? Nagyon fontos, hogy minden hívás előtt felajánlja a rendszer, hogy melyik accountról akarom indítani, illetve tudjam egyesével ki-bekapcsolni az accountokat.Több kézibeszélős IP készülékről tudtok esetleg?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Igen, a jelek szerint elég felületesen olvastam -- mentségemre szolgáljon, hogy azért elég nagy mennyiséget futottam át.
Igazi újdonságot azonban alaposabban átolvasva se találtam róla, illetve az egyéb alkalmazásokkaltörténő összevetéséről.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
félisten
válasz Atomantiii #7776 üzenetére
H a Fritz!-ban modem is van, akkor értelemszerűen az RJ11-est kell fogadnia -- ezesetben viszont nem igazán értem, hogy miért RJ45 a bemenete.
Ha viszont nincs benne modem, akkor nyilván kell elé egy modem is, ami viszont már RJ45 kimenetet ad.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Atomantiii #7782 üzenetére
Ez érdekes, de a lényeg az, hogy működik!
Nem tudom, hogy van-e egyáltalán olyan ország, ahol RJ45 a telefondugó -- de biztosan nem véletlenül csinálták ezt így, hiszen a kisebb tényleg belemegy a nagyobba.
Megint tanultam valamit, köszi!Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Halihó!
Ismertek olyan ATA-egységet, ami több SIP-vonalat kezel, de közös RJ11-en, azaz egy készüléken tudja kiadni?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz KurtCobain #7976 üzenetére
Miért köcsögök? Mert becsuknak egy kiskaput?
Sajnos tudomásul kellene venni, hogy a szolgáltatók a hanghívásokból élnek, a hazai adórendszer meg pluszban terheli őket.
A jelenlegi üzleti modellek összeomlanak, amint jobban elterjed a VoIP -- és akkor bizony mi is szívunk.
Úgyhogy sokmindenért lehet szívni a szolgáltatókat, de szerintem örüljünk, amíg lehetőségünk van az ilyen nagyon kedvező árú szolgáltatásokat igénybe venni. Éljünk kritikával azért, mert nem jó vagy mert drága a szolgáltatás -- de azért talán ne, mert nem hagyják a trükközést és becsukják a kiskapukat!
Ja, egyébként én meg kifejezetten etikátlannak tartom a beetetési időszakos konstrukciókat -- ha valami határozott idejű, annak legyen egységes a díja és minden egyéb feltétele!
Üdv: MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz betyarr #7981 üzenetére
Szerintem olvasd el újra, hogy pontosan mit is írtam -- és mire!
Nem mondtam, hogy sajnálni kellene őket, mint ahogy azt se, hogy ne lennének drágák.
Annyit azért hozzátennék, hogy ha a bruttó áradatokat megtisztítjuk az exrtém adóterhelés és a piaci sajátosságok hatásaitól, akkor ANNYIRA már nem is lenne olyan drága.
Az egyik nagy szolgáltató gazdasái adataira van némi, ha nem is komoly rálátásom. Pár éve még igaz volt, hogy mi vagyunk a fejőstehén, ahonnét működik a szivattyú az anyavállalat irányába. Na, ez olyan mértékban változott meg, hogy a jelenlegi árstruktúrában történetesen nem fenntartható a jelenlegi színvonalon, fejlesztésekkel történő szolgáltatás.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz RedSwallow #7988 üzenetére
Kiskapunak az átugrálásokat tartom -- aminek persze az áll a hátterében, hogy a szolgáltató beetetésre játszik. Nagyon nem tetszenek az átláthatatlan, beugratós díjkonstrukciók, és semmi kifogásom sincs azelen, ha valaki él a kiskapuk adta lehetőségekkel.
Szidjuk a szolgáltatót a drága szolgáltatás miatt (lehetóleg alappal), ne pedig a trükközési lehetőség megszünetéséért! Mindössze ennyit akartam írni.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ezt a 3000 forintos lehetőséget nem ismerem, de nem vaószínű, hogy sok esetben üzemi profit maradjon rajta. Még magánszemélyek esetén is kevesebb, mint egy órányi beszélgetés felemészti csak az adótartalmat!
Ebben az üzemben egyébként az állandó költségek dominálnak, tehát elvben tényleg lehetne nagyon olcsó csomagokat is, üzemi veszteség nélkül. Csakhogy a telekomadó behozott egy olyan mozgóköltséget, ami a percdíjakhoz adódik hozzá, ami pedig már direkt üzemi veszteséghez vezet, amit pedig valamiért nem szeretnek a vállalkozások.
Egyébként egyáltalán nem ritka, hogy az egyes ügyfeleken a szolgáltató közvetlen veszteséget is bevállal, a környezetemben szinte általános, hogy a korlátlan díjcsomagokon biztosan nem nyer a mobilcég. Mégis be kell vállalni, mondhatni ez a kisebb rossz.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
félisten
válasz #79335424 #7997 üzenetére
A kérdés eldöntése nagyon egyszerű: ha a szerződés megkötésekor megvolt a korlátozás, akkor jogos, hogy nem engedik a VoIP-os felhasználást, utólag betenni viszont jogtalan.
De éppen arról van szó, amit írsz: azért akarjuk a VoIP-ot használni, mert drága a GSM. A GSM hívásdíj a telkó bevétele, abból tartják fenn és fejlesztik a hálózatot. Ha VoIP-on beszélünk, akkor ugye ez az összeg nem jut el hozzájuk, tehát nyilvánvaló érdekük, hogy GSM-hívást kezdeményezzek.
A kérdés tehát továbbra is az, hogy ehhez van-e joguk, azaz hogy az elején beleegyeztem-e ebbe.
Ha beleegyeztem, akkor mégis milyen alapon kifogásolom?
Ha nem, akkor egyértelműen ők járnak el törvénytelenül, aminek jogi következményei lehetnek.Lehet vitatkozni az árakon -- szerintem is magasak, még ha állítom is, hogy ennek részben megvan a maga jó oka.
Azt viszont vegyük tudomásul, hogy ha jövőre is telefonálni akarunk, akkor biztosítanunk kell azt, hogy a szolgáltatónak megérje szolgáltatást nyújtani.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
"A szolgáltatónak fel kell tudni dolgozni, hogy a világ és a technika fejlődik,,,Ha észreveszi, hogy ilyenekkel "trükköznek" az előfizetői,és ez már olyan méreteket ölt hogy foglalkoznia kell vele,akkor be kell szállni az árversenybe,,,vagy csökkenti az árait, vagy beszáll a VOIP bizniszbe...vagy kitalál több és "okosabb" mobilnet csomagot,,,etc...etc....."
A jelenlegi üzleti modell alapja nagyjából az, hogy vannak a nagy hálózati szolgáltatók, akik elképzelhetetlen összegeket tolnak bele az infrastruktúrába, és vannak pl. a VoIP-szolgáltatók, akik minimális befektetéssel fölözik le a hasznot. Ez a modell hosszú távon nem fenntartható, mert a VoIP-díjak a jelenlegi árak mellett nem fedezik az infrastruktúra költségeit. A szolgáltatóknak valóban fel kell dolgozniuk azt, hogy a technika fejlődik -- történetesen ők fizetik ezt a fejlődést, bármilyen meglepő is. Ők észre is veszik, hogy változnak az előfizetői szokások és lehetőségek, csakhogy nehéz olyan üzleti modellel versenyezni, ami bekerülési költség alatt támaszt konkurenciát, ráadásul az ő költségükön.
Ezért is bátorkodtam írni, hogy a jelenlegi üzleti modell hamarosan fenntarthatatlanná válik, és tény, hogy a nagy tekók lassan mozdulnak.
Egyelőre annyit tesznek (jogszerűen vagy jogtalanul), hogy korlátozzák a VoIP igénybe vételét, ami nyilvánvalóan nem egy konstruktív hozzáállás.
Ezen felül maguk is fejlesztenek VoIP-ot, ami viszont az egyetlen potenciális kiút. Ezzel annyi a gond, hogy ezt mi máris nem szeretjük, mert drága lesz. A jelenlegi dellmontos árakhoz képest nagyon drága, csakhogy a dellmont egy parazita, potyautas, nem járul hozzá a hálózat üzemeltetéséhez.Most persze én is örülök annak, hogy nagyon olcsón telefonálhatok, és ezzel egyelőre nincs is komoly gond. Ahogy viszont egyre többen leszünk, már jelentősen csökken a rendszer fenntarthatósága, úgyhogy tudomásul kell vennünk, hogy a megoldás valahol félúton lesz. Az egész rendszer hatékonyságát kell javítani, annyira, hogy a szolgáltatóknak megérje a méregdrága hálózatfejlesztés, lehetőleg extraprofit nélkül.
"Az pedig egyszerű átlagemberként engem kvára nem érdekel, neki mennyi és milyen adót kell fizetnie,,,"
Ezt inkább nem kommentálnám. Tényleg azt várod el, hogy veszteségesen szolgáltassanak?
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Én ezzel úgy vagyok, hogy szeretem az értelmes vitát, amiből kijön valami értelmes tudás, következtetés, amiből bármelyik fél tanulhat.
A multik sajnálata meg nagyon távol áll tőlem, abban az esetben is, ha adott esetben éppen a rövidebbet is húzzák -- ugyanakkor megvédem őket, ha éppen nem jogosan vádolják őket.
Szeretem látni a dolgok hátterét, amihez igenis hozzátartozik az, hogy a Dellmont és társai valami nagyon érdekes modellel dolgozhatnak, mert még az átalánydíjak tömeges befizetése után is messze a hivatalos hívásvégződtetési díjak alatt szolgáltatnak.
Örülök annak, hogy nagyon sok pénzt takarítok meg annak köszönhetően, hogy a birtokomban áll az információ ahhoz, hogy legálisan tudok nagyon olcsón telefonálni. Valahol mégis sajnálom azt, hogy a pénzem nem csak hogy nem a magyar gazdaságban marad, de még csak nem is azt gazdagítja, aki az érdemi befektetéseket eszközölte.
Szívesen fizetnék valamivel többet (hosszú távon is), ha a pénzem itthon marad -- ugyanakkor nem akarok balek lenni, aki extra profitot és állami bevételt finanszíroz.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz tyuli76 #8012 üzenetére
Pontos adatokat nem tudok.
Az adó cégeknél 3 Ft/perc, max. 5000 Ft/hó, tehát már napi bő egyórányi telefonálás esetén a havi 5000 Ft-ot teljes egészében elviszi az adó.
Helyesbítek: ha bruttó 5000 Ft a céges előfizetés, akkor már napi bő háromnegyed órányi telefonálás kimeríti az előfizetés összegét, ha tehát ennél többet beszél az előfizető, akkor a szolgáltató nettó befizető lesz a saját szolgáltatása után, azaz a szolgáltatási díj nem fedezi még az adót sem, nemhogy az infrastruktúra és a üzemeltetés költségeit.
A baj ezekkel a konstrukciókkal az, hogy utánuk az egységsugarú privát felhasználó fizeti be a profitot, a cégek mégis rákényszerülnek a fenntartásukra.
Üdv: MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz djozsef #8010 üzenetére
Rosszul tudod -- rossz irányban...
A M-Telekom éves árbevétele 2012-ben kb. 600 milliárd Ft volt, a profit kb. 40 milliárd. (Emlékeim szerint -- de a nagyságrendben biztos vagyok.)
Ez persze nagyon sok pénz, úgyhogy lenne miből engedni, nem vonom kétségbe. Nem velük vagyok.
A jelenlegi üzleti modell viszont fenntarthatatlan, jobban örülnék egy igazságosabb elosztásnak, ami a fenntartható fejlődést szolgálja, egységesen alacsonyabb, kiegyensúlyozottabb árakon.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Épp ma délután folytattam erről egy hosszas eszmecserét a T egyik vezető mérnökével, aki nem mellesleg a külföldi hálózati kapcsolatok terén dolgozik.
Szerinte minden bejövő hívásért fizetni kell, bár a díj éppen radikálisan csökkent (kb. 3 forintról 40 fillérre).
Meg ezt is tanultam telekommunikációs gazdaságból és nem is nagyon értem, miért lenne ingyen a hívásvégződtetés.De konkrétumokkal meg lehet győzni, sajnos nem ezen a területen mozgok.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz #79335424 #8016 üzenetére
A nullás garantált sávszélességnek sajnos nagyon konkrét jogszabályi oka van, gyakorlatilag nem garantálható több, mivel az 100%-os rendelkezésre állást feltételezne. Ez éppen nem a szolgáltatók hibája -- de komolyan nem akarom őket védeni, különösen, hogy a T-nél többszörösen túlfizetett netem van.
Tényleg rájuk férne egy komoly rendrakás, amiben nagyon szívesen benne lennék!
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ez már nagyon off topic:
Én úgy negyedszázada egyetemi tanulmányaim során úgy tanultam, hogy az extraprofit fogalmát egy Karl Marx nevű fickó vezette be a XIX. század második felében, aztán született rá néhány ilyen-olyan származékos definíció.
Az én felfogásomban az extraprofit az a meddő profitrész, ami már nem szolgálja a gazdaság érdekeit, csak a befektetéshez képest baromi nagy személyes gazdagságot eredményez. Szóval elég szubjektív és nincsenek rá általános referenciák se.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz MaCS_70 #8021 üzenetére
No, futottam még egy kört.
A helyzet az, hogy külföldről is értelemszerűen van végződtetési díj, sőt, voltaképpen minden T-hez érkező külföldi vonalas kapcsolás a DT-n keresztül jön létre, ki se lehet kerülni.
A rendszer viszont nem teszi lehetővé a sumákolást, úgyhogy a Dellmontnak is fizetnie kell minden végződtetett hívás percei után, még ha nem is szed érte díjat. Ergo minden ingyenes híváson veszteséget könyvel el.
Ezek után két lehetőséget látok:
1. A Dellmont a fel nem használt egyenlegekből él
2. A Dellmont csak forgalmat generál, akár veszteséggel is, amit mondjuk a sok klón is alátámaszt.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Meg főleg, hogy honnan érkező pénzeket fektetnek be...
A 40 fillér vezetékes végződtetési dj egyébként újdonság, nemrég még 1 eurocent volt.
Maga a rendzser egyébként nagyon érdekes, ahogy a barátom magyarázta, simán előfordulhat, hogy egy Budapest-Budapest hívás is egy német dobozon fut át.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz instantwater #8061 üzenetére
Hú, ez most nagyon kínos, de elvesztettem a fonalat! Eddig azt hittem, hogy értem ezt az egészet, aztán mégsem...
Ezt a Phone2Phone dolgot nem értem....Hogyan van ez pontosan?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Csak simán callbackeztem, egy közbülső szolgáltatót kellett hívni, bepötyögni a hívott számot, majd letenni. Egy percen belül hívtak a kért számról.
Volt is komoly vita arról, hogy ez így nem törvénysértő-e. A Matáv szerint az volt, mert sértette az ő koncessziós monopóliumukat.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz CHIPman #8182 üzenetére
Ezzel én is így vagyok a FreeVoIPdealnél. Dróton és mobilneten teljesen jó, wifin durván késik -- mégpedig egyformán ott is, ahol nagyon jó, QoS-sel belőtt router van, és ott is, ahol a legolcsóbb darab, vagy akár nyilvános wifin. A telefon egy Note2.
Adatátviteli szakember barátom szerint ezen ne csodálkozzak, a wifi nem erre van kitalálva, az lenne a csoda, ha jól működne.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Sorolhatnám oldalakon keresztül a példákat arról, hogy miért nem stabilan megbízható a wifi voip-jellegű használatra -- elég komoly tapasztalat jött össze nálunk erről, ráadásul nem hobbisták részéről, nem hobbicélokra.
Nálad éppen van egy működő konfiguráció, jó Neked.Maradjunk annyiban, hogy az otthoni felhasználás árszintjén, különös tekintettel a mobiltelefonok wifijére mint szűk keresztmetszetre, egyáltalán nem triviális a wifin is jól működő voipos telefonálás.
A "baromság" szinrű minősítésekkel azért jó lenne csínján bánni.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
félisten
válasz #79335424 #8427 üzenetére
Az is kérdés, hogy az adatfolyamnak hány útválasztón, milyen hálózati torlódásokon kell átverekednie magát.
Mivel a hálózat jellemzően túlterhelt, egy adott beszélgetés adatcsomagjai is külön utakon járhatnak, megelőzhetik egymást, hogy aztán várniuk kelljen az időben előbbire. Egy rosszabb időszakban akár másodperces késlekedések is előfordulhatnak.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Sajnos több ilyen történetet is ismerek, egy baráti társaságnál pl. Kubába telefonálgattak haza.
Minden esetben elég komoly védelem volt, nem is igazán értik, hogy hogyan történt -- nem hülyék konfigurálták a rendszert.Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
A VoIP-hívás a fogadó részéről egy kutya közönséges telefonhívás, nem számít, hogy honnan jön. Ennek megfelelően nincs pótdíja, akkor kell fizetni egy fogadott hívásért, ha a fogadó fél roamingol, de akkor se a VoIP vagy akármilyen hívó fél miatt, hanem azért, mert a fogadó fél hazai operátora és a külföldi operátor közötti szakaszért számláznak extrán.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz greggae #8854 üzenetére
Én kifejezetten örültem, amikor az Ephone bevezette a havi 100 forintos számdíjat.
Általában nagyon ellene vagyok az ingyenes dolgoknak -- az olcsók híve vagyok, különösen egy olyan korlátos erőforrás esetén, mint a telefonszámok. Az ingyenes pszichológiailag értéktelen, pazarolható, ráadásul nagyon rossz az üzenete.
Szívem szerint a hálózaton belüli hívások ingyenességét is megszüntetném és helyette valami alacsony, de fizetendő díjat vezetnék be. Szrintem mindenki, de legalábbis a többség jobban járna.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Én is pont ettől tartok.
Személyesen ugyan nem vagyok bennfentes telkóügyekben, de a munkám, a tanulmányaim és a baráti köreim okán akadnak kapcsolataim arrafelé. Magyar és NyEU-vonalon egyaránt.
Mit ne mondjak, elég komoly a para amiatt, hogy ezek a bevételkiesések az európai távközlési cégeket nagyon komoly versenyhátrányba fogják hozni.Persze, tudom, legyen minden ingyen...
A roamingellenes érveket meg egyszerűen nem tudom megérteni -- ha több szolgáltatót veszek igénybe egy híváshoz, miért nem logikus, hogy mindegyik számlázni akar az általa nyújtott szolgáltatásért?
A pazarlást, fényűzést meg én sem komálom, pláne nem azt, amit itthon tapasztalhatunk -- de az igazi költségek a fejlesztéseknél jelentkeznek, amit valakinek meg kell fizetnie.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Az USA piacszerkezete nem hasonlítható össze az EU-éval. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy az európain ne lehetne sokat javítani, átvenni megoldásokat az amerikai modellből, de hihetetlen mértékben más a kettő, és százévnyi eltérő utas fejlődést nem is nagyon van értelme egymáshoz erőltetni. (Volt anno egy olyan tárgyam, hogy távközlési piacok gazdaságtana -- na, abban minden öt-tíz percben előjött, hogy USA kontra EU.)
Egyébként meg komolyan: indokold már meg, hogy ha több, ténylegesen különböző, egymástól független szolgáltató különböző hálózatait használod, az miért ne kerülne többe, mint az az eset, amikor legfeljebb egy hálózatváltás történik?
Nem vitatom, hogy a roamingdíjak visszaélésszerűen pofátlanul magasak -- még most is. De a lanullázásukat igazságtalannak és kontraproduktívnak tartom.
Ja, és ne akarjunk itthon USA-szintű távközlést -- az ottani nagyon liberalizált piaci rendszernek is megvannak a maguk vesztesei, akik nagyon szeretnének egy európai jellegű szabályozást. Ez egy nagyon drága szolgáltatás (különösen, ha a fejlődési kényszert is figyelembe vesszük), nem várható el az, hogy ingyen nyújtsák nekünk.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz #79335424 #8953 üzenetére
Hogy általános-e, arról nem nyilatkozhatom, de hogy részemről van igény erre a tudásra, az biztos!
Ezúton is nagyon köszönöm!
Üdv: MaCS
UI: Az E-Robotot még nem ismerem, de az Elixírnek kezdetektől nagyon-nagyon elégdett felhasználója vagyok -- le a kalappal a fejlesztő előtt!
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
félisten
válasz Siriusb #9896 üzenetére
Nagyon más a két készülék felhasználási köre, már csak a vonalak kezelése-elosztása miatt is.
A PAP2T minőségével nekem nincs gondom -- nem akad, nincs benne digitális zaj. Az ezért fontos, hogy nem mindegy, hogy milyen végberendezést használsz hozzá, hiszen az könnyen lehet a szűk keresztmetszet.
A Gigaset hangminősége és adatkezelése eleve nagyon jó.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ezt nem egészen értem.
A PAP2T két párhuzamos vonalat kezel, azaz a Line1 -re beállít az ember egy VoIP-szolgáltatót, és bedug az 1-es lyukba egy telefont, és persze a Line2-re is be lehet állítani egy VoIP-szolgáltatót, értelemszerűen egy másik analóg telefonkészülékkel.
Az tény, hogy a cucc szénné konfigurálható, de olyat, hogy átjárás lenne a két vonal között, azaz, hogy az egyik készülékről idndított hívást át tudja tenni a másik szolgáltatóhoz, én nem láttam benne -- persze lehet, hogy csak én vagyok vaksi és/vagy lamer.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz hdekakas #10053 üzenetére
Könyvelőként azért tisztában kell lenned azzal, hogy mit jelent a dinamikus árazás -- és az, ha erre a megkötött szerződés lehetőséget ad.
Gondolom, a Te céged sem 1990-es árakon dolgozik -- és a szolgáltatási szerződésetekben bizony benne van az, hogy milyen feltételekkel emelhettek árat.Ebben az esetben pedig különösen igaz az, hogy a szolgáltatás gyakorlatilag a jellege miatt elkerülhetetlenné teszi a fokozatosan emelkedő árakat -- aki itt stabil filléres perdíjakra számít, az nagyon nincs képben.
Könyvelőként, gondolom, látod, hogy az ügyfeleid miből élnek: abból, hogy a bevételeik meghaladják a kiadásaikat. Egy kicsit is komoly cégnél már üzleti tervnek is illik lennie. Hát, az ő üzleti tervük valami olyasmi, ami a vevők odacsalogatásán és az üzletmenet rentábilissé tételén alapul -- a felhasználó szent tudomásával és beleegyezésével.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Fűnyíró topik
- EAFC 24
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia