Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anadroid

    senior tag

    válasz Zeki #19273 üzenetére

    A bent levő pénz, ha 5 eurónál több, a felhasználói fiók megszüntetésekor visszaigényelhető a Dellmonttól. Tehát a pénz odavesztétől nem kell tartania a partnernek. Vagy kiszáll, és a banki költség szintű veszteséggel megússza, vagy lassabb lesz a megtérülése a kevesebb ügyfél miatt (ettől nem igazán félnék a helyében).

    A Dellmont elődei (Finarea és Betamax) sem költöttek marketingre, a szájról-szájra terjedő hírrel mégis egész jól megvannak bő 10 éve.

    Ha nekem valami gondom volt, az elmúlt 4 évben, amióta a Dellmont gondot fordít rá, még mindig megoldotta az ügyfélszolgálat, az első automata választól eltekintve nem semmitmondó, hanem személyre és problémára szabott módon, majdnem mindig gyorsan (aznap vagy a következő munkanapon). Egyszer csúsztak el vele, egy 50 eurós, közvetítő szolgáltatós befizetést 5 hét múlva írtak jóvá, akkor viszont másfél eurót rátettek. Volt olyan is, amikor tavaly palesztin "barátaink" feltörték a Fritz!Boxokat, és onnan szerezték meg a belépési adatokat, hogy a csalással, emelt díjas hívásokon át elemelt pénzt visszatették.

    A nagykereskedelmi Dellmont szolgáltatásoknál három minőségi szint és ennek megfelelően három árszint van. A Grey a legolcsóbb, semmilyen minőségi garancia nincs vele. Lehet, hogy az op3ndott ezt használta.

    A rossz voip minőséget amúgy ezer dolog idézheti elő, bárhol az átviteli láncban lehet pillanatnyi vagy tartós gubanc. A heterogén ügyféloldali környezet is alaposan belejátszhat, mobilnetnél meg semmit sem garantál egyik hazai mobilszolgáltató sem.

    Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

Új hozzászólás Aktív témák