Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shev7

    veterán

    válasz Tim82 #48 üzenetére

    "Sztornóra pedig egy bank sem vállal garanciát."

    Nem is kell! a kartyatarsasag megteszi. Ha vegigolvastad a wikipedia cikket benne van, hogy ha az elado szerint megis jogos a terheles, es bizonyitani tudja, egy ellenprocedurat indithat a bankjanal!

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • Jaffafa

    aktív tag

    válasz Tim82 #48 üzenetére

    Azért álljunk meg egy szóra. Gondolom te is bankban dolgozol, méghozzá Magyarországon, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy nem tudod mit jelent az, hogy ÜGYFÉL.

    Jelen esetben JOGTALANUL emeltek le pénzt az adott bankkártyáról. Az egy dolog, hogy "jelentéktelen" összeget, de a sok kicsi sokra megy elven 110e user-rel számolva azért az erösen : 273millió FT :Y Ha csak a fele perel, már megérte.
    A szomszédos Ausztriában lakom és bár teljesen más a bankrendszer itt, de 1 hétig bármilyen tranzakciót visszahívhatok. Akár indok nélkül is. Ha meg azt mondták volna nekem "biztos félrekattintott" , már abban a minutumban hívom a fönökét és addig onnan nem megyek el, amíg nem kezdenek az ügyemmel valamit. Mondjuk ilyen szerintem itt elö sem fordul, bár ki tudja. Ki van kiért? Az ügyfél a bankért vagy fordítva? Ha a bankod szaros 2490Ft-ot nem tud visszahívni, akkor mi történik ha valaki leemel a számládról mondjuk az összes pénzedet? Biztos félrekattintott?
    Igenis, mindenki jelentse fel a céget és addig basztassa a bankját amíg vissza nem kapja a pénzét.
    Szerintem a bank azért is van, hogy segítse a "tudatlan" ügyfelét, itt nálunk egy ilyen beszólás után már repülne az ilyen bankos az tuti.

    [ Szerkesztve ]

    "Most már ideje lefeküdni. De előtte elolvasom a NENYI-t, hogy merjek nagyokat álmodni." by Szözö

Új hozzászólás Aktív témák