-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibitabbi
kezdő
Sziasztok!
Nekem Technicolor TC7200U (UPC) connect boxom van.
Szeretném kikapcsolni a wifi részt, ami csak részben sikerült. Oldalanként lehet menteni, azt meg is teszem, le is kapcsolja a wifit, jelzőfény kialszik, de újraindítás (áramtalanítás) után megint bekapcsol a wifi. Ez azért probléma nekem mert éjszakára áramtalanítani szoktam. Saját routerrel szeretném működtetni ezért a modem egyik LAN kimenetét a routerem WAN bemenetére kötöm, dinamikus IP-cím beállítással. Ez így jó eljárás? A wifi visszakapcsolódása firmware probléma lehet vagy valamit nem csinálok jól? Így most két wifim van ami felesleges. Köszönöm a választ előre is. -
tibitabbi
kezdő
válasz ArthurShelby #67222 üzenetére
Köszi a választ.
Igen, megpróbáltam bridge módban is de ugyanazt csinálta. Én mondjuk nem értem miért van bridge módban wifi (a beállításokban is) de nagyon nem értek ezekhez a dolgokhoz.
-
tibitabbi
kezdő
válasz Clever0 #67226 üzenetére
Köszi a választ, valóban logikus. Erre azért nem gondoltam mert három napja cseréltem az előző Compal csodaboxomat erre a típusra. Annál már letiltattam a wi-free-t, most meglepődve tapasztaltam hogy a My UPC oldalon azt jelzi hogy be van kapcsolva. Azonnal kikapcsoltam, e-mailben értesítettek is a kikapcsolásról. Újra is indítottam a kütyüt (most már csak így nevezem) eddig még semmi változás. Ha nem megy továbbra sem, akkor hívom a 1221-et. Köszönöm a segítséget.
-
tibitabbi
kezdő
válasz TeeJay #67230 üzenetére
Valóban ez a jó válasz és ztsoft hozzászólása is igaz. Végül is 1221 felhívása után letiltották a wifit teljesen. Köszönöm a segítséget mindenkinek. Még valami. Valaki azt írta hogy a napi szinten egyszer-kétszeri újraindítás nem tesz jót az eszköznek. Erről mi a vélemény?
-
tibitabbi
kezdő
válasz ztsoft #67296 üzenetére
De bizony ki lehet kapcsoltatni teljesen. Nálam ez most már úgy jelentkezik hogy a vezeték nélküli menűpontban bekapcsolnám a wifit, mentésre kattintva visszaáll kikapcsolva állásra. De ezt elmondták az ügyfélszolgálaton is, teljesen kikapcsolják a wifi részt. Külön kérésre visszakapcsolhatják. Persze azért sokszor nem lehet ezt eljátszani. Nekem is az általad leírt módon működött eddig, a 1221-et hívtam és kikapcsolták központilag a wifit (küldtak rá egy konfigot és újra indították). Ezután csak akkor lesz wifi a kütyün, ha azt külön kérem tőlük.
-
tibitabbi
kezdő
Most jutott eszembe, ezt még meg akartam kérdezni a hozzá értőktől: ez a Technicolor TC7200U jelzésű ketyere milyen csippel van felszerelkezve? Úgy értem Intel vagy Broadcom esetleg valami más? Annyi infóm van hogy valami Thomson gyártmány. Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
tibitabbi
kezdő
válasz Intruder2k5 #67346 üzenetére
Nekem nem jött be az új CB. Wifije nagyon jó de a modem része rengeteg problémát okozott (Közösségi játékok kidobáltak, Kaon médiaboxon gyakran szaggatott a visszanézés). Persze van akinek nem okoz gondot. Nekem igen. Kimondottan rossznak találtam.
[ Szerkesztve ]
-
tibitabbi
kezdő
-
tibitabbi
kezdő
válasz Lacccca87 #67442 üzenetére
Multiplayer játékokon én nem a "Hello Kitty"-t vagy az "Így neveld lovacskádat" jellegű játékokat értem hanem a "Dark Souls" FPS játékokat, abban is mondjuk a PvP-t. Nálam az esetek felében be sem lehetett hívni engem mint segítőt (summon), Ha valahogyan mégis sikerült akkor sok esetben hibaüzenettel kidobott. Én kimondottan rossznak találom a CB-t, ha valaki ilyen jellegű játékokat akar játszani. Hangsúlyozom: nekem ez a szubjektív véleményem a CB-ről.
-
tibitabbi
kezdő
válasz Lacccca87 #67456 üzenetére
Csak tudod ebben az az érdekes hogy Broadcomos TC-re váltottam és azóta egyszer sem csinálta azt a témát. Olyan ez mint a magasugrás: egyik csak egy métert tud, a másik meg két métert ugrani magasba. Azért lássuk már be hogy a Minecraft és a Dark souls nem egy kategória. Neked meg nem kellene megsértődnöd hiszen hangsúlyoztam: ez az én szubjektív véleményem. Próbáld ki te is Dark Souls 2-vel, utána elmeséled az élményeidet. Én is ezt tettem.
-
tibitabbi
kezdő
válasz adika4444 #67740 üzenetére
Én is így jártam. Volt egy CB-m, mellé egy PS4 (is). Kirúgtak a fiókomból, be sem tudtam jelentkezni. Most TC van és kétlépcsős azonosítás. Eddig még jó, remélem így is marad.
Kétlépcsős azonosítás -
tibitabbi
kezdő
Ez miez, tudja valaki? Plz.
-
tibitabbi
kezdő
válasz kabelmania27 #70408 üzenetére
-
tibitabbi
kezdő
válasz kabelmania27 #70410 üzenetére
Köszönöm a választ, akkor egyelőre marad így, majd ha hiba lesz akkor a szerelő úgyis megnézi. Egyébként nincs nagyobb probléma vele csak a visszanéző szolgáltatás Horizon HD médiaboxon sokszor akadozik, de annak más oka is lehet.
-
tibitabbi
kezdő
válasz kabelmania27 #70410 üzenetére
Ezt megelőzően ez az osztó volt beszerelve (azt is egy UPC-s szerelő tette be, a -4.5dB ment a modemre, a két -8.3dB ment a két médiaboxra). Később egy másik szerelő kicserélte a mostani kékre. A Horizon médiabox visszajátszása akadozott, ezt a hibát jelentettem be, de azóta sem sokat javult a helyzet. Később azt mondták hogy központi hiba, tudnak róla, javítják. De még mindig nem jó.
-
tibitabbi
kezdő
Legutóbb ezt a szöveget küldte nekem az UPC:
Tisztelt Előfizetőnk! Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül,
határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek
a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad.
Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
digital gold: 2018.10.24;
Fiber Power 120: 2018.10.24;
Nonstop S díjcsomag: 2018.10.24.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi
elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi*: digital gold: 7673 Ft/hó; Fiber Power 120: 6665 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1490 Ft/hó.
Tájékoztatjuk, hogy a fenti ajánlat meghatározására az Ön által jelenleg igénybe vett szolgáltatások jellemzői alapján került sor, és természetesen Önnek lehetősége
nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani. Ha aktuális akcióink érdeklik, kérjük, hogy további tájékoztatásért keresse fel ügyfélszolgálati
elérhetőségeink bármelyikét.
* A havidíj bruttó összege ÁFA változás miatt a feltüntetett összegtől eltérhet. A tájékoztatás nem teljes körű.Ez körülbelül a háromszorosa annak, amit jelenleg fizetek.
Az lenne a kérdésem hogy ennyire alkalmatlan emberek dolgoznak az UPC-nél, vagy ezt csak viccnek szánták? Április elsején aktuálisabb lenne!
-
tibitabbi
kezdő
válasz Intruder2k5 #70672 üzenetére
Hát igen, akkor itt van a kutya elásva. Csak elsőre mellbevágó a háromszoros árajánlat, de így már értem a lényeget. Ez az első évem itt az UPC-nél és sok furcsaság van, de majd belejövök. Habár van konkurrencia nálunk hasonló vagy még jobb áron, de nem szeretek váltogatni. Ha a jelenlegihez hasonló árat sikerül kialkudni, akkor maradok.
-
tibitabbi
kezdő
válasz Intruder2k5 #70681 üzenetére
Igen, értem én amit mondasz, de így emelhetik a jelenlegi díjat egy éven belül. Ezért akarok egy évre határozott idejű szerződést kötni a jelenlegi áron. Akkor egy évig (viszonylag) nyugodtabb lehetek. Ezt azért úgy automatikusan felajánlhatná a szolgáltató, ha ügyfélbarátabb lenne. Amúgy meg köszi a segítségedet.
-
tibitabbi
kezdő
Érdeklődnék hozzáértőktől hogy földhurok leválasztó beszerelését lehet-e ingyenesen kérni a szolgáltatótól? Kettő darab tévéről lenne szó.
Ha kihúzom az antennát a csatlakozóból és összeérintem őket akkor szikrázik és ráz is. Időnként vízszintes csíkozódást okoz a tévé képében, főleg csatorna váltáskor van kb. 10-15 vízszintes csík, de gyors mozgású jeleneteknél a is jelentkezik. Médiaboxnál lép fel a jelenség. Pár napig jó a kép, aztán megint elromlik pár napra.
[ Szerkesztve ]
-
tibitabbi
kezdő
TC 7200 készülékem van, az a gondom hogy az admin, admin párosból csak a másodikat, a jelszót tudom megváltoztatni, az elsőt nem. Valamit rosszul csinálok?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Apple notebookok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Mozilla Thunderbird
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Apple Ipad Pro 11-inch 5G+WIFI M1 128GB SpaceGrey
- ÚJ! Xiaomi Redmi Note 10 Lite LTE Dual Sim 64GB 4GB RAM Blue
- ÚJ! Xiaomi Redmi Note 10 Lite LTE Dual Sim 64GB 4GB RAM White
- Apple Watch S9 Stainless Steel / Acél Milanaise GPS + CELLUAR - GYÁRI GARANCIÁS
- ÚJ! Huawei P30 Lite ( MAR-LX1A ) LTE Dual Sim 128GB 4GB RAM Blue
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen