-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
balage25
senior tag
válasz citkar #23934 üzenetére
Nagy valószínűséggel valamelyik erősítőben a kondi adta fel a szolgálatot. Hálózatfejlesztésnél, ha egy ideig nem kap tápot egy öt-tíz-tizenöt éve beépített erősítő, akkor nem indul újra. Szerintem nem kell otthon lenned, hogy kicseréljék az erősítőt, mire hazamész már működni fog.
-
Treck
aktív tag
válasz citkar #23936 üzenetére
Most mar az is baj, hogyha gyorsan es hatekonyan szeretnenek hibat elharitani, es esetleg az ugyfelnel is ellenorizni utana, hogy minden tokeletesen mukodik? Maskor meg az a baj, hogyha napokig az ugyfel fele sem szagolnak, vagy nem megy ki a szerelo... Semmi sem jo az embereknek... Ki erti ezt?
Ui: nem neked szolt szemelyesen, csak ugy altalanosaggban jegyeztem meg
http://google.treck.hu
-
balage25
senior tag
válasz citkar #23936 üzenetére
Ha mára kaptál időpontot az nem rossz. Ha nem mára kaptál, akkor azért mondta, hogy legyél otthon, mert a mai napon a több ügyfelet érintő problémákat megoldják, és csak akkor kell otthon maradnod, ha nálad még mindig nincs szolgáltatás, mert akkor egyedi hiba lesz valahol.
Bennem a gyors, átgondolt hibajavítás és a hálózatfejlesztés, inkább a "KELL" érzést erősíti.
-
blakey
titán
válasz citkar #23942 üzenetére
Abban az esetben ha a központban is látják és javítani is tudják a hibát akkor azonnal javítják, ez gyorsnak mondható, amennyiben nem lát semmilyen hibát akkor a helyszínre kell menni, ekkor jön az időpont egyeztetés, mert ugye nincs annyi alkalmazott ahány előfizető , ha 24 órán belül kimennek akkor szintén gyorsnak mondható. Nem tudom elképzelni, hogy pl. ilyenkor mi megy végbe az emberek fejében, ha nekik nem jó akkor mindenki ugorjon, te is azonnal csinálod amit kérnek, akkor is ha mást csinálsz? Azért ez nem olyan rossz reakcióidő, hogy holnap du.-ra időpontot kaptál, pont olyankor beszéltél velük amikor már minden szerelő kint van és dolgozik, mondjuk ha valaki a közeledben van akkor szólhatsz és megpróbálják hozzád is kiküldeni, nálam már volt ilyen.
Megértem, hogy bosszantó, meg mindig akkor romlik el valami amikor kéne, de ilyen az élet, kibírható, múlthéten 3,5 órás hálózati karbantartás volt az áramszolgáltatónál, ezt előre jelezték, mindent úgy alakítottam, hogy még véletlenül se kelljen gép előtt ülnöm, elindítanom a mosógatógépet, stb. Felhívhattam volna őket és mondhattam volna, hogy ne, nekem pont akkor kell ez vagy az.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
spider80
őstag
válasz citkar #23944 üzenetére
Épp az ilyen esetekre van(hogy nem tudnak egyből ugrani,mivel nincs annyi helyszínre küldhető szerelő) a 99%-os rendelkezésre állás. Vagyis éves szinten 3,5 nap teljes leállás megengedett. Azért ez mégsem üzleti bérelt vonal,ott ugranak egyből,de meg is kérik az árát.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
blakey
titán
válasz citkar #23944 üzenetére
Ne haragudj, de a munkájukat végzik és nincs pl. 300e szerelő, hogy mindenkinek eleget tehessenek. Szerintem nagyon rosszul nézed a világot. Pl. ha én dolgozom, és új megrendelés jön akkor egyeztetem az ügyféllel ha nem tudom tartani a kijelölt határidőt, nem karba tett kézzel várom, hogy mikor jelentkezik és azonnal csinálom, már ne is haragudj, rengeteg más ugyanolyan fontos de hamarabb jött munkám van. A UPC sem rád várt és már a tegnap ugyanolyan gonddal küzdő emberekhez mentek ki.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vg
addikt
válasz citkar #23944 üzenetére
Szerintem annyi történt, hogy mikor bejelentetted a hibát, akkor lekérték a házban vagy a környéken ahová tartozol elosztó infóját, adatait, azt megkapták, majd látták, hogy az működik és így feltételezik, hogy otthonodban van a hiba mivel más nem jelentett hibát. Mondjuk lehet ezért nem sietnek annyira, de ha már többen jelentének hibát, és tényleg az elosztó lenne a hibás akkor pár órán belül ott lennének.
-
blakey
titán
válasz citkar #23948 üzenetére
Egy példa volt arra vonatkozóan, hogy a upc-sek sem várnak karbatett kézzel a te bejelentésedre, dolgoznak, ennyi. Tudom, nehéz elhinni és elfogadni.
Bármikor elszakadhat a kábel és észre sem veszed, ne legyél abban biztos, hogy nem nálad van a hiba. Nálam egy rágcsáló rágta meg a kábelt és végig kellett menni a központi elosztótól a lakásig, mindez a pincében, stb.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz citkar #23995 üzenetére
Lehet, hogy kint volt a szerelő és elhárította a hibát.
(#23998) citkar
Nem azt írtam, hogy a lakásodon javított hanem az elosztó és a lakás közötti részen, netán az elosztónál, ehhez nem kell bemennie.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vg
addikt
válasz citkar #61324 üzenetére
Ez a címkeresős dolog azért jó nekik, mert látják kik a potenciális ügyfelek. Én is rákerestem kb egy hete a lakhelyemre, és mint meglévő ügyfél (még jó 7 hónap van a hűségből) jött is a telefonhívás pár napja, hogy hosszabbitsam meg két évre, pár száz forintal olcsóbban... nem nagyon örült mikor mondtam, hogy minden tv cuccost le fogok mondani és csak a 30-as net magad.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
-
kali
legenda
válasz citkar #65656 üzenetére
Persze, de ez több tényező függvénye lesz, kezdve azzal, hogy a tűzzel kapcsolatban mit állapít majd meg a hatóság, továbbá a szolgáltató mikorra állítja helyre (ideiglenesen/véglegesen) a szolgáltatást, ha a meghatározott határidő(k)be nem fér bele, akkor tudja igazolni vagy sem, hogy a szünetelést kiváltó ok határidőn belüli megszüntetésére minden tőle elvárható intézkedést megtett...stb.
Utóbbival kapcsolatban érdemes megnézni az általános szerződési feltételeket: Link (5.1.1, 5.1.4...stb.)Crizal: Az illetékes hatóság feladata lesz eldönteni a tűz okát, az esetleges üzemeltetési szabálytalanságokat...stb., annak, továbbá a szolgáltató fent leírtak szerinti ténykedésének a függvényében lehet majd lépni az ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz citkar #65983 üzenetére
Ez nagyon jó kis modem, vigyázzál rá.
Értékek rendben vannak, központi probléma lesz, hamarosan megjavul.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és bevan-e kötve Fam/Attenuator feliratú csillapító. Azért kérdezem mert hátha van valami felesleges osztás vagy kimenet ami problémát okozhat hosszútávon.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz citkar #65985 üzenetére
Okés, a házhálózat ellenőrzését az biztos ami biztos alapon írtam, hogy néha nem árt átnézni. mert régi osztóknál előfordulhat, hogy meghibásodik (pl. tap way osztó tapkimenete), adási azért közel van az 50-hez, nyáron lehet 51,9-nél több és akkor már akadni fog a net.
[ Szerkesztve ]
-
ates2
senior tag
válasz citkar #67131 üzenetére
Nálam T 8xxx valami de csak 100-as nettel nem 240-el és full tv csati + hd de ha UPC nem fog adni valamit lehet én is offolom.Másik vicc azt mondta ember,hogy nem járultam hozzá anno,hogy egyedi ajánlattal keressenek telon ennek ellenére fél éve vagy mikor hívtak arról a számról amit akkor nem vettem fel...
-
pjen
félisten
válasz citkar #69067 üzenetére
Nem is írtam ennek az ellenkezőjét.Viszont azt most is állítom,hogy a WIFI része jobb mint a cisco.a biztonságon pedig ha jól tudom nem segít a modem mód.
késleltetés: 8 msec.
letöltés: 70.21 Mbit/s
feltöltés: 26.33 Mbit/sVagy háromszor ment,WIFI.Nekem elég.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz citkar #69467 üzenetére
Létezik időzített lemondás is, az eszköz visszajutattása szerintem lényegtelen ebből a szempontból. Próbálkozzál más ügyintézőnél is.
Talán az egyik legjobb, ha visszaviszed idő előtt az eszközöket, és ők majd megoldják az adminisztratív dolgokat.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Levi123
senior tag
válasz citkar #69467 üzenetére
Szia,
3 napon belül kell visszajuttatni, de nekem a lemondásnál azt mondta az ügyintéző, hogy a technikus aki leszereli a vezetéket (sztéhúzza a csatlakozást a kiállási pontnál) elviszi az eszközöket és ad átvételi papírt.
- Előfizetői Szerződés megszüntetésekor az Ön otthonába kihelyezett távközlési eszközöket (internet és telefon modem, médiabox stb.) és tartozékait 3 munkanapon belül rendeltetésszerű állapotban köteles visszajuttatni, mivel azok a Szolgáltató tulajdonát képezik (postai úton, Irodánkban vagy technikai kikapcsoláskor a kollegánknak történő átadással). Ellenkező esetben az ÁSZF-ben meghatározott kártérítési díjakat számolhatjuk fel, illetve visszatarthatjuk a kifizetett kauciót.
[ Szerkesztve ]
Levi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz citkar #75713 üzenetére
Üdv!
Nézd meg elérhető-e a modem üzemmód, ha nem my upc oldalon vagy a 1221-en kérd vissza az ipv4-et.
Néha érdemes újraindítani a modemet.
Modem üzemmódban ipv4-ben van a modem, ipv6-ban nincs modem üzemmód.
core2: Üdv! Kivitelezhető, de a visszakapcsolási díj miatt, legalább két hónapnyi szüneteltetésnél éri meg.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz citkar #75713 üzenetére
A kicsivel többért nagyobbat adnak szöveget el ne hidd. Engem ezzel vertek át, és amikor megnéztem a kiküldött fileokat és a részleteket, akkor hívtam is őket a lemondás menüponttal. Kiderült, hogy az új csomagom kevesebbe kerül az új áron, mint a régi, csak az üfsz kamuzott és ködösített, így rám sózott dolgokat és az addigi ingyenes szolgáltatásokat is kiszámlázták és egyéb dolgok.
A Gold csomagból lett Prémium, megpróbálják mindenhol az azonos tartalmat tartani csomagban is. Nem akarok károgni, de végigmennék tételesen, hogy mi az, amit eddig számláztak és az új csomagban azok mennyibe kerülnek.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz citkar #79061 üzenetére
Már nincs, sehogy nem tudod mérni magadnak, se ellenőrizni. Ez alól akkor van kivétel, ha rendelkezel olyan hálózati eszközzel, ami ezt a feladatott is ellátja. Máskülöönben esélytelen már.
Mondjuk eddig is előfordúlt hogy hülyeséget írt. Szóval az se volt 100%.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz citkar #79066 üzenetére
Annyira volt pontos hogy olyan napokra is írt adatforgalmat amikor áramtalanítva volt. Azaz nem hogy nem volt bekapcsolva, de még a 220-ból is ki volt húzva. És adatforgalmat írt azokra a napokra is.
Mondjuk nekem 30Gb feletti értéket nagyon nem írt. igaz többet volt, van kikapcsolt állapotba minnt bekapcsolt állapotba. Hála a jó égnek ez egy backup vonal, és nem létszükség a folyamatos működése. illetve hamarosan le is mondom, mert okafogyott a fentartása. Mondjuk amikor megy, akkor stabilan meg van az előfizetési le/fel töltésu értékek, még wifin is.
IPV6 bekapcsolása esetén autmatikusan bekapcsol a Fantom WI-FREE, IPV6 pl csak Router módban, és akkor is megy a Fantom WI-Free. Pedig nincs hozzá rendelve. Ennek ellenére szórja a Wi-Freet.
Bugos az ipv6 FW, több hónapja jeleztem nekik, de konkrétan ... bele.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz citkar #79068 üzenetére
Na igen a Wi-FREE nálam is ki van kapcsolva. De az IPV6-al jár a Fantom WI-FREE ugyan nem használható, de fut.
A Sima wifi-je se annyira szar. Vagy legalábbis ha nem szemeteli tele a környezetem a 2,4 frekit, akkor mondhatni szépen teszi a dolgát. 65,75 körűl. 5Ghz meg 3-400 körűl szokott lenni. A Wifi az nagyon környezet függő. Ha van a környezetben egy vérpisike idióta, az nagyon haza tudja vágni a wifi élményt. De erről nem a C.B tehet, hanem a környezet. Az igazság az, hogy az elején mi is sokat használtunk, és csak a baj volt vele. Amióta áttértünk az időszakos használatra, lásd ritkán van bekapcsolva viszonylag tűrhető. Szóval itt ez a titiok.
Ha nem használod, ki kell kapcsolni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!