-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gduck
addikt
válasz rgeorge #74890 üzenetére
Az új csatornákat már nem rakják bele a GOLD-ba Kvázi átnevezték a GOLD-ot PREMIUM-ra, csak éppen az új csatikat nem kapod meg. Sose voltam ellene, hogy ha szeretnék valamit akkor azért fizetni kell, de ez az eljárás nagyon böki a csőrömet. Ha a PREMIUM csomag egy különálló plusz csomag lenne mint pl. a VILÁG, akkor egy szót se szólnék. Sajnos elment a UPC abba az irányba, hogy a régi hűséges előfizetőt semmibe se veszik. Az egyenletükben csak az szerepel változóként, hogy van-e konkurencia a környéken.... Persze pénz beszül, kutya ugat. Csak azt nem veszik észre, hogy így szépen elvándorolnak a régi előfizetők!
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz rgeorge #79796 üzenetére
Szia, ez már több hónapja így van nálam is – de lehet, hogy már egy éve is megvan ez a jelenség. Műsorvisszanézőnél nem tudom, mert azt ennél a csatornánál nem nagyon használom, viszont a Sport TV-ről készített felvételeknél minden esetben. Lejátszás közben valahogy elveszti a box az időszinkronizációt, és egy ponton megáll a számláló. Mondjuk már 100 perce nézem a felvett műsort, a számláló meg közben megállt a 72. percnél, és konstans módon azt mutatja. Ha ekkor pl. jön egy reklámszünet, amit át szeretnék ugrani a felvételben, akkor megnyomom az előre nyilat (ami nálam 5 perces előre ugrásra van beállítva), de nem a felvett anyag 105. percére ugrik, hanem visszaugrik oda, ahol a számláló korábban megállt, és onnan folytatja a lejátszást... Magyarul: vége a meccsnek, az interjúk előtt jön egy reklámszünet, amit átugranál, erre visszaugrik valahova a második félidő közepére. Rohadt idegesítő.
De nem merem bejelenteni, mert félek, hogy zsigerből az lenne a reakció, hogy le akarnák cserélni Horizon boxra a Cisco-t...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz rgeorge #79798 üzenetére
És most, hogy ezt jól kiírtuk magunkból, egy kicsit mindketten jobban érezzük magunkat. A probléma meg marad.
(Közben azon gondolkodtam, hogy egy ügyfélszolgálatosnak el se lehetne magyarázni a problémát, mert 10-ből 9 valószínűleg nem értené, és csak azt tudnák mantrázni, hogy miként telepítsük újra a boxot. Ehh...)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
arfer
aktív tag
válasz rgeorge #79819 üzenetére
Mediacard-ot használok. Nem akarok set-top boxot. Felvevős TV nem jó, mert csak azt tudom felvenni, amit nézek. Ha mást akarnék felvenni, plusz mediacard kéne, meg plusz tv, vagy set-top box, amiért havidíjat kellene fizetnem. Inkább nézem gyengébb minőségben az analóg felvett adást, reklámokat átugorva, ha már megvan a felvevőm.
-
merqree
őstag
válasz rgeorge #81039 üzenetére
Se D1, se PAX, se DikH
Sport1 és Sport2 az upc oldalán fent van...
A Prémium csomag vodafone piros lett
https://www.upc.hu/pdf/tv-premium-csatornakiosztas.pdfA kettő kiosztás különbözik egymástől.
Igaz, egyik nov 21 a másik nov 4 dátummal lett kiadva[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz rgeorge #79798 üzenetére
Na, szuper, mostanában a Cisco box elkezdte ugyanezt csinálni már a Eurosport csatornákról felvett műsoroknál is, nem csak a Sport 1-2-nél. Visszajátszás közben megáll az időszámláló, és ha mondjuk vissza akarsz ugrani egy percet, akkor oda ugrik vissza, ahol a számláló megállt. Aztán egy országúti kerékpáros időfutamnál találd meg, hogy hol tartottál eredetileg a lejátszásban... Rohadt idegesítő.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
MadMancs
veterán
válasz rgeorge #86439 üzenetére
Dijnetesek visszarepültek sima online ( myupc) fizetésre. Na most ahoz hogy újra díjnetes legyél ahoz új díjnet beállítás kell. Ehez meg törölni kell régit
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MiZo1990
aktív tag
válasz rgeorge #90381 üzenetére
Legegyszerűbb, ha bemész egy Vodafone üzletbe és jelzed nekik, hogy neked még mindig UPC Mobilod van.
"Pult alatti" kedvezményes csomagot ajánlottak több embernek itt is, lakótársamnak is (Go akármi Unlimited korlátlan nettel - bár már mások lettek a Go tarifák ahogy látom). -
szabogabor10
veterán
válasz rgeorge #96279 üzenetére
De így fog maradni, mivel a Bronze meg a Gold nem kap nagyon több csatornát már. Azon csodálkozom, hogy az Arena 4 SD télen bekerült a Bronze-ba.
Amúgy az ügyfélkezelés és a kommunikáció egy katasztrófa a vodánál.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
kezo0
addikt
válasz rgeorge #103306 üzenetére
Update: ma hívtak az én hamarosan lejáró hűségem miatt is. Érdekesebb infók:
1. Rákérdezett a pasas, hogy akarok-e esetleg másfajta boxot, mint a jelenlegik. Mondtam, hogy ha a Vodaboxra gondol, azt nem szeretném, ha nem muszáj, mivel néhány csatornáról nem enged műsort rögzíteni (pl. M4 Sport), ahonnan a mostani Cisco boxaimmal működik a rögzités, és az is gondot jelentene, hogy Ethernet-kábelt húzogassak a lakásban az új box miatt. Ezután nem erőltette a cserét, de megjegyezte, hogy előbb-utóbb cserélni kell majd, mert ki lesznek vezetve a régi boxok. Említett egy júniust vagy júliust is, nem értettem pontosan. Ez tehát egy n+1-edik újabb infó a boxok cseréjére vonatkozóan, amit majd akkor veszek készpénznek, amikor valamilyen hivatalos úton, írásban is közlik, hogy cserélni KELL. A lényeg, hogy egyelőre nem kell.2. Bár újonnan már nem rendelhető M-es csomag a vezetékes telefonból (csak S vagy L van a kínálatban), de úgy tűnik, akiknek eddig ilyen volt – és én is ezek közé tartozom –, azoktól nem veszik el, tehát nálam változatlanul megy tovább havi 2000 Ft-ért ez a csomag.
3. A beszélgetés végén ezúttal is automatikusan megérkeztek az email-címemre az előfizetés dokumentumai, de nekem most 3 db pdf érkezett, tehát megjött az adatlap is, amely az én konkrét előfizetésem paramétereit tartalmazza – igaz, csak azok a szolgáltatások szerepelnek rajta, amelyekre hűség vonatkozik, tehát pl. a vezetékes telefon vagy a nálam levő tévés eszközök (2 box + 1 kártya), amelyekért bérleti díjat számítanak fel, nem. Szóval ez így nekem egy kicsit hiányos, mert azt sem látom, hogy akkor összesen mennyit is fogok havonta fizetni. Persze ez elhangzott a telefonbeszélgetésben, de miért nem képesek egy olyan dokumentumot kiküldeni, ami ezt írásban is rögzíti?!?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #103306 üzenetére
Ma meghozta a postás az új eszközt. Regisztrálni viszont nem tudom, tetszőleges weboldalra, és a pcreg.upc.hu-ra is a modemregisztrációs oldal jön be, de semmi változás. Egy szál notebookkal csatlakozom az eszközre LAN-on, DHCP-vel megkapom az IP-t is. Nincs IPv6, mert elérhető a modem mód.
A 1270 elérhetetlen.
Van más mód?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #103424 üzenetére
Nem fogyok ki a kérdésekből: saját beüzemelést kértem ugye, mert nem szerettem volna szerelőt engedni a lakásba. Ilyenkor vissza kell küldeni postán a régi eszközt, persze nem küldték az erre alkalmas posták listáját, de elvben neten megtaláltam, ahol ezt olvasni:
"FONTOS! Díjmentesen visszaküldhető doboz átvételére csak abban az esetben van lehetőség, amennyiben ügyfelünk a lemondás során azt az opciót választja, hogy visszaküldi berendezéseit a UPC részére. Ebben az esetben a lemondási folyamat során küldünk egy dokumentumot, amely bemutatásával jogosult az ügyfél a doboz átvételére az itt felsorolt posták valamelyikén". Én ilyet persze nem kaptam, igaz, nem is lemondásról van szó, csak cseréről. Ilyenkor pénzért adnak dobozt a postán, vagy tetszőleges dobozban feladhatom a cuccot? Milyen címre? Igen kevés időt szeretnék a postán tölteni érthető okokból, ezért tájékozódom, a weboldalon semmilyen információ nincs erről.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Topikgazda
-
Adams84
tag
válasz rgeorge #103465 üzenetére
Milyen bekapcsolási dátum szerepel a szerződéseden az internet szolgáltatásra? Elviekben azon a napon aktiválja a rendszer az új netcsomagot ... (Ha nagyon hiányolod a gyorsabb netet, akkor lehetőség van korábban is aktiváltatni telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.)
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #103479 üzenetére
Ma végre sikerült telefonon elérnem, hogy átállítsák 500-ra az internetet. Állítólag mára volt kiírva a munkalap, emiatt hiába érkezett meg már pénteken a modem és regisztráltam azt telefonon aznap, a munkalap zárása előtt nem állítják át 500-ra.
Ha minden igaz, a szerződést és a postai visszaküldéshez szükséges papírokat is megküldik, ezt is külön kellett kérni, ahogy a 2. telefonvonal lemondást is, amire a weboldalon nincs mód, nem is látszik ott, mint érvényes szolgáltatás, csak a számlán.
Hétvégén azért kimutatta a foga fehérjét (illetve feketéjét már) a Compal: szerintem DNS lassúság miatt a böngészés nagyon nyögvenyelős volt, mára, még az 500-ra átállás előttre rendbejött.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #103489 üzenetére
Időközben megkaptam a "szerződést" és a postai feladáshoz szükséges papírokat is emailben, ez legalább flottul ment.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
kabelmania27
Topikgazda
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #104380 üzenetére
Nálam biztosan ip4 van, modem módban van a modem.
Ezek a mostani értékek:
A csatlakozásokat átnéztem, ha befejeződik az otthoni oktatás, akkor újra átnézem, de ez így nagyon nem jó. Csomó VPN kapcsolatot kellene használnom, de megszakad állandóan mindegyik.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen