-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz ztsoft #48191 üzenetére
Tessék.
Mivel 1 db HD PVR box van nálunk és lassan megjön a 2. kártya is (tehát 3 tv) valamint a net és a telefon is adott így nálam minden működik, mondhatni tökéletes, minden igényt kielégít, ha akarok akkor fel is tudok venni, médiatár, Horizon Go működik, net (egyelőre) atomstabil, telefonnal sincs gond.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz ztsoft #48198 üzenetére
A Horizon Go-t nekem végül egy hozzáértő üfsz-es 2 perc alatt megcsinálta (7 hónapig nem volt jó és nem nagyon értették, hogy mi a gond), azóta (kopp-kopp) minden összhangban van, már akkor is tudtam és végül ő is mondta, hogy a sorrend is fontos, hogy mi szerepel elől, mert többnyire ahhoz tartozik az előfizetés. Szóval nálam normálisan működik a Horizon Go és a médiatár is minden eszközön.
UPC Phone-t eddig nem állt szándékomban használni, nem tudom, hogy milyen, majd kipróbálom.Azért nem írok véleményt az új boxról, mert nem érdekel, nem vagyok akkora tv-zős, hogy ennyit rögzítsek, visszanézzek, nincs annyi időm, akkor nézem amikor nézhető vagy ha lekéstem róla akkor letöltőm, megnézem, stb. Olvastam, hogy van aki egyszerre 4 műsort vett fel, 5-iket meg nézte, ez nálam nem életszerű, mindegyik műsort meg lehet nézni később is, le is tölthető (megnéztem )
A net és a telefon teszi a dolgát, nincs gond, wi-free-t kikapcsoltattam az első adandó alkalommal, ipv6-ot is visszaállítattam, saját routert használok. Amúgy szerencsére én is kertvárosban lakom, szóval nem vagyok elkényeztetetve szolgáltatókkal, viszont a maximalistánál is maximalistább vagyok, minden szerelési anyagot, szerszámot beszereztem, hogy ne kelljen technkust hívni, én megoldom, mert nem minden technikus ért hozzá ill. máshol keresi a hibát mint ahol kéne és ez nem csak itt, máshol is eza helyzet, szóval én már elég sok szakmát elsajátítottam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz ztsoft #48211 üzenetére
De, biztosan lehetett volna, de a mai trend (mindenhol), hogy gyorsan piacra kerüljünk és majd éles helyzetben javítgatjuk, tvgyártók, telefongyártók, stb is ezt csinálja.Akkor volt jól megírva egy szoftver amikor nem lehetett csak úgy frissítgetni.
Ha nagy a nyomás akkor jobban kéne teljesíteni, nem tudok nyilatkozni a boxról, mert nem érint. Ha valamilyen módon hozzám kerül egy ilyen akkor biztos lesz véleményem, de a többséggel ellentétben én nem szoktam ilyeneken felhúzni magam, ha nem jó, nem azt teszi amit kéne akkor jelzem ill. vissza szolgáltatóm, nem fogok ilyeneken rágódni, én nem vagyok tv-függő, sorozatokat szoktam nézni, de azokat máshonnan szerzem be, műsorokoat többnyire a gyerekek néznek, mi nagyon ritkán, ettől eltekíntve 3 tv van előfizetésünk.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
szabogabor10
veterán
-
maki1976
tag
válasz ztsoft #48537 üzenetére
Itt a UPC válasza a jobb boxról feltett kérdésemre:
Köszönjük visszajelzésed!
A UPC-nél meghallgatjuk Ügyfeleink igényeit és törődünk azokkal. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink minden Előfizetőnk számára vonzó és elérhető legyen, ezért jövőbeni fejlesztéseink lévén a UPC Horizon Mediabox és vele együtt a UPC digitális kábeltelevízió szolgáltatásai még színvonalasabbá és egyszerűbben kezelhetőbbé válnak majd. Innovatív szolgáltatóként egy új típusú televíziós platform bevezetésén vagyunk túl, ami a jövőben Ügyfeleink teljes körű kiszolgálását hivatott kiszolgálni. A televíziós platform tudását és képességét még tovább bővítjük, és bízunk benne hogy jövőbeni fejlesztéseink téged is elégedettséggel töltenek majd el. Köszönjük, hogy minket választottál, és a jövőben is állunk további rendelkezésedre.Ez volt a kérdésem:
Kedves UPC!
Alternatív megoldásként egy prémium minőségű, nagyobb tudású boxot is tehetnétek a kínálatba, mert rajtam kívül biztos sokan hajlandóak lennének többet is fizetni egy ilyen eszközért. Ez a mostani Horizon box maximum a digitális szolgáltatás belépő szintjéhez ingyenesen adható, de nem nevezhető a jövőnek, és ez így nem prémium szolgáltatás. Ha 'fapados' szolgáltatás kell, akkor az olcsósága miatt sokan a 'négybetűs' szolgáltatót fogják inkább választani, ott a hasonló tudású box (nincs rajta Horizon rendszer/menü, 7napos visszanézési lehetőság) 300Ft, de az sem kötelező, (saját tévével is nézhető a TV csatornák kártya és box nélkül) mivel az összes csatorna kódolatlan. A prémium és extra szolgáltatások (Wi-Free, UPC Phone, Horizon Go, pár tv csatorna, ami csak itt érhető el) különböztették meg a UPC-t az olcsóbb szolgáltatóktól, de ezzel a Horizon box-szal sikerült alulmúlni magatokat. Ráadásul a csatorna bővítés is akadozik alig került be új csatorna (szinte az összes nagy szolgáltató bővített több tv adással), sőt mi több, több volt a kikerülő tv adás. Várható egy normálisabb paraméterekkel rendelkező box a közeljövöben, amiben több tuner lesz, rca csatlakozó, nem csak egy scart csatlakozó, képes az otthoni hálózatról/usb- ről (külső HDD, pendrive) lejátszani médiafájlokat (film, zene), lesz benne HDD (winchester) stb, olyan melyik nem a legolcsóbb kategóriába tartozó ipari hulladék, hanem valóban prémium kategóriát képvisel?
http://www.hwsw.hu/hirek/49035/upc-horizon-set-top-box-belteri-mediacenter-kiprobaltuk-teszt.html
Valami hasonlóra számíthatunk a közeljövőben?
[ Szerkesztve ]
-
válasz ztsoft #48578 üzenetére
Azért ezt az elméletileg-et kétszer is aláhúznám. Ugyanis nagyon meglepődnék, ha a többi országban nem panaszkodtak volna erre. Vagyis ha akarták/tudták volna, már régen kijavították volna. Benne van a pakliban, hogy szoftveresen nincs ráhatása a kijelzőre, fixen be van drótozva a "világítás".
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Topikgazda
-
-
maki1976
tag
válasz ztsoft #48546 üzenetére
Érzem a törődést! Több, mint 20 éve vagyok előfizetőjük, de eddig engem soha , semmilyen formában nem kérdeztek meg az igényeimről. Azt se kérdezték, h milyen csatornákat szeretnék a kínálatba, elégedett vagyok-e a szolgáltatással, milyen szolgáltatásokat igényelnék, mit változtatnák a jelenleg üzemelő szolgáltatáson, stb.
-
tomp
félisten
válasz ztsoft #48603 üzenetére
Abban a szerződésben amit nem írtam alá hanem egy "Igen" szóval nyugtázták telefonon?
Rögzített irodai beszélgetésben kitértek pontosan a 2 tuner előnyére.
Ne becsülj le engem. Kék mobilszolgához anno az NMHH-val mentem. Második ügynél már nem hanem inkább adtak egy jóóó vastag kötbért. Tudok én ha akarok. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
-
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #48670 üzenetére
Ez lemaradt. A régi MyUPC-hez hozzá van rendelve az e-mail cím, azért nem fogadja el az újnál. De ha ügyfélszám/vezetéknév párossal jelentkezel be, ahhoz már nincs hozzá rendelve. Sajnos ilyen jól dolgoznak az informatikusok a UPC-nél.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
brmaci
csendes tag
válasz ztsoft #48689 üzenetére
Köszi! Ez a helyzet nálam is, csakhogy így teljesen értelmetlen az egész. Honnan tudjam, hogy egy filmet rögzítsek-e, vagy majd úgyis visszanézhetem? Egy (kiejtése alapján feltehetően kolozsvári) upcos hölgy azt állította telefonba, hogy előtte van egy box és ha megnyomja a replay gombot a távkapcsolón, akkor előjön egy olyan műsorújság, amin előre is meg van jelölve a visszanézhetőség. Küldtek egy technikust szoftvert frissíteni, de semmi eredmény. Viszont ezután az ügyfélszolgálaton egy újabb hölgy vmi mérnöki osztály megkérdezése után azt állította, hogy a mérnökök szerint ennek működni kellene.
"Mocskos idők, szeretned kéne, a jövő itt van és sose lesz vége!"
-
brmaci
csendes tag
válasz ztsoft #48693 üzenetére
Igaz, azt kellet volna, mert azóta soha többet nem kacsoltak vissza oda. A technikus viszont akit a szoftver frissítés miatt küldtek, nem ismerte fel a külső hdd-t sem. Megkérdezte van-e olyan eszközöm, amire rögzíteni lehet. Mondtam neki, hogy ott van előtte az az aprócska doboz, épp most törölt le róla minden felvételt. a hölgy, aki tegnap a mérnökökkel beszélt, ígérete ellenére nem hívott vissza, a koma, akivel ma beszéltem nem tudta, hogy tegnap mit akart intézni a hölgy, mert elfelejtette rögzíteni. Káosz, teljes káosz.
Ma visszamondtam az egész Horizon izét a francba. küldik a régihez hasonló boxot futárral. Egy héten belül, így kb. két hét alatt megszabadulok ettől a rémálomtól."Mocskos idők, szeretned kéne, a jövő itt van és sose lesz vége!"
-
gduck
addikt
válasz ztsoft #48712 üzenetére
Ez a nincs net hiba azért gáz, mert közben meg simán tudom pingelni, tehát van hálózati kapcsolata, de mégsem látja...
Oldalsó sávost az infónál még nem használtam, csak magában Tehát TV nézés közben hosszan nyomod a felfelé nyilat, ilyenkor csak a logókat mutatja De mondjuk az infós jobban használható
(#48717) tomp: Nekem ez a box sokkal halkabb mint a PHILIPS. Úgy általánosságban, minden csatornánál.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz ztsoft #48712 üzenetére
Mit szólnak hozzá? Semmit. Szerintük tökéletes minden.
Némelyik dolby hangsávos csatornánál eléggé halk a box ha dolby-ra kapcsolok. Ha már nem adja ki hdmi-n legalább le venné le negyed annyira a hangerőt...
Cisco boxnál ha kihúzom a kábelt akkor ugye bejön az üzenet, hogy nincs jel, nézzem meg a kábelt. Ok. Ennél ha kihúzom egyszerűen megáll az adás és állókép. Semmi üzenet. Még ezen is spóroltak.ztsoft
Hát én kerestem az értelmét de nem találtam meg. Talán esetleg így gyorsabb az adott csatornára pörgetni. Talán.[ Szerkesztve ]
-
-
gduck
addikt
válasz ztsoft #48755 üzenetére
Nem értem a példát... Ezen egy linux alapú szoftver fut. Már szexeltem vele (ki/be/ki/be), de a hiba akkor se jött helyre. Ha neki van hálózati kapcsolata és az Internet jó akkor az csak szoftverhiba. És restart után érdekes módon mindig jó... Lehet nehéz felfogású vagyok Szerintem a baj forrása az, hogy a szoftver hálózatkezelése is fapados
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz ztsoft #48918 üzenetére
Minden bizonnyal a manuális választó belső eleme valamennyit csökkent. De nálad erősítő van. Az pedig szerintem még a leggyengébb jelet is képes befogadni.
Nálam is van amikor a hangprojektoron fel kell húzni a hangerőt. Amikor meg Cisco-ra kapcsolok az ablak majd kirobban. Szerencsétlen tv a halk hdmi hangból nem tud ugye nagy hangerőt csinálni mert "normál" jelet küld. Na de vicc, hogy egy 35dolláros kis kütyü (chromecast audio) nagyobb hangerővel küldi a hangot mint ez a csoda box.
Gondolom a hangprojektornak van egy alsó inger küszöbe. Alatta már nem megy. Amit te használsz ez most 1-ből 2 vagy 2-ből csinál 1-et? -
tomp
félisten
válasz ztsoft #49072 üzenetére
Csak próbaként kapott hűtést. Lehűtöttem a boxot és kihúztam a hűtést. Hideg volt a box. 15 azaz 15perc elteltével már újra izzott a box. Teteje forró. Tuner oldala a nagyon forró. De ha meg kell emelni na az nem megy. Az alja konkrétan égési sérülést okoz.
Nem értem hogyan kaphatott CE jelölést ez a box... -
tomp
félisten
válasz ztsoft #49083 üzenetére
Gondoltam visszanézem az F1 időmérőt. Nem lehet.
Megérkezett a Jövő...
Azt hiszem kirakom TV-re a mytv-t... Ott garantáltan elérhető és nem kockásodik.kezdem azt érezni, hogy a UPC fejeseinek elgurult a gyógyszer!
Már azt hittem csak én érzem így.Ez a box szerintem a gyártó belépő kategóriája. Simán elképzelhető, hogy ez így tervezték. Lassú, izzik. Ha kell normálisabb fizess többet. A UPC a lehető legolcsóbban letudta a Horizont és több marad nekik. A boxra tervezett keretből még bőven marad a reklámra, a fényezésre.
Hajnalban box kikapcsolásakor megjelent a kijelzőn az "OFF" majd kikapcsolt a kijelző. Bekapcsolásnál meg boot. Betöltés után alig bírt működni a box...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Hobby elektronika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Androidos fejegységek
- bambano: Bambanő háza tája
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen