-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
azigazimoris
aktív tag
válasz #41133696 #53885 üzenetére
Értem. Ezt írták a számlában is. A következő számlában már benne lesz az emelés egyoldalú szerződésmódosítással, csak olyan jó fejek, hogy júliusig visszamenőleg nem szedik be
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
Sanya
nagyúr
válasz #41133696 #54228 üzenetére
LCD. Mert a digitális TV fullHD vagy HD? vagy csak a HD csomagban, és CRT TV felbontás jön, csak digitálisan? amely kábelhibásan lehet ugyanúgy szar? Plusz használjak egy 40 wattot fogyasztó mediaboxot, egyszerre 2-t, mert 2 tv-m van, azaz 80 watt, amely 1000ft/huf havonta, vagy mediakártyát, ami szintén 1000 forint havonta?
Igen. pontosan.
[ Szerkesztve ]
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Topikgazda
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #54490 üzenetére
Megérkezett Díjnetre is az utolsó "potya hónap" számlája, de még a jövőhavi sem lesz teljes
Tulajdonképpen 180 fokos fordulatot értek el a hozzájuk való viszonyulásomban Ami mindjárt az első helyre repítette őket Szeptember óta nem kellett még fizetnem, ezt korábban egyik szolgáltatónál sem értem el, csak a UPC-nél a legtöbb a maximum felezős negyedév volt, de itt azon túl, hogy 0 Ft még kaptam díjnet kedvezményt is 1500 Ft értékben, szóval tényleg úgy vagyok vele, hogy UPC mindörökké
-
kezo0
addikt
válasz #41133696 #54774 üzenetére
Nálam még mindig ez van a Compalon: CH7465LG-NCIP-4.50.18.20-NOSH
Mondjuk nálam ezzel sincs semmilyen probléma, mert bridge módban megy, de lehet, hogy a frissítést csak akkor kapná meg, ha nálam is router módban lenne?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
tomp
félisten
válasz #41133696 #54935 üzenetére
Node hiba kizárás? Kimentek a helyszínre teszt géppel és rácsatlakoztak?
A házba bejövő kábelre ráraktak egy teszt modemet és ott is mértek?
Nálam a hibánál megnézték táblagéppel a Node hálózati állapotát és ott teljesen okés volt minden. De mondták, hogy azért megnézik majd. Egyik este elkezdett sűrűn anyázni a modem a cmts-re, újraindult és azóta is stabilan hozza a 258Mbps-et. :-)
Lehet csak szimplán resetelni kellett nekik. -
tomp
félisten
válasz #41133696 #54939 üzenetére
Táblágéppel nem csatlakoznak fizikailag. Távolról kérik le az infókat. A modemtől és a Node-tól is lekérik az infókat. Node-nál milyen frekiket ad a modem felé milyen értékekkel.
Attól mert kevés az ügyfél még lehet gond a Node-al. Fagyogat emiatt néha kihagy feléd, helyi külső/belső zavar. Vagy Node hardver(kártya) hiba.Van a technikusoknak teszt laptop modemmel. Azzal rácsatlakozhatnak a hálózatra épületen kívül is.
-
Clever0
senior tag
válasz #41133696 #54937 üzenetére
Nekem nagyon fals eredményt ad ez az oldal. 120/10 helyett 89/0.16-ot. Ez az oldal is html5-öt használ: beta.speedtest.net
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Miska0330
tag
válasz #41133696 #55822 üzenetére
Én is most olvastam el a cikket. Nagyon jó a leírás. Akkor akartam is kérdezni, hogy miért használsz plusz Routert a Connect Box -hoz mert szerintem pont ehhez már nem kellene. Szerintem adj neki egy esélyt. Én azt mondom még mindig biztonságosabb ez mint az emberek 90% nál aki tényleg csak megveszi a boltban a Wi-Fi routert és ennyi. Főleg aki már 5 éve vette és ugyanaz a firmware rajta. A Connect Box ennél csak jobb lehet.
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #55838 üzenetére
Ebben teljesen biztos vagy? Szerintem a WiFree működik bridge módban is. Vagy Ubee-n nem?
Mondjuk a modem (CISCO EPC3208, EPC3212) felhasználók sem adnak ebbe semmit, csak kapnak belőle, illetve keresztbe lehet tenni azzal is, ha 5GHz-re állítod át a rádiót, mert az egyrészt még kisebb hatótávú, másrészt sokkal kevesebb az 5GHz képes kliens is. Tovább víve a gondolatot, ha jól tudom a UPC mobil előfizetők is hozzáférnek a Wi-Free-hez, és ők sem adnak cserébe semmit, na de az eredeti szándék szerint akkor is kölcsönösségen alapuló szolgáltatásról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #55840 üzenetére
Nem tudom, nekem modemem van (bár wifree-t sem használok), de régebben volt szó itt a topikban róla, hogy bizony a wifree működik bridge módban is, kikapcsolt wifi-vel is. De ezek szerint nem minden hgw-vel igaz ez.
szerk.:
Közben privátban ketten is megerősítettek, hogy Ubee esetén kikapcsolt wifi és bridge mód esetén is működik a wifree, szóval mindenképp központilag kell kikapcsoltatni, ha valakinek nincs rá szüksége.[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #55572 üzenetére
No a múltkori fiaskó után, már így kapom a számlát, bár elvileg egyrészt akkor is működnie kellett volna, most meg remélem működni is fog a csoportos beszedési...
Fiber Power 240 havidíja
Kíváncsi vagyok Díjnetre mikor érkezik meg Egyébként saját rendszerükön belül is 3 nap kellett neki
A másik része a dolognak, hogy már vagy 12+ napja megcsináltam újra a csoportos beszedésit, fel is akartam hívni őket, csak ma kaptam meg a számlát, és a 1221 ilyenkor számlázással élőhangos ügyfélszolgálattal megtámogatva nem foglalkozik, mert szombat van. Majd hétfőn, hívhatom fel őket, hogy nehogy szívás legyenAz első csoportos beszedésim még szeptemberben lett megadva.
-
#41133696
törölt tag
-
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #55883 üzenetére
Ilyen nincs rovatunk:
Felhívtam a CIB Bankot, hogy én bizony aláírtam. Mondták nem nálam van a hiba, a UPC nem tette ezt meg, az ő részükről van a felhatalmazás hiánya. Na most érdekes, mert a Bank és a UPC között van kapcsolat, mert sem az esedékességet sem pedig a fizetendő összeget nem én írtam be, és mind a kettő pontosan egyezik. Most fizethetem be manuálisan, és majd telefonon hívhatom fel a UPC-t holnap - mert ugye ezt hirtelen most nem lehet intézni, mert hétvége van - hogy legyenek olyan kedvesek megoldani...
-
Topikgazda
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #56327 üzenetére
Tegnap felhívtam végre a UPC-t , mert a CIB Bank belépés után, jelezte, hogy teendőm van az aláírómappában. Amikor megnéztem, látom, hogy hibás. Egy kedves ügyintéző hölgy vette fel, és ellenőrizzük újból az adatokat. Mindent jónak találtunk, ráadásul a CIB-nél csak törölni lehetett az aláírómappában, így abban maradtunk, hogy felhívom a bankomat, és hivatkozhatok rá, és az ügy számára. A nevét és a számot is megadta, mert korábban úgy volt, hogy a CIB-től azt az információt kaptam, hogy a UPC oldaláról hiányzik a felhatalmazás.
Szóval felhívtam a CIB-et ahol egy szintén készséges és kedves ügyintéző úr vette fel, és látta, hogy a dolog "beragadt", így törölte, de előtte kimásolta az adatokat majd miközben létrehozta a csoportos beszedési megbízást vissza is olvasta az adatokat telefonba. Most elvileg jónak kell lennie, de majd pár napon belül felhívom a UPC-t, hogy rendben látják e.
-
Topikgazda
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #56421 üzenetére
Két napja újból felhívtam a UPC-t, hogy akkor rendben van e csoportos beszedési megbízás, mert most a CIB Banknál sincs az aláírómappában hibásnak megjelenítve. Mondta az ügyintéző, hogy úgy látja rendben van, de jelzi a számlázási osztálynak, hogy nézzenek rá, hogy akkor tényleg ők is rendben látják e, és értesíteni fognak. Az imént hívtak a UPC-től a számlázási osztályról, hogy rendben van a csoportos beszedésim szerintük is
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Tesla okos hosszabbító (TSL-SPL-3-4USB)
- iPhone 12 pro max 256GB White akku:100%
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 NVME
- Nintendo Switch v1 rengeteg kiegészítővel eladó (Atmosphere 17 sysNAND FW:18.0.1).
- HP Victus 16 - 16.1" FHD IPS 144Hz / i5-12500H / 16Gb DDR5 / 1Tb PCIe 4.0 / RTX 3050 Ti / HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen