- ASUS routerek
- PHP programozás
- WD My Cloud NAS
- JavaScript topic
- Apple TV+
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Milyen NAS-t vegyek?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Bittorrent topik
-
IT café
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
-
NyalokAA
aktív tag
válasz szgaborsz #2955 üzenetére
Látom itt össze jöttek a dolgok kicsit Talán , hogy világosabb legyen az ügyfélszolgálati dolgozók nagy valószínűség szerint valami román diák munkások apró pénzért akiket betanítanak 2 nap alatt és kapnak egy sablon 5 oldalas kérdez-felelek dokumentumot amiből dolgozniuk kell. Persze vannak kivételek , de ez a gyakoribb
Ők nem fognak érteni a te technikai hátteredhez , ha még azt se tudják be kell kapcsolni a tv-t a kártya aktiváláskor azon se kell meglepődni.
Az meg főleg badarság , hogy abban a pillanatban kell bekapcsolni a tv-t és a 38 as csatornára kapcsolni amikor elküldik a kártya aktiválást. Nyugodtan lehet akár 4-5 vagy bármelyik magyar csatornán , hogy megkapja a jelet a Tv paprika (38) semmi prioritást nem élvez
Azon fogsz meglepődni és fogni a fejed esetleg , ha valami baj van a készülékeddel és otthon nem fogja kapni a frissítő jelet a kártya és 2 nap múlva(max 1-2hét) leáll aztán mehetsz be megint..vagy vitted magaddal a tvt is ?
Egy szó mint száz nem telefonálgatunk , ha el akarunk intézni valamilyen technikai problémát bemegyünk az első értékesítési pontba ott talán hozzáértő(bb) emberek is dolgoznak mint a fenti példa mutatja!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen