Új hozzászólás Aktív témák

  • CheGhost

    aktív tag

    válasz r3dsnake #56801 üzenetére

    Log-okat tudsz nézni a szerver és a kliens oldalon? Abból talán ki lehetne indulni valamerre. És a telefonon melyik app-ot használod? (OpenVPN for Android)

    Jelenleg én már egy lépéssel tovább jutottam, mint előzőleg írtam, de kapcsolatom még mindig nincs. Szerver oldalon ezt a hibát írja ki:

    TLS Error: TLS key negotiation failed to occur within 60 seconds (check your network connectivity)

    Erre az alábbi dolgot találtam, de mivel neked már van kapcsolatod, ez téged nem érint.

    Szerk.: Javaslat:
    Ezen a leírás alapján én megpróbálnám az Internal IP-t 10.8.0.1-re átállítani. Nekem is ilyen gond okozta, hogy a routerem az openvpn elindítása után újraindult.
    Bár gondolom, a leírást ismered... :) Az openvpn beállításainál javasolják, hogy ne gyakran használt tartományt jelöljünk ki, mert az összeakadhat az adott helyi (tehát mobilról pl. internetkávézó helyi) hálózatával.

    [ Szerkesztve ]

    *** Ha egy probléma megoldódik, akkor kérjük a megoldást is leírni, nem csak annyit, hogy "megoldódott"! *** Hosszú log-ok esetén külső oldal ajánlott mindenki lelki békéjének megőrzése céljából! https://pastebin.com ***

Új hozzászólás Aktív témák