- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
Autopult méri a db- t. A Golf 7 1,4t - nél is halkabb volt az 1,2t!
Civic, i30, Focus III, Ceed, Mazda3. Ezektől is mind halkabb.Felső 37xxx, alsó 43xxx Ft.
Az alsó talán jobb lenne a szürke autómhoz, nem?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
pècsimunkás
addikt
Jó, én 1,2t Aurisról beszéltem. Nem hibridről, és nem a Corolla 1,2 turbósról. De gondolom olvastad.
Szélzaj a tükröktől kb 180, vagy afelett jön. Elég sokat autópályázom vele, néma csendben gurul 150- el. 150- nél 3000 a fordulatszám.
Amikor vettem az enyémet, próbáltam más autót is a kategóriában. A 9.gen. Civic kimondottan hangos volt az Aurishoz képest- amúgy tetszett a Honda is.
Azóta ültem K Astraban, Focus IV- ben, nem volt halkabb egyik sem.
De mindegy, nem akarok senkit meggyőzni.
Akik ültek az autómban, szintén nagyon csendesnek találtàk, meg ott van fentebb amit írt a vezess.hu.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Ma megvolt a tankolási rekordom: 47l. Öcsém, már aggódott, mi lesz, ha megszáradunk ...
Mondom, akkor séta .
Van benzinkút bőven a környékünkön..
De ilyenen nem szoktam parázni, nem is lett gond belőeEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz paolinho #10710 üzenetére
Ha világít a lámpa, az egyik Trip- et nullázom, aztán ahogy alakul, úgy tankolok.
Könyv szerint, ha még 7l üzemanyag van a tankban, onnantól világít a lámpa, a valóságban még van benne 10l üzemanyag. Gondolom biztonsági ráhagyás miatt.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz balazs1956 #10774 üzenetére
Egy férfinak használati utasítás bármihez is ???
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz stirlicz #10857 üzenetére
Ok.
Volt, hogy rá adtam a gyújtás, 3x megnyomtam a gombot, és ok lett. Volt, hogy többször kellett próbálni, volt, hogy menet közben- kerékcsere után, ugyanígy voltam, megálltam, aztán 3x megnyomtam a gombot, és eltűnt a visszajelzés.Szerk.: a kesztyütartóban lévő gomb, megvan?
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz CartmanLand0 #11121 üzenetére
Az 1,4 dízel az turbós.
Amúgy egy nagyon jól sikerült kis motor!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz AXisBOLD #11498 üzenetére
Hanyagolnám én is az 1,33- at.
Yarisban nem rossz, de az Auris kombihoz nagyon kevés!
Az euró6 még a nagyobb köbcentis szívó motorokat is le szedálja, nemhogy egy 1,3- ast.
Ráadásul ott az olaj probléma is, amit előttem írtak.
Még valami. Nem tudom, hogy otthon milyen felszereltség volt az 1,33- hoz, ott is voltak csomagok, de amiket néztem Németországban, azokhoz nem volt bőrkormány, kisebb, butább kijelző volt az autóban, csak alap 15 collos kerekek, és az 1,33- hoz a butább futómű járt.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Az éves szervizköltsége több a hibridnek, mint a turbósnak.
Hosszú távon...???
Én 4,5 éve használom, 68500 km után még csak a szokásos éves szervizek voltak.Szerk.: valamikor régen - kb 4 éve- valami magas nyomású vákuum szivattyú volt egyszer cserélve.
Gariban, és kb 10 perc alatt. Sem azelőtt, sem azóta semmi. ( kopkopkop)[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #11783 üzenetére
Fékek? Majd egyszer, de nem egy nagy összeg.
Kuplug? Még soha egyik autómon sem kellett cserélni.
Persze, tudom, többször ki volt beszélve, hogy mi minden nincs egy hibridben, ami nem tud elromlani, és mindez igaz is.
Viszont a Toyota elég régóta gyárt turbó benzines motort, gondolom tudják mit csinálnak.
És a kis egykettes nincs abszolút túl húzva, lehetett volna több lóerő és nyomaték is, mint pl a Civicnél a 1,0 turbó 129 le, 200nm.
Szóval a mi turbósunk eléggé vissza van fogva.Amúgy valószínűleg legközelebb már én is hibridet veszek.
Rav4- et, ha a mostani utódja is ennyire fog tetszeni, mint a mostani.Vagy Golf R- t!!!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11913 üzenetére
Az autó jól néz ki, az 1,6- os motorról sok rosszat nem lehet olvasni.
Az új autó árak mennek fel rendesen, ez húzza magával a hasznát piacot is.
Ráadásul aToyota Corollák, Aurisok, Honda Civicek igen jól tartották, tartják az árukat, szóval néha döbbenetes árak vannak a használt piacon. Is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11917 üzenetére
Várom a képeket !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Gratulálok az autóhoz!
Jól néz ki nagyon!
Jöhet még kép, ha lesz időd. Belsejéről is, ha lehet kérnem[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11999 üzenetére
Köszi a képeket!
Kívül, belül jól néz ki !
Gratulálok mégegyszer!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #12003 üzenetére
Nem, az enyém egy generációval újabb, de a tiéd is tetszik.
Kívül is, de főleg belül!
A belseje szerintem nagyon egyedi, és stílusos!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #12068 üzenetére
Nem próbáltam.
Az Aurist nem akarom egyelőre lecserélni.
Múltkor írtam is, hogy meg tudom erősíteni amit a teszten olvastam, és ide is beraktam:
Nem is értem, hogy egy újabb típust, hogy tudták elrontaniEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Ez egy 2015- től gyártott Auris 1,2 turbó. Mármint amit bekarikáztam. És pontosan ilyen az enyém is, és ezek a tapasztalataim nekem is, és másoknak is akik ültek az autómban.
Kb 175- 180- tól kezd jönni a szélzaj.
165- nél még mindig csak 3200- a fordulatszám. Én 150- es utazót tartok vele autópályán, akkor éppen 3000 a fordulatszám.
És teljes csendbenSzerk.: az autópult összehasonlítása szerint - mérik a decibeleket - csendesebb az Auris 1,2 t, mint a Golf7 1,4 t.
De néhány benzines autóra rá kerestem még. 9.gen Civic 1,8, Ford Focus 3, I30 2.gen, meg ilyesmik a kategóriában, az autópult mérési eredménye szerint csendesebb volt bármelyiktől.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Te nem tudod megcsinálni?
Rá állsz egy falra, vagy garázs ajtóra, aztán kicsit feljebb tekered a lámpát. De előtte tekerd nullára a belső állítót.
Én megcsináltam az előző autómon. Törött volt az eleje, aztán angolosan volt beállítva a lámpa mikor megvettem az autót.
Egyiket picit lejjebb tekertem, a másikat picit feljebb, aztán kész volt. Neked mindkettőt feljebb kell kicsit aztán kész.
Persze, ha olyan elven műkszik a LED- es lámpa mint a hagyományos. De gondolom igen...Szerk.: #12087
A vakítással kapcsolatban igazad van.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Adaptív tempomat...
Haladnék 140-150 utazóval Ausztriában, de az előttem lévő Audi, BMW, Mercedes, Lexus sofőr adaptív tempomattal közlekedik...
Tartják a távolságot az előtte haladótól jó 100- 150 méterre 140- 150 körül...
Aztán a középső sávban 90-100- al közlekedő cétájpot megelőzi 100-110- el közlekedő C-type, be áll a szép, drága, jól felszerelt, adaptív tempomatos autó elé, majd satu fék...
Aztán a tétó adaptív tempomattal közlekedő továbbra is bekapcsolva hagyja a szarát* , nem tűnik fel neki, ha nem használná az adaptív tempomatot, jobban haladna, és kevesebbet enne az autója!Akik húsvét, karácsony, nagyobb ünnepekkor járnak haza, tudják miről beszélek.
* természetesen tisztelet a kivételnek, aki/ akik kikapcsolják az adaptív tempomatjukat
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
pècsimunkás
addikt
Felrakom a télit/ nyárit, aztán 10-20 km múlva el kezd villogni a visszajelző. Következő indításkor 3x gyorsan megnyomom a kesztyütartóban lévő gombot, aztán a következő kerékcserekor ismét.
Persze, néha többször kell próbálkozni, de alapvetően egyszerű. És ennyi kb.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kw3v865 #12210 üzenetére
4,5 éve vettem az autómat.
5x szervizeltem a kaposvári Toyotánál, kb 200000 forint értékben. Otthon nem tudom megcsinálni, és nem is akarom.
Ha elviszem privát szervizbe, akkor sem lett volna olcsóbb sokkal, és akkor ugrik az Assistance, ami nekem fontos.
Ha holnap lesz idő, össze adom a számlákat.Amúgy, ha beszorzod a te általad írt összeget öttel, az már nem sokkal kevesebb amit én mondtam. És nem kell dolgozni vele, megy tovább az Assistance, a garancia, és az ilyesmik.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz paolinho #12490 üzenetére
Nekem 100- at mondott, úgy, hogy a telefon kijelzőnek is mennie kell, és kábellel van összekötve a telefon és az autó.
Nem tudom változott- e azóta valami, de nekem konkrétan 1 forintot így nem ér meg.
Majd írd meg légyszíves a tapasztalatokat.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz paolinho #12505 üzenetére
Felhívhatod, lehet más a tarifa, vagy a technológia, van esetleg más ötlete.
Én kb 3 éve beszéltem vele.
Akkor még - ahogy írtam is- kábellel össze lett volna kötve az autó és a telefon és ment volna folyamat a telefon kijelzője is. Na, ez így együtt ingyen sem kellene. Vagy sosem használnám.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- MG5 menetpróba
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Milyen autót vegyek?
- Óra topik
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest