- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Amilyen felhasználást írsz ott max 5l kéne ennie. Kis gyakorlás pulse&glide...al meg max 4.5et. Amiket írsz annál az én yarisom (2sz-fe) kevesebet eszik úgy, hogy van benne pálya 130 ahol eléggé eszik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
blg
senior tag
Szia,
Az, hogy 5 km-eket jársz vele, szerintem negatívan befolyásolja a fogyasztást. Nincs ideje rendesen bemelegedni, pláne hűvösebb időben, pláne, ha óvatosan nyomod csak.
Én amíg 2-es priussal jártam (úgy tudom, a motor/hajtásláncuk egyforma a yarissal) 5 l/100km átlagom volt vegyesen, de nyáron, klímával, csak Budapesten, 4,2-4,6 összejött (napi 2*25 km a városban).
Bezzeg most egy 1.6-os Aurissal 7,9 az átlagom.
-
molnarpeter
nagyúr
Benzin motor nem tölt alapvetően, hanem motorfék közben alakítja a lendületet árammá. Tulajdonképpen a legjobb spórolási tanács, hogy csak nagyon finoman nyomd bármelyik pedált - gyorsítás közben ilyenkor jobban tud támaszkodni a villanyra, lassulás alatt pedig hatékonyabban be tudja osztani a lendületet, és nagyrészt az akkuba kerül az energia, nem a fék kopik
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
hibrid hegyes környezetben.
lefele:
Nem megy motor. Be se kapcsol. Ha véletlen vhol gyorsítani kéne azt akubol kell megoldani. Nem probléma.
Nincs alapjárat = nincs fogyasztás.
fékezni kell = visszatáplálsz.felfele kb atkinson miatt fogyaszt kevesebbet. 70km/h max átlagsebesség miatt nem ugrik fogyi légellenállás miatt.
Ilyen hegyes környezetben Pécs Magyarürögi út Remeterét Orfű, lefele motor leállítva, gumik 2.8ra fújva kb 0t fékezve "simán" be lehet vinni egy nem hibrid yarist is 3.5l/100km környékére.
Természetesen a leállított motort nem ajánlom senkinek ha vki fékez ami ugye hiba és bűn, mert sima yarison nincs visszatáplálás kb 3-4*teljes fékezés után nincs fékrásegítés ami azért izmossá teszi fékezést.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Nők, nőügyek (18+)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Autós topik
- Parfüm topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...