Új hozzászólás Aktív témák

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    Na nézzük a titánt:

    Közel 25 óra után én a következőket tudom elmondani róla:

    A játék számos változáson ment keresztül az első részhez képest. Ezek között ott van az, hogy kicsit lassabb lett mind a pilóták, mind a titánok mozgása, de ez talán annyira nem zavaró. Állítólag a végső kiadásban jóval több egyedi képesség, felszerelés, és fegyvere lesz majd, de itt a pre-alfában még alig néhány van csak, ami nem gond, de engem pl zavar, hogy fix fegyverzete van pl. a titánoknak. HOgy ez a véglegesben is így marad-e, vagy ott már változtatnak rajta, azt egyelőre nem tudni.

    Furcsa kicsit, hogy az gépi ellenfelekkel ellentétben (nem zavaróak szerintem, mondjuk az előző részben engem nem izgattak) az ellenséges játékosok "világítana", vagyis egyfajta aurájuk van, ezt remélem kiszedik a végső kiadásban. A Titánok speciális képességei szerintem nagyon jók, remélem a maradék 4 titánnál is hasonnló nyalánkságokat kapunk majd. (fú a kardos vajon mit kaphat :C )

    Lássuk csak mi van még. Á, a rodeó rendszer. Nekem az első részben ez annyira nem jött be, itt szerintem sokkal jobb. Alapból nem kell nyomni semmit, elég csak ráugrani a titánra és máris felpattansz rá, de nem maradsz rajta, hanem azonnal kiveszed az energiacelláját, amivel sebzed is, de a cellát ha saját vagy csapattárs titánjára teszed, akkor annak pajzsot adsz vele. (ha meghal valaki a csapatból akinél cella van, akkor a cellát a radar jelzi, plusz pont ezért) Ha kivetted ellenfél celláját, akkor sem tudsz rodeózni a roboton, hanem minden egyes ráugráskor egy gránátot lehet dobni a cella helyére, amivel sebződik a titán. (szerintem ez jobb megoldás mint az első részben hogy végig rodeózhatsz rajta.

    Ami kicsit zavar engem, az a "no player zone" a pályák közepén, szélén. Ezek tulajdonképpen a pálya bizonyos pontjai, ahol fás részek vannak (mini erdő), ha oda ugrasz be, vagy oda mész be, akkor visszaszámol a játék, hogy menj vissza a pályára. Ez részben érthető, mert senki nem akarja, hogy oda kempelje be magát az ellenfél, de attól még engem idegesít. :D

    A fentieken túl: A csákjázás rohad nagy ötlet, ha megtanulod használni akkor pillanatok alatt végig lehet rohanni a pályákon vele. A gravitációs gránát szintén király, lehet vele szivatni az ellenfelek, de engem is sokszor elkaptak már vele. :D

    Fegyverek okésak, bár a FOV néha gyalázatos, pl snipernél. Fegyverkiegészítő/képesség a pre alfában nagyon kevés van, de a végsőben elvileg több lesz majd.

    Titánonként kapunk egy-egy kivégzést is, amelynek lényege, hogy utolsó ütéskor egy nagyon rövid kivégzés animációt kapunk külső nézetből, ez szerintem mocskos jól néz ki. (ellenfél is külső nézetből lát ilyenkor)

    Nagyjából ennyi amit én el tudok mondani róla, technikai részről nem akarok beszélni, mert jönne a vita, hogy a source motor de régi már blablabla, illetve a pre-alfa elvileg egy elég korai build, szóval sok minden javulhat még a végső kiadásig. Valamiért az elmúlt fél-egy napban eléggé laggolt a játék, de ezt elvileg javítják, vagy már javították is. A két pálya okés, semmi különleges nincs rajtuk, nem rosszak szerintem.

    Én szerettem első részt is, szóval ez is szinte 100% hogy első napi vétel lesz, már most látni rajta, hogy jóval több időt el lehet majd tölteni vele mint az elődjével.

    :)

    Live-Die-Respawn

Új hozzászólás Aktív témák