Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Az embereknek pont hogy a gomb kell es nem egy tukrozodo nevetseges tablet.
Az euroncap es ntsha pontok pedig nem foglalkoznak az erzekelok megbizhatosagaval, azaz nem merik, hogy mennyi es milyen alkalommal lesz kimarado vagy teves detektalas.
Az osszeszereles/tervezes minosege, kenyelmi szempontbol, pedig a beka segge alatt van. Baltaval illesztett alkatreszek, razkodastol nyikorgo belteri elemek, magas szelzaj.
A tesla amugy valoban az amit korulirsz: egy szoftveresen jol kifejlesztett mobiltelefon, amire kerekeket raktak es bele lehet ulni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Csak sajnos ezek parhuzamosan futo problemakorok. Azaz attol meg, hogy jo lesz a szoftvered a hardver hibai ugyanugy megmaradnak es bosszantanak. Arrol nem is beszelve, hogy hardverre az OTA eleg macerasan oldhato meg, ellenben a szoftvert lehet menet kozben javitani.
Amugy a csucs tesla onvezetot pont visszahivattak USA-ban a hatosagok...
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Nem kell percenkent tekergetni a gombokat ahhoz, hogy legyen ertelme. Eleg, ha menet kozben barmit kell allitanod akar ketszer egy ut alatt es mar megeri a nyomogomb, mert eleve sokkal biztonsagosabb es odatekintes nelkul tudod hasznalni.
Amugy nyilvan van aki nem hasznalja, mert nem csinal semmit se a kocsiban. En a telefonalas, zene, klima miatt eleg sokat nyomogatom a gombokat es ha tableten lenne vagy szarul ereznem magam vagy mar reg baleseteztem volna.
-
Reggie0
félisten
Amiert most is kell, hogy a kozlekedes resztvevoi, beleertve a gyartot is, betartsak a szabalyokat es igy ezzel a kozlekedes biztonsagat biztositsak. Azert nem lenne jo, ha egy gyarto leszarhatna, hogy egy termek a bevezetes elejen mennyi hullat termel. Es sajnos minden gyarto igy gondolkodik, lasd windows, csak az autonal hullak lesznek nem idegesen a gepet rugdoso emberek. A gyartokat sem lehet szabadon engedni lasd boeing 737 max.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Tavolrol keresztutcat feltetelez ahol nincs, harom autot egymas utan parkolva kettonek lat, meg ilyen aprosagok, pedig szemmel baromi jol latni, hogy nem ugy van.
Az elmelet amugy valoban tok jo, hogy akar ket szem, azaz kamera, is eleg a kepfeldolgozashoz, de a mostani csucsfelbontasokkal sem fog olyan pontosan tavolsagot es valtozast merni, mint mondjuk lidarral. De a hokamera sem lenne hulyeseg, foleg a vadak mozgasanal nagy segitseg, a gyalogos felismeresnel is nagyon hasznos lenne. Mernokileg hulyeseg kihagyni ezeket a szenzorokat, jelentos minosegbeli ugrast lehetne elerni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Hieronymus #189 üzenetére
" Szóval a két szemem mellett használom a füleimet is, mint minden ember."
Szerintem van olyan embercsoport, amelyik nem hall, de ennek ellenere vezet autot, kerekparozik, stb...
De embernel akar egy szem is eleg a vezeteshez, mert mozgatja a fejet/testet a jarmuvon belul, ami sokat javit a ter erzekelesen. Ezt az auto szinten nem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Hieronymus #198 üzenetére
Igen, a gyors/lassu fogalom relativ, mindig a helyen kell kezelni
De amugy hoesesben a nemeteknel mar nem nagyon tolnak le 200-220-as tempoban.
-
Reggie0
félisten
"...nem relatív méretek alapján becsli meg az agyad - mintha fél szemed lenne -, hanem térérzékeléssel."
De, egy tavolsagon tul mar csak ennyivel. Ezert is nem tudjak felmerni az emberek a kozeledo vonat tavolsagat es sebesseget helyesen, mert formaja es merete miatt nem megy a tavolsagbecsles. Ha parallax latnank nagyobb tavon akkor a vonattal sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Az eddig elmondottakon felul a nagyobb tomeg gyorsabban oregiti az utakat, tehat nem mindegy, hogy 1.5, 2 vagy 2.4 esetleg 3t egy auto. Akinek nem tellik masodik autora, az jarjon a belvarosban elektromos rollerrel vagy kerekparral vagy vegyen eleve kis autot.
Amugy meg a nagy auto csak a tobbi auto rovasara biztonsagos, ha csak kis autok lennenek, akkor azok is biztonsagosak lennenek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #245 üzenetére
Eleg sokat, de mostanaban a roller megy. Evekig a budai rakparton mentem vegig, ismerem elegge. Az, hogy felmehet ra elvben, nem azt jelenti, hogy fel kell ra menni, vagy fel tud ra menni minden esetben.
Lassan menni barmivel lehet, egy mopedautonak amugy is vege van 45-nel, szoval nagyjabol egy orszagutis sebessegtarttomanyaban mozog.
Most is kell szamitani ekkora targyra, mert nem ritkak a teherkerekparok errefele.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #255 üzenetére
Ezt ugye tablakkal nagyon jol lehet szabalyozni, mint pl. max szelesseg.
" Beszorulsz egy bérbringa mögé autoval és piacra siető némi lesétál... Semmi értelme nincs..."
Az ertelme az lenne, hogy amikor a BELVAROSBAN beall a forgalom es durva dugo van, akkor azt ki tudja kerulni. Ergo ki venne mopedautot, ha ugyan ugy a dugoban kell vele araszolni? Na ennek nincs ertelme. Marpedig valahogy el kene erni, hogy lehetoleg elektromos mini autokkal jarjanak az emberek, ha nem muszaj rendesbe ulni. Ehhez olyan kedvezmenyrendszer kell, ami miatt megeri fenntartani egyet.
"Hát egy kezemen meg tudnám számolni hogy pesten hány 1.4 M széles tehervacak jött szembe velem eddig..."
"Ja. Én 30-al is csucsragadozo voltam általában... "Rosszkor jartal rossz helyen. En 10 es 12 kozott jartam be meloba, akkor a rakparton nem a 8-9-re bejaro zombik tomege kozlekedik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #257 üzenetére
Irjal meg lassabban, hatha ugy te is megerted amit irsz
Hogyne lenne ra hely, nemreg komplett savokat alakitottak at kerekparsavva, meg kisteherrel is rahajtanak es haladnak rajta, persze szabalytalanul.
Te mikor jartal utoljara a belvarosban, 1995-ben? Nezd meg ezt a videot, hogy kepbe kerulj: [link]
"Értsük már meg hogy nem még több sáv kell..."
Latom meg mindig nem erted, ezert leirom megegyszer, hatha az ismetles segiti a felfogast:
Marpedig valahogy el kene erni, hogy lehetoleg elektromos mini autokkal jarjanak az emberek, ha nem muszaj rendesbe ulni. Ehhez olyan kedvezmenyrendszer kell, ami miatt megeri fenntartani egyet.
Marpedig az, hogy ugyan ugy a dugoban kell vele araszolni az azt jelenti, hogy nincs ertelme atulni bele, azt lehet nagyobb autoban is.Nem remelem, hogy erted ezert felhivnam a figyelmed arra, hogy a kisebb autora atallasra nem osztonoz az, hogy nem is hasznalhatod.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #259 üzenetére
Ahol nem fer el ott nyilvan nem lehet, csodak nincsenek.
Nem az volt a tema, hogy mik a forgalomcsokkentes hagyomanyos eszkozei, hanem az, hogy hogyan lehet az embereket kisebb meretu jarmure atterelni, ugyanis az a parkolastol kezdve a dugon es kornyezetszennyezesen is segit. A BKV sosem lesz az autozas alternativaja, arra az emberek csak kenyszerulnek es nem jokedvukben hasznaljak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #262 üzenetére
Persze, hiszen ott kell tudni atjutni. Nem a kulso keruletekben lesz dugo, sem a budapest-velencei to szakaszon kell a kerekparut, hanem a belvarosban.
Teli van a varos olyan hellyel, ahol a kerekparsavra rafer meg egy mopedauto: bartok bela ut, villanyi ut, karolina ut, karinthy frigyes utca, magyar tudosok korutja(bar itt nincs dugo), kiskorut, nagykorut, baros utca, andrassy csak hogy parat emlitsek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #264 üzenetére
Tokeletesen alkalmas arra, hogy kulso keruletbol bemenj, kb. alkalmasabb, mint barmi mas.
A twizy pedig a _MERETRE_ volt egy pelda, sehol sem irtam, hogy twizy-t kene venni. Amugy meg pont annyira le lehet zarni, mint egy robogot, kerekpart vagy elektromos rollert.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #56573440 #276 üzenetére
Csakhogy ott megvolt ra az alapos indok, mert sokkal nagyobb a zsufoltsag. Nalunk ilyen korlatozo intezkedes politikai bukassal jarna. Ezert kene a korlatozas helyett osztonzeshez folyamodni. Az meg mar kozhellye valt tudomanyos teny, hogy a pozitiv megerosites sokkal hatasosabb, mint a negativ megerosites.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)