- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Synthwave #41 üzenetére
És kézzel is be tudod kurblizni a motort, ugye?
A kézi tükörállítás de facto közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, mégpedig a következők miatt:
A legtöbb autót eleve többen vezetik. A vezetőoldali tükör esetén ez kisebb gondot jelent, mert az kézzel alig nehezebb (de azért nehezebb) potosan beállítani, mint a motorost. Az anyósülésivel viszont már komolyabb gond van, hiszen azt vezetői testhelyzetben senki sem éri el -- és nem mindig van más is ott, hogy segítsen. Ennek két nem független következménye van: egyrészt általában nem olyan pontos a beállítás, mint ha lenne motoros, tehát normál testhelyzetből állítási lehetőség, másrészt sokan éppen a macera miatt nem is foglalkoznak vele.
Meg aztán ott van az a szomorú tény is, hogy még egy emberes autóhasználat esetén is számolni kell azzal, hogy a mechanikusan állítható tükrök pozíciója bizony elmászik. Még a legjobb konstrukciók esetén is...
Az optimális az elektromosan mozgatható, memóriás tükör lenne. Ami nem kényelmi, hanem közlekedésbiztosági kérdés. Több száz baleset dokumentációjának a tanulmányozásával a hátam mögött azt kell, hogy mondjam, hogy ez egy érdemi tényező.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...