Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz xEon1337 #10007 üzenetére

    Hát ha nem számít, hogy a kiküldés költsége téged terhel, és az esetleges csere után is közvetlen a Seasonichoz küldöd az esetleg elromlott tápot, mivel a csere gyáriszáma nem onnantól szerepel a rendszerünkben sem a beszállítóéban, továbbá elfogadtad a garanciális feltételeiket, akkor ezzel futsz a legkisebb kört.
    A kérdéses tápot nemcsak mi, hanem a beszállítónk, a disztribútor is vizsgálta, tapasztalataikat elfogadtuk, nekünk ezzel a gyártóval még nincs ilyen jellegű ugyanis. Az ügyfél kifogásolta az ügyintézést, erre a beszállító felajánlott egy ismételt bevizsgálást, de erre már nem került sor. Esetleg videózd le a hibát azt eljuttatjuk, ha az alapján garanciálisnak ítélik ez lesz a "legolcsóbb" megoldás, bár nem feltétlenül a leggyorsabb.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák