- Linux kezdőknek
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Google Drive
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Ubiquiti hálózati eszközök
- C# programozás
- Hálózati / IP kamera
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy86
addikt
válasz kabelmania27 #47889 üzenetére
Van shell meg mol kártyám is, meg vagy fél tucat másik. Mindegyik itthon, valamelyik fiók mélyén Shellnél szerintem több, mint 10 éve tankoltam utoljára. Sose izgattak ezek a pontgyűjtős dolgok. Biztos jó, ha kamionod van. Én tankolok egyszerre mondjuk ötven litert és kapnék vagy 100 pontot, tehát 100 Forint kedvezményt.
-
tomy86
addikt
válasz #41133696 #47893 üzenetére
"nem bonyolultabb mint bármely más oldalra regisztrálni"
Leírtam, hogy mi a problémám a dologgal. Egy regisztrációval még megbirkózok, ha látom értelmét
"A távszámla regisztrációt egyszer kell megcsinálni. Aztán ha akarsz rá sem nézel", "számláimat meg általában a My-Thome felületén nézem meg"
Ebből megint az derül ki számomra, hogy nekem felesleges a távszámla.
"A távszámla nekem is azért kellett, hogy ne küldjenek csekket"
Mobilos részlegen jó ideje elektronikus számlám van távszámla regisztráció nélkül és amióta váltottam egyszer sem küldtek csekket. Persze minden értesítő mail alján ott van, hogy regisztráljak távszámlára, mert az milyen jó nekem, de ennyi.De nem akarom az offok számát növelni, úgyhogy részemről ennyi. Amit akartam megtudtam. Még egyszer köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Hogy valami hasznosat is írjak, ezt találtam a Telekom oldalán:
Belépnem nem sikerült most sem az oldalra, de a címemet megadva dobta ki ezt a lehetőséget. Ha ez így van, akkor még egy ok, amiért érdemes elektronikus számlára váltani. Pl. netmániaL esetén 1875Ft. a kedvezmény. De itt is a távszámlát erőltetik.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz 313313 #47898 üzenetére
Lehet, bár nálunk csak UPC érhető el a T-n kívül, és hasonlóak az áraik (mármint, az általam igénybe vett szolgáltatások összességét nézve). De az érdekes, hogy IPTV-re és vezetékes telefonra nem ír ilyen kedvezményt. Mondjuk a honlapon levő infókban én sem bízok. Jövő héten hosszabbítok hűséget, akkor majd rákérdezek, hogy mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz djculture #47900 üzenetére
A honlap szerint 2012 január óta van ez a kedvezmény. Ez azért furcsa, mert 2009 óta vagyok a Telekomnál (tv, net, vezetékes telefon) és mindig egy évre hosszabbítok, de eddig nem adta ki ezt az ajánlatot. Azt meg nem tudom megnézni, hogy most felajánlaná-e az mt azonosítóval belépve, mivel lehetetlen vállalkozás belépni a Telekom oldalára.
-
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47950 üzenetére
Majd letöltöm később, ha már működik a rendszer (egyszer csak fog ). Ha meg túlszámláznak (ami egyébként is max. 2-3 ezer Forint lehet a limit miatt), legfeljebb felhívom őket, hogy küldjék el mailben vagy papíralapon, mivel az ő hibájukból nem érem el a számlát. Minden megoldható.
-
tomy86
addikt
válasz nylontacsko #47957 üzenetére
A hét végén beszéltem az ügyfélszolgálattal és azt mondták, hogy még ők sem tudják mikor lesz használható. Annyit mondtak, hogy sürgetik a dolgot folyamatosan, de nincs még ígéret sem időpontra.
(#47961) pietrasko: normális helyen így szokták
(#47963) kisapa: szerintem a "számomra felesleges" és a valamitől tartani között van némi különbség. Én meg azt nem értem, hogy miért kell engem győzködni egy szolgáltatás igénybevételéről. Elég nagyfiú vagyok már hogy el tudjam dönteni, kell-e valami vagy nem. Leírtam többször is az okát, hogy miért tartom értelmetlennek. Kb. olyan a távszámla, mintha a közeli boltban nem adnák oda a kenyeret, hanem átküldenének a 15 km-re levő raktárba, hogy mire odaérek átküldik és ott átvehetem. Erre rákérdeznék, hogy itt helyben nem vehetném-e át. Mire a válasz: dehogynem. Tehát felesleges kört akarnak futtatni velem, mivel az ő oldalukról is elérhető a számlám. Ha az összes magyarországi szolgáltató egy oldalon elérhető lenne, akkor látnám értelmét. De a négy szolgáltatóval (amiből csak a T-vel van szerződésem) elég szánalmas próbálkozás a távszámla szerintem. De könyörgöm most már tényleg hanyagoljuk ezt a távszámla dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47970 üzenetére
Linkeld már, hogy hol írtam ilyet! Papíralapon kapom a számlát, úgyhogy ilyet biztos nem írtam. Az volt a gondom a belépési problémával, hogy nem tudtam megnézni, hogy hűségidő hosszabbítás előtt ajánl-e valami kedvezményt az oldal.
(#47968) djculture: néha nagyon idegesítően tudnak nyomulni az tény.
Viszont én is meg tudom erősíteni, hogy optikán hűségidő hosszabbítás és váltás (korábban netmánia M csomagom volt) után tényleg 30/20-as az internet. Még egyszer köszönöm az ezzel kapcsolatos infókat mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47973 üzenetére
Látom tényleg komoly értelmezési problémáid vannak, de akkor ne engem állíts be idiótának! Most tértem át (2 napja) elektronikus számlára. Tehát eddig papíralapú számlát kaptam. Ergo nem írhattam, hogy "nem tudom letölteni a számlámat". Azt te sem tudtad linkelni, hogy hol írtam ilyet, de az idióta poénjaidat tudod nyomatni. És igen, bármilyen meglepő csoportos beszedéssel fizettem eddig is. Nem is értem mi az összefüggés a csoportos beszedés és az elektronikus számla között. Te biztos érted ezt is. De azért hajtogasd a magadét nyugodtan.Nem értem miért kell valakit idiótának beállítani, azért mert nem akar egy szolgáltatást, amibe Te szerelmes vagy.
(#47976) GoodSpeed: korábban írtam erre a megoldást
Komolyan kérdezem: százalékot kaptok a Telekomtól a távszámla reklámozásáért?
(#47981) Sofian: igen, a T-mobilenál nem kell távszámla. Ott már régóta elektronikus számlát kapok és nem kell távszámla reg.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
IPTV-t használok többek között egy Cisco Cis2001-es stb-al. Az a problémám vele, hogy néha ötletszerűen reagál a távirányítóra. Konkrétan: lépkedek a menüben, majd ahelyett, hogy a következő menüpontra lépne kilép. Vagy pl. lenyomom a 8-as gombot erre elkezdi felvenni az adott műsort, stb. Nem a távirányító a rossz, mert kipróbáltam másikkal és azzal is produkálja ugyanezt a jelenséget. Párszor bejelentettem hibára, de mindig csak a szokásos indítsa újra szöveggel jöttek. Más is tapasztalt hasonló hibát? És a lényeg, hogy mit kellene tennem, mondanom, hogy végre kicseréljék? -
tomy86
addikt
válasz Intruder2k5 #50985 üzenetére
Nem. A jelenség előfordulása független a napszaktól, fényviszonyoktól és úgy általában minden logikát nélkülöz. Van, hogy 1-2 hétig, - néha egy hónapig is - hibátlanul működik, azután megadja magát. Utoljára tegnap este állított be ötletszerűen egy műsort sorozatfelvételre. Ma délelőtt próbáltam törölni a sorozatfelvételt, de nem jutottam el odáig, mert egyfolytában kilépett a menüből mielőtt elértem volna az adott beállítást. Végül a másik boxon töröltem a felvétel beállítást. Lehet, hogy a vége az lesz, hogy az X301T stb-vel (azzal az a gondom már régóta, hogy standby módban is többet pörög, mint áll) fogom szétverni a Cis 2001-et A harmadikkal (isb2000) egyelőre nincs problémám (bár az csak pár hónapja van meg).
(#50984) Teko001: ez lesz a következő próba.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Garold #50995 üzenetére
Nincs ilyesmi beállítva. Azon az stb-n még egy régi crt tv lóg, amelyik nem is hallott ilyesmiről.
Hétfőn majd felcserélem valamelyik másik stb-vel és meglátjuk változik-e valami. Ez a box tulajdonképpen már a kezdetek óta (2009) produkálja ezt a hibát csak mostanában lett zavaróbb, mert ez a tv is többet van használatban. -
tomy86
addikt
Sziasztok!
IPTV felvételi opcióval kapcsolatban van egy kérdésem. Amikor megrendeltem az IPTV szolgáltatást (2009-ben), akkor nem kellet ezért a lehetőségért fizetni. Amikor bevezették a díjat, akkor az volt hogy amíg az előfizető folyamatosan megújítja a hűséget, addig a régi elengedik ezt a díjat. Ez eddig így is volt, de a múlt havi számlán már szerepel az 1100 Ft-os díj. Megszüntették ezt a kedvezményt vagy érdemes reklamálni?Még egy dolog. A távszámláról és a Telekom oldaláról sem tudom az aktuális számlát letölteni pdf-ben. Ez most hiba vagy megint újítottak valamit?
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Intruder2k5 #59962 üzenetére
Igen, jelenleg is van élő hűségszerződésem (tavaly októberben hosszabbítottam egy évet). A hosszabbításkor is rákérdeztem, hogy marad-e ez a kedvezmény és azt mondta az ügyintéző, hogy igen. Azért csodálkoztam, hogy most kiszámlázták.
-
tomy86
addikt
válasz Gubek-Einste #59964 üzenetére
Most beszéltem velük. Elég zavaros az ügy. Az ügyintéző látta, hogy eddig soha nem fizettem a felvételi opcióért, de az volt a gondja, hogy korábban sem szerepelt kedvezményként (nem volt plusz/minuszban a számlán), ahogy elvileg kellett volna, hanem egyszerűen nem számlázták ki. Azt elismerte, hogy korábban volt ilyen lehetőség, hogy folyamatos hűséghosszabbítás esetén elengedték ezt a díjat, de szerinte ez csak egy ideig élt. Én meg mondtam neki, hogy minden hosszabbításkor (évente szoktam) rákérdezek, hogy megkapom-e ezt a kedvezményt és a válasz mindig igen volt. A tavaly októberi hosszabbításkor is ezt az infót kaptam. Azt ő is elismerte, hogy furcsa, hogy a hűség lejárta előtt 3 hónappal, hirtelen ötlettől vezérelve elkezdték kiszámlázni. Abban egyetértettünk, hogy valami rendszerhiba van.
Mindenesetre továbbította a panaszt. Úgyhogy várok, hogy mit találnak ki.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Az hiba vagy normális, hogy ha vezetékes előfizetéssel akarok a webshopban mobilos tartozékot rendelni, akkor nem ajánlja fel a kapcsolat pontok felhasználását? Az adott néven nincs mobil előfizetés. -
tomy86
addikt
Sziasztok!
IPTV-hez van többek között egy felvevős box (X301T). Egyre többször és hosszabb ideig felpörgeti a merevlemezt. Most már, ha összeadnám a nap felében járatja a hdd-t. Másik probléma, hogy újabban, ha egy felvételt előre akarok tekerni, akkor időnként ugyanonnan folytatja a lejátszást, ahonnan elindítottam, mintha semmi sem történt volna. A szinte állandó lemezhasználat miatt (abban a szobában is alszom, tehát rohadt idegesítő) már hívtam korábban a T-t. Két választ kaptam. Ilyenkor a rendszer frissít (na persze, naponta tizenötször). Kapcsoljam ki a boxot, ha nem használom (no comment). Tényleg ennyire képtelenség rávenni őket a cserére vagy csak ügyintéző és szerencse kérdése? Illetve érdemes-e egyáltalán feszegetni a dolgot? Arra gondolok, hogy az újabb típus amit helyette adnának, az jobb? -
tomy86
addikt
Köszönöm a választ, akkor hétfőn újra nekifutok a 1412-n.
Ezt az állandó lemezpörgést nem értem egyébként. Úgy emlékszem, hogy amikor megrendeltük (2009-ben) és utána pár évig naponta néhány alkalommal felpörgött pár másodperce és kész. Az utóbbi 2-3 évben meg az az esemény, ha csöndben van. Nem hiszem, hogy ennyivel több frissítés érkezne, bár nem ismerem a rendszer működését.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz szőröscica #64379 üzenetére
Én már a múlt hónapban sem kaptam. Idézet a mobilos topikba írt hozzászólásomból:
"Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mondták, hogy nyugodjak meg mert a számlázási rendszerben vannak problémák és majd megkapom a számlát."
A Telekom oldala szerint sincs számlaelmaradásom. Gondolom majd karácsony előtt megkínálnak háromhavi számlával. -
tomy86
addikt
válasz szőröscica #64386 üzenetére
Durva lenne, ha azért kikapcsolnák a szolgáltatást, mert a két éve tartó fejetlenség keretében már egy számlát sem tudnak kiállítani.
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Korábban már volt kérdésem felvevős X301T stb kapcsán. Még nem volt időm lecseréltetni, de tegnap elment a kép (hdmi csatlakozón) és a crt tévéken látott hangyák háborúja fogadott. Kábelt cseréltem, másik tv-re kötöttem, de az eredmény ugyanaz. Ma ismét kipróbáltam és ez a hibaüzenet fogadott: "HDMI videoszolgáltatás nem elérhető. A HDCP csatlakozási egység ellenőrzése sikertelen"
Jól sejtem, hogy szerencsére (így egyszerűbb lesz cserét kérni) végleg meghalt a hdmi kimenet? -
tomy86
addikt
Sziasztok!
TV Goval kapcsolatban lenne kérdésem, mert már kezd kiakasztani. Összekapcsoltam az otthoni IPTV előfizetésemmel. PC-n, laptopon működik. Viszont van egy Wayteq tabom, amin nem tudom működésre bírni. Gyári nem rootolt rendszernél közli "Hogy rootolt készüléken ...... a lejátszás nem támogatott". Ezek után rootoltam a tabot feltettem az Xposed + rootcloak párost. Eredmény ugyanaz. Telepítettem egy korábbi TV Go appot, de akkor meg állandóan letöltési hibát ír ki. Nem emlékszem pontosan, de valami olyasmit, hogy próbáljam meg a letöltést ismét és hibakódnak 100,0-t ír. Valakinek van még ötlete, hogy lehetne a programot működésre bírni? -
tomy86
addikt
válasz senki66 #65395 üzenetére
Azzal a megoldással kezdtem, de nálam valamiért nem működik, akkor sem ha Sonynak láttatom a Wayteq taletet. Bármelyik adásra megyek, ezt a hibaüzenetet dobja: "Hiba történt a lejátszás során! Kérjük, próbáld újra betölteni a filmet [100,0]"
Eddig csak az a módszer működik, hogy átírom a tablet típusát és utána unroot. -
tomy86
addikt
"Lehet hogy rajtunk kívül is vannak még páran ebben a helyzetben, csak nem fórumoznak itt az illetők."
Vannak és fórumoznak is, csak már nem is érdemes reagálni a Telekom elmúlt kb. 3 évben tapasztalt töketlenkedéseire, ami a az új rendszerre való átállással kapcsolatban folyik. Több, mint egy évig nem tudtam az online felületre belépni. Mire ez megoldódott a számlát nem képesek kiküldeni (én "csak" szeptember óta nem kaptam számlát). Én már a vezérigazgatótól a portásig mindenkit kivágtam volna a francba, ha az én cégem lenne.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Hogy ne csak rosszat írjak a Telekomról Kellemes meglepetés ért hibajavítás kapcsán. Két hete jutottam el oda, hogy bejelentettem hibára az X301T-s boxot, ami random eldobta a jelet a hdmi csatlakozón. 11 órakor hívtam a T-t, majd két óra múlva telefonált a szerelő, hogy éppen a környéken van és jöhetne-e? Miután az X301T-s boxot kicserélte egy CISCO ISB2231MT-re (plusz élmény, hogy azóta csönd van a szobában), megemlítettem neki a másik box hibáját (néha ötletszerűen reagált a távirányítóra), amivel korábban többször elhajtottak a telefonos hibabejelentéskor. Miután megnézte, kicserélte azt is (azóta nem jelentkezett a hiba). Nyilván szerencse volt, hogy épp arra járt egy szerelőjük, de attól eltekintve is gyorsan és korrekten intézték a dolgot.
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Adott egy IPTV előfizetés három boxszal (optikán, ha ez számít). A kérdésem, hogyan tudok legegyszerűbben csatornasorrendet módosítani, úgy hogy mindegyiken más legyen a sorrend? Próbáltam az androidos appal, de annál nem lehet (vagy én nem jöttem rá a módjára) szétválasztani a boxokat. Tehát ha állítok a csatornasorrenden, akkor az összesen megváltozik. A netes felületen korábban ez működött, de most hiába írja, hogy sikeres mentés/módosítás, nem történik semmi. -
tomy86
addikt
válasz lócitrom #72474 üzenetére
Elsősorban érdemes ellenőrizni, hogy a weboldalon milyen árat írnak, ha a címet adod meg (tehát nem lépsz be). Ugyanis épp most tapasztaltam, hogy pl. telefonon intézve attól függ az ár, hogy az adott ügyintéző milyen hangulatban van. Hűséghosszabbítás után három szolgáltatásra kaptam először egy 16580 Ft/hó-ra szóló szerződést. Betelefonáltam, hogy ez 4 ezerrel több, mint amit eddig fizettem és a szerződésből gyakorlatilag minden kedvezményt kivettek, amit korábban kaptam. Újabb szerződés már 11900 Ft/hó összegről szólt. Mivel a weboldalon a címemre ennél is olcsóbb volt az adott csomag. Ismét telefonáltam, hogy nézzék már meg, hogy a korábbi ügyintéző beállított-e minden kedvezményt. Újabb módosítás után már 8830 Ft. a havidíj. Két nap és két telefon után közel a fele lett. Mindenesetre az első ügyintézőnek olyasmit kívánok, amit inkább nem írok le.
-
tomy86
addikt
válasz Bobyjack #75191 üzenetére
Érdemes többször is rájuk telefonálni, mert én azt tapasztaltam, hogy az ügyintéző aznapi hangulatától függ, hogy milyen árat mond (milyen kedvezményeket alkalmaz vagy éppen nem vesz figyelembe). Nem állítom, hogy szándékosan akarnak lehúzni, de velem már nem először játsszák el ugyanezt. Itt a legutolsó eset (hogy lett a 16580Ft-os először kínált havidíjból 8830Ft.), de tavaly is kétszer kellett rájuk telefonálnom, mire megkaptam a korrekt árat.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Bobyjack #75197 üzenetére
Nálunk elérhető még a UPC, illetve a Digi is, de utóbbi csak egy jelképes minimál szolgáltatással.
"Más tészta, hogy hogy lehetséges, hogy csak egyetlen szolgáltató van a házban?"
Nézz utána, hátha más szolgáltató is elérhető, mert akkor szokott a weboldal az adott címre kedvezményes árat írni.DJ. Ru$y: el tudom képzelni, hogy egyik sem vette figyelembe az esetleges konkurenciát a környéken. Másrészt én nem csak érdeklődtem, hanem azután reklamáltam, hogy megkaptam a szerződést. Utána küldtek egy újat. Ezután megint reklamáció és küldtek egy harmadikat. Tavaly "csak" egyszer kellett módosítást kérnem
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Korábban már kerestem egyszerűbb megoldást a csatornasorrend megváltoztatására a távirányítóval való szenvedésen kívül (IPTV, 3box, optika). Akkor sem a droidos app, sem a netes megoldás nem működött. Azóta van esetleg valami használható megoldás? -
tomy86
addikt
válasz dptrsk #75670 üzenetére
Köszi, ezt tudom (korábban én is ott módosítottam a sorrendet), de amikor utoljára próbáltam (kb. két hónapja), akkor nem működött. Konkrétan az egyik boxon sikerült a változást szinkronizálni, de a másik kettőn nem.
De holnap megint megpróbálom, hátha azóta ismét működik.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Azoktól kérdeznék, akiket még mindig nem sikerült a T-nek rendesen áttennie az új rendszerbe és jelenleg még csak a 2016.03. havi számlánál tartanak.
A netre 2015 szeptemberben hosszabbítottam hűséget, amihez kaptam 2500 forintos speciális kedvezményt. Eddig rendben el is számolták, most viszont meglepve tapasztaltam, hogy a jelenlegi számlán már nem szerepel (ami a 2016 márciusi időszakra szól). Visszanézve az előző (2016 februári) számlát kiderült, hogy februárban is már csak tört hónapra számolták el (24/29). Nem módosítottam közben szerződést. Más is tapasztalt ilyet? Gondolom számlareklamációval csak hétköznap lehet őket zaklatni?[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Soriano #78103 üzenetére
Köszi, valamiért úgy emlékeztem, hogy a számlázást csak hétköznap lehet elérni.
Beszéltem velük és bár az ügyfélszolgálatos nem tudta megmondani (korrekt volt és nem kamuzott valamit), hogy mi történt, de jóváírják az összeget.
Azért csodálatos, hogy ötletszerűen törölnek egy kedvezményt (ráadásul hűségidő alatt). -
tomy86
addikt
Sziasztok!
Olvastam, hogy más is belefutott abba a hibába, hogy csatornaváltáskor random feldobja az alábbi hibaüzenetet a rendszer:
Optikán 3 stb van (egy felvevős) 2hd és egy sd stream. A hibaüzenetkor mindhárom tv be van kapcsolva, de felvétel nem megy és akkor is feljön az üzenet, ha mindhármon sd adás megy (tehát nem az okozza, hogy túl sok hd adás menne egyszerre). Ráadásul nem azon a tv-n írja a hibát, ahol csatornát váltanak, hanem valamelyik másikon. A folytatás gombra nyomva visszajön az adás, de nagyon idegesítő.
Valakinek megoldották ezt a problémát? Háromszor jelentettem be, de csak annyit értem el, hogy most ritkábban dobja az arcomba ezt a képernyőt (mindhárom esetben csak újraindították a rendszert, bár azt én is megcsináltam már többször is). Évek óta ez a konfig és csak az utolsó (pár héttel ezelőtti) szoftverfrissítés óta szórakoztat ezzel.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz #22718208 #83897 üzenetére
Csodálatos. Szerintem is szoftverhiba. De hiába mondom nekik , hogy a legutóbbi frissítés után jött ez a hiba és ez az egyetlen változás, ami történt az előfizetésemben és nálam levő konfigban mostanában. Leginkább az zavar, hogy úgy csinálnak, mintha nem is hallottak volna ilyen problémáról. Mondanák, hogy dolgoznak a szoftver javításán vagy bármi, de ez a csináljunk valamit (indítsunk újra, mert az olyan látványos) a látszat kedvéért hozzáállás idegesítő.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz DJ. Ru$y #83914 üzenetére
Én is abban bízok, hogy a mellébeszélés ellenére csak dolgoznak valami javításon.
(#83920) gombilaci1: igaz és ha azt nézem, hogy például a droidos "Műsorújság" appjukon is úgy ülnek (1,5 éve frissítették), mintha minden tökéletes lenne, akkor nem vagyok túl bizakodó a hozzáértést illetően, dehát vannak csodák.
-
tomy86
addikt
válasz NeoPampalini #87206 üzenetére
Nálunk a telekre kb. 4 éve tett oszlopot a Telekom, szintén ingyen.
-
tomy86
addikt
válasz senki66 #87541 üzenetére
Felvételt tudsz indítani. A távirányító soha nem működött optikán.
Korábban lehetett csatornasorrendet is állítani, de ha több boxot használsz, akkor ez nem jó megoldás. Nekem beállította minden boxra ugyanazt a sorrendet. Úgyhogy azóta ezt inkább nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz vallas #89298 üzenetére
Én június óta küzdök ugyanezzel (amióta az új felület megjelent). Mások is találkoztak ezzel a hibával. Csak a Telekomnál csinálnak úgy, mintha soha nem hallottak volna róla. Én már négyszer jelentettem hibára, de csak annyira futotta tőlük a nagy értetlenkedés mellett, hogy újraindították a boxokat, hiába mondtam hogy ezt már többször megtettem.
(#89300) yetmanus: a hibaüzenet ellenére a dolognak semmi köze a streamek számához vagy a felvételhez. Ugyanis ezt az üzenetet olyankor dobja, amikor akár mindhárom boxon sd adás meg és egy felvétel sincs folyamatban. Ráadásul akkor jelenik meg, amikor egy boxon csatornát váltanak, de soha nem azon amelyiken váltasz, hanem valamelyik másikon.
-
tomy86
addikt
Nekem az újabb van és azzal is ugyanezt a hibát produkálja. Legalábbis, ha ugyanarról a hibáról beszélünk. Ráadásul időnként a másik két boxon is előfordul (CISCO CIS2001 és CISCO ISB 2000)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen