-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hegyirabló
veterán
válasz ForRedGlory #9236 üzenetére
Persze, 1 éve nem tudnak elégséges szinten SEM szolgáltatni nekem, és még én vagyok a bunkó ügyfél! Ne nevettes már!
Ha nem tudja úgy nyújtani, ahogy kell, akkor mondja azt, de ne halljak 5 helyről 10 különféle okot és véleményt. Ha felhívom a helpdesket azzal, hogy minden e-mailemet 50 példányban kapom meg, akkor 30 másodperc után ne az legyen a válasz, hogy az ügyfélnél van a hiba, biztos rosszul tetszett valamit beállítani. Nem, nem tetszett. Megtörtént eset.
De mesélek még egy nem régiben szintén és velem megtörtént esetet. Munkahelyemen a webmailt használom, mert csak. Lépnék be, nem lép be, csak tölt, tölt, tölt, tölt, tölt, tölt...
Felhívom a helpdesket, faszikám 1 perc után rávágja, hogy nálam van a hiba, mert nála megy. Erre közlöm vele, hogy itt akkor valami nagy hiba lehet, ha az Országgyűlés (ott dolgozom) 5 különböző számítógépéről és a hálózatából, valamint a saját noteszgépemből és az OGY hálózattól független HSDPA-mról sem tudok belépni! Na, jó, akkor felveszi hibának.
1 óra múlva hívnak, elnézésket kérve, hogy igen, nekem volt igazam, szerver hiba volt.
Mert a baromarcújának eszébe sem jutott, hogy ami nekik a Budafoki úton, az intraneten, a szerverektől 20 méter távolságban megy, az lehet, hogy a külső internet hálózaton már nem megy!
Ja, hogy ez nem maga a cég, csak az alkalmazottai? De igen, az alkalmazott képviseli és jeleníti meg magát a céget! Ha meg az alkalmazottak nem szeretnek dolgozni, és egyszerűbb a legtöbb esetben feltenni az "Önnél van a hiba" című lemezt, mint fáradni egy kicsit, és utánajárni a dolognak, akkor ki kell rúgni az alkalmazottakat. Mert végül is ez nem egy állami cég, vagy tévedek!?!
Szerk: És hány olyan ügyfél van, aki nem annyira agilis mint én vagyok, simán hagyja magát lerázni az ilyen helpdeskesek által??? De az előfizetési díjat azt fizeti, havonta és tisztességesen. Egy ilyen cégre egy jó gyűjtő kifejezést tudnék, de fórum nem bírja el. Rávezetés képpen, BTK, ügyészség, BV, stb.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Volvo és Saab topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen