- Aliexpress tapasztalatok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Synology NAS
- Opera böngésző
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- XPEnology
- Google Chrome
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
"De ha neked gond hogy én próbálok valakinek segíteni akkor nem segítek."
A gond az, hogy ha butaságot mondasz, akkor a legjobb szándékod ellenére sem segítesz, hanem félrevezetsz. Azt kellene felmérned reálisan, hogy amikor valaki segítséget kér, akkor van-e annyi tapasztalatod a témában, hogy azt rendesen megválaszold. Az elmúlt napok, hetek azt mutatják, hogy nincs, ezért javasoltam a kérdezést és az olvasást, amennyiben érdekel a téma.
"Nyilván ha nagyobb volumenű problémája származna a dologból akkor nem jelezné, hogy figyu én telekomos dolgozó vagyok, szívesen segítek."
Ez a nemtom hányadik eset, hogy pont azt csinálod, amire felhívtuk a figyelmedet hogy ne csináld. Leírod még tizenegyedszerre is? Soha egyszer sem írta le egyébként azt, amit te állítasz, és főleg nem reklámozta nem véletlenül. Annyit csinált, hogy offtopikba téve kért, hogy küldj neki egy MT azonosítót. Tényleg nem érted a kettő között a különbséget?
"de te még mindig nem világosítottál fel hogy ez miért tudom rosszul?"
Több oka is van. Egyrészt a hazai fogyasztóvédelmi törvény kimondja, hogy a jótállási idő alatt (parasztosan garancia) a bizonyítási kényszer a kereskedőt terheli. Tehát neki kell bizonyítania, hogy az eszköz azért lett működésképtelen, mert te más szoftvert raktál rá. Ha a készülék hardver hibás, ez gyakorlatilag bizonyíthatatlan. Az nyilván más kérdés, hogy ha elszarod a frissítést, vagy hibás verziót töltesz rá, esetleg az átszoftverelés után instabilan működik, arra nem jár a jótállás. De attól még hogy OpenWRT-t raktam rá és közben elszáll a router tápja, vagy más hardveres baja lesz, annak semmi köze az OpenWRT-hez és ha a kereskedő erősködik, hogy szerinte mégis, akkor a törvény szerint őt terheli a felelősség ennek az állításnak a hitelt érdemlő bizonyítására. Mint ahogyan arra sincs lehetősége, hogy a garanciális feltételeket önkényesen csorbítsa például úgy, hogy beleírja a feltételekbe: ha átszoftvereled akkor minden garancia ugrik. Azért mert egy kereskedő ezt kitalálja, még nem emelkedik törvényi erőre
Okostelefon ugyanez: ha átszoftvereled valamilyen főzött romra, utána pár hét múlva meg beszarik a kijelző, akkor a kettőnek semmi köze egymáshoz, gariban javítaniuk kell a készüléket. Ha az átszoftverelés után elkezd fagyni, és beviszed, hogy fagy, akkor nyilván elzavarnak, vagy kiszámlázzák.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.