- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #32507 üzenetére
Én elhiszem neked, hogy naplót vezetnek, de akkor vagy lusták visszakeresni vagy én nem tudom.
Egy 6 hónapja lebonyolított vásárlásra csak most jönnek rá, hogy hogy is lehetett illetve azt sem tudja mit mondtam pár nappal ezelőtt, de lehet csak a kollégája nem írta föl mit is szeretnék.
A másik jó dolog, amikor arra hivatkoznak (mint most is), hogy ezt csak az illetékes kolléga tudja megmondani. Megkérdem tudja -e kapcsolni, hogy gyorsabban menjenek a dolgok, természetesen nem. Következő kérdésem, hogy mikor is kapok választ attól az illetékes kollégától? Hát sajnos nem tudja megmondani, de mindenképp keresni fognak. Ja mint eddig legtöbbször, ha én nem hívom őket ülnek a babérjukon.
A szolgáltatással jelenleg maximálisan elégedett vagyok, de ez a végtelen lépcsős ügyintézéstől kihullik a hajam.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen