Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mezis

    nagyúr

    válasz lymmz #270 üzenetére

    Csak ha már addig jutottam, hogy a megszakadt internet esetén is világít a modem Link LED-je és az internetkapcsolat helyreállítható az ADSL modem szoftveres reset-jével, vagy azzal, ha 10 mp-re kihúzom a telefoncsatlakozóját, mindezt két teljesen különböző ADSL modemmel (ADSL szűrővel), akkor már nekem igen nehéz bemagyarázni, hogy nálam van a hiba. És ha még tetejébe innentől válik használhatatlanná a T-Online ügyfélszolgálatán lekérdezhető forgalmi statisztika, akkor pedig teljesen világos számomra, hogy komoly problémák keletkeztek a szolgáltatónál.
    Miért nem lehet ilyen esetben őszintén megmondani, hogy tudunk a hibáról, elhárítása folyamatban ?

    Nem azért kell így próbálgatni, hogy az ügyfél ne unatkozzon amikor nem megy az internet. Egyszerűen így kell kizárni a hibalehetőségeket. Routered van? Meghibásodhat? Igen.

    Az esetek jelentős részében meg is lehet oldani az ilyen dolgokat.

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák