Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #46824192

    törölt tag

    válasz Beniii06 #126210 üzenetére

    Már kiderült ,hogy nem frissült a szoft.
    Ha csak nem ugyanazt a számot kapta.
    (bármit el tudok képzelni)

    Egyébként semmi gond nem lenne,ha ezeket a bugos szolgáltatásokat kiherélnék belőle.
    Betudnánk annak ,hogy nincs és kész.

    Így viszont a lehetőség adott és okkal használnánk ,ha már lefejlesztették és belepakolták.

    Az viszont attól jogos ,hogy saját ,normalis routert kell használni. (de ettől a sagem még mindig nem javul meg)
    És akik ezt így kiengedik arra kötelezném ,hogy otthon és munkahelyen is csak ezt használhajta.
    Mint Cukkerberg ,amikor a bugos face android appra azt mondta a fejlesztőinek ,hogy ezentúl csak androidot használhattok :)

    Abba bele sem gondolok ,hogy a beharangozott globális eszköz hiány milyen bugos berendezésekhez/és azok szoftvereihez vezet majd. Amiket a szolgáltató majd szépen csendben kihelyez a felhasználókhoz.

    [ Szerkesztve ]

  • .:ZS:.

    senior tag

    válasz Beniii06 #126210 üzenetére

    Azért ez nem ilyen egyszerű, hogy használj saját routert. Addig amíg IPTV mellett nem lehet bridge módba rakni, addig saját eszközt routerként használni (és nem AP-ként) nem éppen ideális koaxos hálózaton. Ahhoz pedig, hogy IPTV mellett is lehessen bridge modeban az eszköz, ki kéne adni az IPTV-s konfigot mint VLAN, routing, igmp beállítások, plusz amire még szükség lehet és olyan eszközt kéne vásárolnia a usernek amit ezt tudja kezelni. Abszolút meg tudom érteni, hogy ez a gyakorlatban nem egy járható út. Így viszont kötelezve vagyok, hogy a T-s eszköz routing funkcióit használjam, ami meg.. khm.. tudjuk. Egyébként meg, ha nem muszáj akkor minek még egy doboz, ha hardveres szinten minden benne van a HGW-be ami kell. Csak tisztességesen megírt szoftver kéne rá.

    Nyílván egyedi tapasztalat és nem reprezentatív, de korábban UPC-s területen laktam és a connectbox ezerszer megbízhatóbb volt, mint ez a KAON. El volt dugva a TV mögött és 2 év alatt 2 vagy 3 alkalommal kellett újraindítani. Hardveresen valszeg nagyon hasonló a KAON-hoz viszont a szoftver teljesen más. Ott tudomásom szerint a UPC megelégelte a gyatrábbnál gyatrább vendor szoftvereket és házon belül lefejlesztette a szoftvert.Amit az eszköz mondott magáról, hogy tudja, azt tudta is, úgy ahogyan azt kell.

Új hozzászólás Aktív témák