-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz varso #108316 üzenetére
Ha a PON LED pirosan világít, akkor "baj van", magával az optikával lesz valami, a -27 dBm sem normális, próbáljátok meg kihúzni-bedugni az optikai kábelt esetleg az ONT aljából, de, ha marad piros a LED, akkor hiba bejelentés.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Túzok22
aktív tag
válasz varso #108316 üzenetére
Ne ijedj meg, nekem is volt ilyen problémám, ám az sokkal durvább volt a tiédnél. Piros volt a pon led-em, kihívtam a szerelőt, lehúzta a Sagemről az optikát és a csati végén -37 dBm-et mért. Érdekes módon működött a net kis sebesség visszaeséssel, telefon is volt. A csávó a második mérésnél már -40-et mért, ilyenkor már a telefon lámpa is pirosra váltogatott. Nem akarta elhinni hogy van netem egy olyan rossz értéken, amin már lehetetlen hogy legyen bármi is. Kiment a csávó, felmászott a villanyoszlopra, rámért a kötődobozra és az összes portján -38 dBm-et mért. Kiderült hogy az utcánk elején az egyik kötődobozban meg volt törve az üvegszál. Az egész utcában ilyen volt mindenkinek, több utcabeli ismerősöm is mondta, hogy az IPTV-n már nagy gondok voltak, a HD csatornák képe darabokra esett, nézhetetlen volt. Kijavították és azóta rendben van minden.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.