- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#22718208
törölt tag
Valaki meg tudja mondani, hogy miért kell a telekomnak egy órán belül 9 azaz kilenc darab ip cserét eszközölni a VDSL2 vonalamon?
Természetesen a szokásos napi egy cserén felül. Többször volt már ilyen , de a kilenc darab az most új rekord.
Idegesítő amikor ebben az adott órában 9x megszakad a kapcsolat , majd helyreáll.
Egyébként a vonal rendben van. Nincs szakadás,lassulás vagy bármi hiba.Van szerintetek valami értelmes magyarázat erre?
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz Intruder2k5 #87647 üzenetére
Nem szakad meg , mert nem bomlik a DSL szinkron és az IPTV is folyamatos ez idő alatt.
-
#22718208
törölt tag
válasz viktorhu #87649 üzenetére
Megszakadást az internetre értettem.
Saját router végzi a PPPoE kapcsolódást. A logban pont az van mind a kilencnél, mint amikor a szokásos hajnali egy csere van.
Furának tartom , hogy két hetente ez előjön. A telekomnak pedig különleges érzéke van ahhoz, hogy ezt akkor történjen , amikor böngészek.
Persze volt már olyan is , hogy a logot nézve a hajnali egy helyett volt hét darab.@spici
Böngészés közben! De ha ez nem elég a Connect on demand-nak , akkor van még 1 pc és 3 mobil ami épp online volt.
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz #19482368 #87660 üzenetére
Ez van a HGW logban , amikor új IP jön.
Connection to the Internet has been terminated. (R009)
From internet service provider transferred Gateway IP address: 100.103.x.x (R022)
Ahogy már írtam:
"A telekomos HGW is csinálta anno, erre határozottan emlékszem."Ebből az következik , hogy mindegy melyik van PPPoE csatlakozva. 1-2 hetente ez a hiba ,akkor is megtörténik.
@Bozek
Hogyne jelentene, nem mindegy , hogy DSL szinkron bontás van , vagy csak PPPoE bontás.Ha lesz időm, ismét rábízom a HGW-re a PPPoE kapcsolatot pár hétre és figyelem majd a logot.
-
#22718208
törölt tag
válasz #22718208 #87646 üzenetére
Új fejlemény.
Ma reggel azt vettem észre , hogy nincs internet kapcsolat.Az asus routerembe belépve látom, hogy hajnal négytől nem tud PPPoE kapcsolódni.
Timeout waiting for PADO packets
Előzményként ismét az olvasom a logban hogy 0:30 és 4:00 között volt 4 IP csere.
A Speedport W724V -be belépve azt látom , hogy volt DSL szakadás , pont a 4. IP csere után. Amikor a DSL kapcsolat újra felállt , a harmadik próbálkozás után , akkor nem tudott már az asus PPPoE kapcsolódni.
Nem mellesleg az éjjel durván elaszaporodtak a CRC hibák is, amelynek azóta megállt a gyarapodása.Jelenlegi firm:09021602.00.653
DSL infó képek:
Egyenlőre az asus átment AP módba, kíváncsi vagyok hogy a speedport , hogy fog viselkedni.
Szerintetek mi történik a háttérben?
Illetve azt tudja valaki , hogy a speedport automata kiléptetési idejét lehet valahol válltoztatni?
-
#22718208
törölt tag
Inkább azzal foglakozzunk,hogy xy oldalt miért nem ér el telekom internettel.
A többi mehet egy másik,annak megfelelő topikba. -
#22718208
törölt tag
Dupla csatorna váltás hiba miatt visszakéthető a régebbi szoftver!
Én a tatungra és a ciscora is visszakértem.
Nem mellesleg így nem kell elviselnem azt a három kisképes baromságot, hanem kényelmesen mutatja a következő műsorokat.
-
-
#22718208
törölt tag
Nem tudom eldönteni,hogy fizetett reklám ,vagy tényleg van ilyen.
-
#22718208
törölt tag
Ügyfélkezelésből ma is levizsgáztak.
Pénteken lett időpontom egyeztetve ma 8-10 órára , mert instabil időnként a 100as csomag és átraknak bondingra.
Persze az időpontban sehol senki. Délben felvívom a 1414-et ,hogy ilyenkor mi van.
Visszahív 30 perc múlva hiányos infókkal és ezért persze volt még 12perc zene(ez már kicsit felvitte a pulzusom),majd kiderül hogy nincs semmi és a válasz ,bocs de a rendszerben nincs időpont. Majd hívnak valamikor új időpont miatt.
Mondom bocs, de akkor ez egy hivatalos reklamáció legyen és várom az írásos választ ,hogy miért ültem itthon egész délelőtt fölöslegesen.
Kész vicc amit ezek megengednek maguknak.
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz dptrsk #88320 üzenetére
Ebbe az árba bele kell számolni a beltérik számát és azok havi költségeit is?
Illetve mi van akkor ,ha a reklamációra nem válaszolnak időben?
Nekem pl. egy júliusban küldött email-re nem válaszoltak mai napig sem ,mert állítólag nyoma sincs a rendszerükben. Ami nagyon érdekes ,mert nekem meg van róla visszaigazolásom az email fiókomban.
Mikor rákérdeztem kérték, hogy küldjem újra, de még mielőtt újra küldtem ,valami elterelő dumával ,aminek köze nincs az eredeti panaszomhoz jóváírtak 8700Ft-ot.Érdekes ,hogy ezek szerint ,ha nyoma nincs a levelemnek,akkor csak úgy bemondásra minden jogalap nélkül fizetnek??
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
Hidd el ,hogy rohadtul idegesítő (volt)!
Az elmúlt 10 év set-top-box -os tv nézése alatt kb. egyszer sem írtam be csatorna számot.
Egyszerűen saját sorrendbe rakom és +/- gombokkal kapcsolgatok.
Ha első perctől nincs +/- gomb (jelen esetben az iptv-n),akkor azt mondom oké.
De úgy ,hogy használom majd kiadnak egy elcseszett és több sebből vérző szoftvert,az engem épp hátrányosan érint.
Gondolom nem volt véletlen ,hogy amikor már nem olyan nyugodt hangon ezt elmondtam harmadszorra, akkor 5 perc alatt megjött a downgrade a boxokra.[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
Minek szo..tja magát bárki ezzel a kaspersky baromsággal??
Konkrétan az ember és a pc idegeire megy,mindenhova beássa magát és lehetetlenné teszi a gép normális és gyors használatát.
-
#22718208
törölt tag
Ma is megtudtam olyat, amit eddig nem.
1414 szerint csak akkor lesz 100as DSL -re 2HD 1SD átkapcsolva, ha megcsinálták a bondingot nálam.
(Most is 100as DSL van,csak az utóbbi időben instabil lett , ezért lesz bonding)Mondom neki ,hogy bekapcsolhatja ,mert a sebesség megvan.
A válasz az ,hogy nem lehet ,mert egy SD 8megabitet , egy HD pedig ennek négyszeresét megeszi.WTF???
(az lenne az igazi minőség)Inkább nem erőltettem tovább a beszélgetést.
Szerintetek fogunk bonding után 2HD adást nézni egyszerre?
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
Nagy csalódás ez nekem. Főleg úgy ,hogy a 100as csomaggal megújult a tv hűség is.
Meglátjuk mit hoz a jövő, illetve valaha ideér e az xls-ben már lassan fél éve készülő optika a falunkba.
(Gyakorlatban még 1méter sincs kész)
Ha nem akkor sajnos IPTV Shift+Del.De azért még az rátesz erre egy lapáttal ,hogy az ügyfélszolgálat olyan sötét mint zorro belsőzsebe!
Össze vissza beszélnek mindent és megtévesztő infókat adnak ki![ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz poli27 #88745 üzenetére
Nem védeni akarom a kedves szolgáltatót.
De arról ő épp nem tehet ,hogy ki tudja lemérni és ki nem.
Inkább ezekért a garantált minimum értékeket kellene már törvényben beszabályozni, mert nagyon szeretnek rá hivatkozni. 30 és 50 csomagokban meg vicc kategória sebességeket produkálnak nem kevés helyen.
-
#22718208
törölt tag
-
#22718208
törölt tag
Valaki megmondja ,hogy most hogyan működik a kupon beváltás?
Kosárba berakok nem akciós cuccból egyet ami 10000 alatt van ,akkor érvénytelen a kód.
Ha berakok kettő nem akciós dolgot 11000ft -ért ,akkor szintén érvénytelen a kód.Ha berakok egy terméket 15000ft -ért ,akkor jó csak a kód.
Hol van az leírva ,hogy mennyi a minimum költés amihez a kód érvényesíthető??
-
#22718208
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #88878 üzenetére
" A kupon egyszeri alkalommal váltható be online, a telekom.hu oldalon kínált valamennyi tartozékra 2018. január 31-ig. A kedvezmény egyéb akciós ajánlattal nem vonható össze, egy online vásárlás során egy kupon érvényesíthető."
Nekem ez azt jelenti,hogy a tartozékok menü alatt lévő termékekre érvényes. Kivétel az őszi akciós termékek. Hiszen a kupon más akcióval nem vonható össze.
Javíts ki! Hol értelemezem rosszul?
-
#22718208
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #88882 üzenetére
Meglett a hiba oka.
Az ár mindenhol listaár. Az akciós fül alatt szerepeltetett termékek, ugyanúgy megjelennek a sima nem akciós termékek között is. Mivel mobilon néztem, így a "most kedvezményes" felirat a termék alatt jelent meg közvetlen a többi szöveg fölött, így ezt nem vettem észre.
Boldogabb lennék, ha az akciós dolgok el lennének különítve. Vagy ha legalább ki lenne emelve olyan szinten ,hogy a vak is lássa ,hogy az épp akciós.
Szóva a lényeg ,hogy chat Zsolt szerint nem tud a T egy elszeparált listát mutatni,így át kell nyálaznom az egészet. Arról sincs halvány fogalmuk sem ,hogy érdemes e várni a kiszemelt termékre, mert vagy majd egyszer rendes áras lesz vahy elfogy vagy eltűnik a rendszerből.
Most pont olyan zsákutcába futottam ,mint legutóbb amikor a telefonomra tokot akartam venni. Az sem jött össze.Arról van valakinek infó ,hogy egy user mennyi kártyával kérhet kódot?
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz headhunter #88904 üzenetére
Köszi!!
Milyen faxa hogy itt van aki segít, a hivatalos oldalon meg semmi.
Mit jelent a jó és a rossz?
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz #22718208 #88275 üzenetére
FOLYT.
2. időpontom egyeztetve ma 8-10 órára.
Az időpont egyeztető számot direkt visszahívtam 2 nappal utána, hogy megerősítsen újból, nehogy úgy járjak mint legutóbb. Természetesen minden rendben , itt a munkalap, 100% hogy érkezik az emberük !Köszi... öröm és boldogság.
és bas... meg meg magát a felelős személy , itthon ülök ,várom és megint nem jött senki!!!
1414 hívás ...igen itt van , látják az időpontot. Kinyomozza és visszahív.
10 perc , majd csörög.
"Elnézést kérünk , de a szerelő valamiért nem kapta meg a munkalapot"Ekkor megkérdeztem , hogy bohócnak , vagy csak szimplán hülyének néznek, hogy másodszorra szopatnak meg??
"Elnézést még egyszer , jövőhét hétfőn fog érkezni leghamarabb"
Ezután emelt hangon elmagyaráztam neki , hogy most letesszük a telefont és szépen elintézi , hogy HOLNAP DÉLELŐTT meg fog érkezni az emberünk!
"Azt nem lehet . mert már be van táblázva az idejük"
De lehet! Az én időm is be volt táblázva mind a kettő alkalommal! Intézkedjen NAGYON SÜRGŐSEN !!!30 perc múlva visszahív
"Holnap délelőtt érkezik a szerelő , ez 100% , mert az alválalkozó , a mérnökség és az ügyfélszolgálat is visszaigazolta ! Addig is stabilabbá tettük a vonalat a központból."
Lehúztak 14 megabitet a 97 -ből.
Köszönjük trékom! Szép volt!
-
#22718208
törölt tag
válasz pvt.peter #89046 üzenetére
Sajnos elég szomorú , hogy már tényleg bunkó módon, saját magam kellemetlen helyzetbe hozva kell beszélni , hogy megtörténjen a szerelés.
Ha nem így csinálok , akkor jót röhögnek , mert a minimum megvan és betakaróznak a szerződéssel.
A hülyének nézett nép pénzén meg zsírosra hízik a tisztelt szolgáltató![ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz ArsenalF #89066 üzenetére
Üdv a klubban!
Vetess fel erre egy hivatalos panaszt és kérj kötbért! Legalább fizessék meg a potya napodat.
Én eddig ezt csak akkor tettem ,ha elgurult a bogyó miattuk. Ma viszont rohadtul elég volt és mától ,minden egyes alkalommal ha van rá lehetőség fogást keresek rajtuk. Évi 10-15 ezret eddig is kicsengettek, de ezentúl minimum
megduplázzuk a nyeremény összegét.Javaslom tegyen így mindenki! Hátha ezzel segítünk az előfizetőkön.
-
#22718208
törölt tag
válasz #22718208 #89045 üzenetére
FOLYT.
Nagy nehézségek árán megérkezett a szerelő. Persze 8-10 helyett 13.00 -ra ,hogy egy picit késsek a munkahelyemről is.
Sőt kivonult egy komplett kis hadsereg (3kocsi-3ember), hogy bonding legyen.
Nagyok rendesek voltak, tényleg egy rossz szavam nem lehet rájuk.
Sikerült megállapítani,hogy nincs szabad érpár.
(Hogy a központ szerint miért volt és az elmúlt napokban hová lett ,az titok maradt)(új bekötésről nem tudtak ők sem)Medoldásként előkerült,hogy ha már így alakult ,akkor legyen megint sat tv. A netet meg visszaveszik 90-92 -re és minden megoldódik.
Árban picivel olcsóbb is lenne.Persze nem olyan egyszerű a helyzet.
1414 szerint 100mega+ sat tv = nincs magenta. Ez így drága.50mega+sat tv = van magenta. Ez így jó ár , de akkor adtunk a sz.rnak egy nagy pofont.
Végül azért ,hogy igazán feldobják a napomat, a sebességet lehúzták 75 megabitre. Amiből még zabál a 3db ip box. Szépen haladunk, főleg ha azt nézem ,hogy a 100-as csomag megrendelésekor még 2HD 1SD stream -ről elmélkedtem.
Összességében ez is egy szép nap volt és büszke vagyok arra ,hogy telekomos lehetek.Amúgy sat+100 mellé tényleg nincs kedvezmény, vagy csak félre lettem informálva?
[ Szerkesztve ]
-
#22718208
törölt tag
válasz #22718208 #89084 üzenetére
Beszélgetés közben megtudtam a szerelőtől, hogy amíg a 100 -as csomagban a 66 megabit megvan, addig elvileg a telekom nem tesz különösebb erőfeszítéseket és jónak tekinti a vonalat.
Egy ilyen kellemes nap(napok) után , amit a telekom tud okozni, hazaérve az ember már csak úgy kíváncsiságből is rápillant a vonali adatokra.
Az első mondatom tükrében , én azt gondolom , hogy ez végülis teljesen korrekt.
Bízom benne , hogy büszkén megveregette a saját vállát a munka végén aki ezt összehozta, közben sóhajtott egyet és azt gondolta , hogy ez is egy kemény nap volt , de megoldottam. -
#22718208
törölt tag
válasz raider21 #89107 üzenetére
Nem snr lock. Lehúzták ,hogy stabil legyen.
Mondtam nekik hogy ,mi lehhe ha lehúznánk 90-re és próbáljuk meg hátha stabilizálódik. Ha nem akkor menjünk lentebb ötösével.Finoman elhaktott a pali a 1414-en ,hogy én nem értek hozzá és ne okoskodjak.
Mondtam neki ,hogy ahogy a helyzett most áll a hozzánemértéssel nem vagyok egyedül.
Szerintetek mi a megoldás??
Én azon gondolkozom ,hogy +4700 -ért kukázom az iptv-t. És vissza állok 50-es csomagra. Tv-t meg veszek a digitől.
-
#22718208
törölt tag
válasz senki66 #89143 üzenetére
Én pár éve vettem tv-t 28.-29. napon megjött de nem volt egyszerű menet. Utána jött az igazi kavarás. Olcsóbban adták papíron (a kiküldött szerződésben) ,mint amikor telefonon megrendeltem.
Felhívtak ,hogy bocs de elrontották. Mondam nekik ,hogy nekem jó lesz olcsóbban,ha már ilyen kedvesek. Persze nem úgy van az!!!Mikor belengedtem ,hogy a havi törlesztő és a szerzödés nem fedi egymást és ebből akár a fogy.védelem is kaphat egy másolatot, akkor bekussoltak rögrön és számláztak utána olcsóbb törlesztőt.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- OTP Bank topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.