Új hozzászólás Aktív témák
-
pengwin
addikt
2026 helyett már maximum csak az évtized végére látja esélyesnek a Level 4-es önvezetést
Most tényleg az a baj, hogy valaki nem hurráoptimizmussal hülyíti a közönségét?
A tech cégek általánosságban egyre inkább a technológiába fektetnek
Mármint az autóipari cégek, nem?
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
A hiba ott van, hogy nem egy darab programozót kell erre alkalmazni, hanem egy egész csapatot.
Fejenként havonta 3-10 ezer €-s fizetéssel és már egy tíz fős (értsd: irreálisan kicsi) csapattal számolva is 360 ezertől 1,2 millió €-ig terjedhet az éves bérköltség. Ehhez még add hozzá a járulékos költségeket (munkaeszközök, céges autó lízing, bónusz, egyéb béren felüli juttatások, iroda fenntartás, stb.). Utána vedd hozzá az egyéb embereket, akik ezen fognak dolgozni: manager kell a csapatnak, PM, scrum master, és egy pár tesztelő is. És mindezt számolhatod modellenként, mert persze szegmentálni kell az infotainment funkcionalitásával is a modelleket, vagyis nem elég egyszer lefejleszteni.Szóval szerintem nem levegőbe beszélt a kolléga, tényleg jobban megérné kicsit erősebb hardvert rakni az autók rendszerei alá. Főleg, hogy szerintem már az autónkénti 30€ is hatalmas túlzás a fapad és normális hardver árkülönbözete terén. Én sokkal valószínűbbnek tartom, hogy 10-15€ körül lenne a pluszköltség.
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
válasz Hieronymus #105 üzenetére
az ékezetet kitenni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem
Üdv, pengwin
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...