Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sptkyle

    senior tag

    Sziasztok.

    Nem tudom mennyire off, lévén hogy nem számtech, , hanem konzol/médialejátszó bolt és szerviz, de lenne nekem is jó néhány érdekes sztorim. Visszaolvasva eddig 5000 hsz.-t (ezúton is köszi mindenkinek a vidám perceket :D ), elég laza hangvételű a topic ahhoz, hogy beférjek. De persze ha nem, akkor kimoderáltatom. :)

    Az első és legviccesebb, hogy online ügyfélszolgálatnak tekintenek minket. Bemegyek hétfőn, 3 nem fogadott hívás hétvégéről (többek közt vasárnak este fél 9-kor). Visszahívom. Nyűgje van a konzoljával/médialejátszójával... amit ugyan nem tőlünk vett, nem is javítottuk, de segítsek már telefonon keresztül beállítani. -.-

    1., (többször előforduló eset)
    Ügyf:- Szia. Dupla rétegű DVD-t szeretnék venni.
    Én: -Szia. Nem tartunk ilyet.
    Ügyf: - Óóó.. és nem tudod hol tudnék venni?
    Én: -De. Olyan helyen, ahol árulnak...
    (a legtöbb ügyfélnek leesik, hogy csak poén, és akkor ajánlok PC boltot a közelben :) )

    2.,
    Ügyfél bejön, odavakkant valamit köszönés gyanánt, és leb*sz a pultra egy kézzel írt listát:
    -"Ezek kellenek!" felkiáltással.
    -Listát megnézem: "Kál of Dutyi, Nédforszíd...stb. Elmondom neki, hogy ezek nagyrészt sorozatok, melyik részt szeretné?
    - A legújabbat.
    Összeszedem a címeket, kiteszem a pultra, nézegeti...
    -"Mik ezek a számok rajta?"
    -"Az áruk."
    -"Kbmfbhm... mé ilyen dárga?Nekem írottba' kell"
    -Azzal nem foglalkozunk.
    -...De írjátok mán ki, megfizetem...
    -Azzal nem foglalkozunk.
    -De akkor te írd ki nekem...
    -Én sem foglalkozom ilyesmivel.
    Ügyfél köszönés nélkül elviharzik sértődötten, beb*ssza az ajtót....

    3.,
    Van egy fiatal srác... volt már nálunk sokszor, bár sosem vett semmit, mindig rengeteget kérdezett (sokszor ugyanazokat).
    -Bejön hogy péhármat (PS3) szeretne venni.
    -Mondom neki az árakat.
    - "Húú, hát az drága, neten olcsóbban vannak."
    Másnak bejön, virul a feje, hogy szerzett olcsón egy gépet. Tök jó, csak nagyon hangos, és kikapcsol 5 perc után.
    -Hát ha szerencséd van, akkor egy takarítás, és újrapasztázás segíthet rajta, de nagyobb eséllyel hibás a gép. Elmondom a javítási árakat..
    -Ááá. Biztos nem hibás, jónak vette. Ezt a pasztázást meg tudja ő otthon csinálni?
    -Hát ezt neked kell tudni.
    -Másnak telefonál, hogy sikerült szétszednie a gépet, meg vett ezüstpasztát, mert azt mondta haverja, hogy az jobb mint a sima, és hogy ujrapasztázta, de még mindig kikapcsol, mi lehet a baj? De amugy tök jó a gép, és olcsón vette, nagyon jó üzlet volt. De hogy a hűtőbordát le kell venni a pasztázáshoz?
    - (-.-)

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz MurdR #25693 üzenetére

    :DDD ömm.. fúj. :DDD És lementettél róla mindent, vagy csak beáztattad hipóba?

    Sztori 1:
    Nemrég volt bent megint egy visszatérő ügyfél. Ránézésre olyan 45-50év körüli kőműves fickót képzeljetek el.
    A kb fél óra ott tartózkodása alatt a következő hasznos információkat tudtam meg róla (kérdezés nélkül)

    -Minden konzolból van neki 1
    -Ezek ellenére PC-n játszik
    -A gépén 128 bites oprendszer van
    -A gépében 2terrás ssd van
    -a gépe folyékony nitrogén hűtéses, évente 1x kell tölteni
    -van egy kisebbik gépe csak netezésre, amiben egy i7 proci van, és 32gb ddr2
    -A World of Tanks játék egyik fejlesztője volt

    Bár jópofa fickó, nincs vele gond.

    Sztori 2:
    Ügyfél bejön, hozza a PS3 gépét, hogy nem viszi a játékokat, valamit kiír. (de azt sose mondják, hogy mit... persze az nem lényeg) Biztos csak frissíteni kell. Otthagyja, bekapcsoljuk, venti úgy pörög, majd elszáll a gép:


    Kitakarítjuk, pasztázzuk, megy szépen.
    Ügyfél jön, mutatjuk neki, viszi szépen a játékokat.
    "Jéé, ez ilyen halk?"
    Örül, viszi.
    2óra múlva telefonál felháborodottan, hogy még mindig nem működik a játéka.
    Hozza vissza a gépet, meg a játékát is.
    Kiderült, hogy egy (ÍROTT) Xbox 360-as játékot próbált működésre bírni egy PS3-ban... és meglepődött, amikor mondtuk, hogy ez biza így nem fog menni. :/

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz TESCO-Zsömle #26393 üzenetére

    Bár sosem szeretek vitába szállni egy "PH félistennel" , de ezúttal nem teljesen van igazad.
    Az eladónak mindig van elképzelése arról, hogy mennyiért válna meg a terméktől, nem teljesen igaz, hogy amennyit a vásárló ad érte.

    Teszem azt te kiteszed a 30 éves angol erősítődet 1ft-ért, én mint vásárló megkereslek, hogy nekem 1000ft-ot ér ez az erősítő... nyilván körberöhögsz. :D

    Másik példa: van sokszor (szerintem nem csak velem), hogy bizonyos termékek nekem nem létszükség, de jól jönne. Ha az adott terméket meglátom olyan áron, amennyit nekem bőven megér, le is csapok rá. Ellenben ha 1ft-ra teszed ki, simán csak elsiklok felette... mert annyira nem létszükség, hogy nekiálljak ajánlatot tenni, vagy kinyomozni, hogy mennyi a reális ára a cuccnak.

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz SityiSXT #26981 üzenetére

    Ilyen témában dolgozom, de ilyet még én sem láttam, köszi hogy megosztottad. :R

    On: A héten történt. Helyszín egy BP-i konzol bolt.

    28 év körüli csaj bejön az apjával (vagy fene tudja) fél 7-kor (5-ig vagyunk nyitva), köszönnek.
    -Tájékoztatom őket, hogy 5-ig voltunk nyitva.
    -Mondják nem baj, csak gyors kérdésük lenne.
    -Háát jó.
    -Vettek egy 130centis fullHD-s tv-t, és kellene nekik egy konzol, hogy a gyerek tudjon játszani.
    -Ajánlom a nexgen-eket, elmondom röviden mit kell róluk tudni, majd az áraikat.
    -Húúú.. az drága. Olcsóbban nincs?
    -Tájékoztatom őket PS3, X360, WiiU árakról... volt használtan is, arról is elmondom amit érdemes (mert kérdezik).
    -Tanakodnak... kérdezgetnek... kipróbálni lehet?
    Összedugtam nekik a 360-at, megmutattam ilyen képe van.
    Összedugtam nekik egy PS3-at megmutattam ilyen képe van.
    -Húú.. és az a vitrinben az miaz?
    -Az egyik PS2, a másik Xbox Classic... de ekkora megjelenítőhöz már nem ajánlom.
    -Kérdezgetnek, összedugatják mind a két konzolt... tanakodnak vajon hogy nézne ki a kép az ő TV-jükön.
    Igyekszem lebeszélni őket erről a fura ötletről.... nem sikerül.

    Igen, végül a 130centis FullHD-s vadiúj TV-hez vettek egy PS2-őt... és még alkudni is próbáltak. :W
    (mindezt a bolt zárása után, és röpke 1.5 órát voltak a boltban, és közben egymás közt a "Szerinted?-Nemtudom! párbeszédet folytatták minden 3. percben)

    Agyam eldobtam.

    [ Szerkesztve ]

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz zsolesz010 #26986 üzenetére

    :D Igen, ez megfordult a fejemben. :D

    @orichalcos: Erre gondoltam én is... Mindkét dologra. De akkor már vehettek volna hitelre konzolt is... nem engem fárasztottak volna.

    @Mercutio_: Szoktak jönni... félévente, negyedévente. Nem szoktak találni semmi problémát, és elmennek. (nyilván MINDENHOL találnak ha nagyon nagyon akarnak... de az átlag ellenőrzéseket gond nélkül megugorjuk) Mondjuk amit azbest írt, arról valamiért nem tudtam... pedig istenbiza átolvastam.

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz cbmfan #27057 üzenetére

    s1155 nem jo esetleg?

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz cbmfan #27059 üzenetére

    Igen... aztán ha értékegyeztetünk, kijön a végén, hogy nekem kell ráfizetni 20k-t. :D Sztem kihagyom.
    Mindenesetre ha tudsz valamit kezdeni hibás, de megfelelő körülmények közt használható 1155-ös ITX lappal, keress meg privátban.

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz oriic #27075 üzenetére

    Hát nekem van egy sztorim, de eddig keresgettem a készített képeket. (sajnos úgy tűnik elvesztek).
    Bár nem SZÁMTECH boltos , de remélem jó..

    Srác (fiatal, 22év körüli, kultúráltan kinéző egyébként kisebbségi) bejön, hogy nem lehet bekapcsolni a PS2-jét.
    Hát jó, felveszem, megy a polcra a többi közé.

    Eltelik pár óra, jövök megyek a polc mellett, szemem sarkából látom, hogy valami nem stimmel... jobban megnézve az említett PS2 Slim készülék szellezőnyílásain kikacsingat néhány idegen eredetű organikus életforma (mint Marika néni a panel 4. emeleti ablakából. :D)
    Nézem, köszönök nekik (persze le se sz*artak -.- ), és konstatálom, hogy néhány csótány lakik ebben a gépben.

    Gépet ki az udvarra egy nagy bödönbe, gumikesztyű fel, gépet szétszed, lakókat egyesével csipesszel kis légmentesen záródó zacsiba be.

    A hiba amugy gyorsan meglett, a bekapcsoló gomb volt törött, cseréltük, ügyfelet értesítettük hogy kész a gépe.

    De a slusszpoén:
    Srác jön egy másik fiatal sráccal (később kiderült ő az új vevő a gépre)
    És amikor kihoztam a gépet, majd rátettem a zacsit (a kiszerelt alkatrészeket mindig kiadjuk), és közöltem a hibát, és hogy ezek az izék laktak a gépben, egyikük szeme sem rebbent. :Y

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    2 mai sztori:
    Hozzá nem értő user-ből nagyon sok van felénk, megszoktam, és végtelen türelemmel és kedvességgel kezelem... de van hogy sok.

    50év körüli fickó bejön, köszön, XBOX-hoz szeretne játékot, árulunk-e.
    Mondom persze, Classic, 360, vagy One?
    Öööö... nem tudja, fekete a gép.
    -.- ... kipakolok elé egy Classic-ot, 3 féle 360-at, meg egy ONE-t, nem tudja eldönteni melyik. Közben megmagyarázom, hogy miért nem mindegy, hogy melyikhez vesz játékot, és kersztkérdésekkel (mikor vette, mennyiért, újonnan vagy használtan, milyen a joypad, van e hozzá kinect....stb) próbálom szűkíteni a kört... hiába. 10-15perc után megegyeztünk, hogy hazamegy, megnézi milyen gépe van. .(kifelé az orra alatt dünnyögi, hogy "hogy nem lehet xbox-ra játékot adni egy konzol boltban") :W

    A másik körülményesebb, telefonon érdeklődő volt, hogy lecserélné a NAS-át, mert megjelent a leváltó típus, és az hátha gyorsabban tud torrentezni, mert az övé csak max 2megabyte-al tölt (néha még ennyivel se) pedig majd' 20 "megás netje" van, és ez felháborító... nagy levegő, és gyors fejtágítás az ügyfélnek a torrent elvi részleteiről, és a mértékegységek közti átváltásról :W

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Megint lett egy pár fejemetafalbaverem helyzet... továbbra sem számtech, de remélem befér ide.

    1., Adott egy termék, normál ára 85k, kifutó modell, jelenleg mindenhol akciós 76k a legolcsóbb helyen. Szuper akcióssá tettük, 70k ért áruljuk (1-1.5k haszon van így rajta) Egyértelműen fel van tüntetve, hogy akciós terméknél más kedvezmény már nem érvényesíthető. (így az ingyen szállítás sem) Fickó megrendeli a terméket, háborog az ingyen szállítás miatt, elmagyarázom neki udvariasan, majd visszavonja a rendelést, mert "nem vagyunk korrektek, és nem becsüljük meg az ügyfelet egy ilyen nagy összegű vásárlásnál sem".
    Megjegyzem postaköltséggel együtt is a legolcsóbb netes ár alatt vagyunk. :W

    2., Ember bejön. Válogat fél órát a termékek közül. Kiválaszt egy 990ft-os cuccot, és megkérdezi, hogy 700-ért vihetné e. :W

    3., Néni bejön, unokájának kellene játék, "kálofduty legújabb". Megnézem az árlistát, 13 490. Majd szivinfarktust kapott, hogy ő 1000-ért szeretné, mert máshol is megkapja annyiért. :C
    Megpróbáltam neki elmagyarázni az eredeti, és az írott játék közti fontos különbséget, és hogy utóbbit miért nem fog nálunk kapni, de láttam a feje felett a kérdőjeleket utána is.

    4., De hogy legyen egy (egyrészről) pozitív is:
    Bejön "A" (amugy visszatérő) ügyfél, hogy eladná a gépét, át tudjuk a venni. Nézem, számolgatok. Közben bejön "B" ügyfél, nézelődik. "A" ügyfélnek adok árajánlatot, tetszik neki. "B" ügyfél közbevág, hogy ő megveszi 2000-el többért. Én meg sem szólalok, reakcióra várok. "A" ügyfél kiröhögi "B"-t, és leoltja, hogy nem korrekt amit csinál, és nekünk adta el a gépét inkább. :C
    Mindig elmondjuk, hogy magánszemélynek olcsóbban el lehet adni egy dolgot, mint boltnak, de az hogy konkrétan az üzletben ajánljon valaki fölénk, az kicsit pofátlanság.

    [ Szerkesztve ]

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz MurdR #27984 üzenetére

    Köszönöm a megerősitést, akkor nem csak nekem volt "fura" a helyzet.

    Sajnos a céges mentalitàs, hozzààllàs olyan, hogy a legdurvàbb amit odamondhatok a "Sajnos ebben nem tudunk segiteni"

    20év alatt konkrétan 1csalàd lett elküldve/kitiltva, pedig ott volt kb folyamatosan probléma, a végén lopàsi kisérlet, és életveszélyes fenyegetés. :D

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Ismét egy (bár nem számtech, hanem konzol)boltos sztori:

    Bejön ma egy kissrác (amugy dekoratív) anyukájával, kissrác játékokat válogat, majd felém fordulva megkérdezi:
    -És ezzel játszottál már?
    -Azzal még sajnos nem...
    -Miért?
    (mielőtt válaszolhattam volna anyuka rám mosolyog és közbeveti: )
    -Mert ő már inkább a lányokkal játszik. :)

    Hát egy pillanatig elgondolkodtam, hogy este MILF lesz vacsira nálam otthon, dehát ügyféllel nem kezdünk. :W

    [ Szerkesztve ]

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz TESCO-Zsömle #32426 üzenetére

    :C :C .... ezt legközelebb megfogadom, köszi. :D

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    köszi köszi.. örülök, hogy így együtt éreztek :P

    Egyébként nem lámaságból nem, hanem elvből, és mert a főnök nagyon nem szereti ha flörtölök az ügyfelekkel.. (nem mintha minden nap előfordulna :D ) Szóval jobb a békesség.

    De a következő ilyennél már követem a "amig nem vásárol, nem ügyfél" elvet. :)

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz wolfman #32443 üzenetére

    Mert hiszek a nemek egyenjogúságában.. máskülönben hátrányos megkülönböztetés lenne, és beperelne az EU :P :DDD :DDD

    MÁS:
    Nyitásnál itt toporgott most egy bácsika... azzal kezdte, hogy lebaszott, hogy mi az hogy ilyenkor jövök nyitni (8:45-re értem ide, 9-től vagyunk nyitva), merthogy más boltok már 7kor nyitva vannak.
    Majd miután beengedtem megkérdezde, hogy negró cukorka van e....
    Sztem engem kérdéssel még így nem sokkoltak itt. :C
    Mikor nagynehezen felfogtam, hogy a bácsi nem viccel (pedig még vissza is kérdeztem, hogy biztosan jól hallottam e), és közöltem, hogy sajnos ilyesmit nem tartunk, puffogva köszönés nélkül távozott...

    Ez a nap is jól indul.

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Szokás szerint nem teljesen számtech, de remélem befér a topicba.

    Friss termés:
    Tegnap egy szétszedett X360 "Hibás alkatrészei": [link]

    A másik tegnapi "fura eset":
    Volt nálunk egy hibás médialejátszó 10 hónappal ezelőtt javításon. Helyreállítottuk a FW-t, mert csak szoftveresen volt problémája, tökéletesen működött, kiadtuk.

    Most ismét visszajött a készülék, nem ugyanolyan, de ugyanúgy szoftveres problémával. (hardveres problémának ismét semmi nyoma) Ismét recovery. Ügyfelet értesítem, majd felháborodva közli, hogy de hát csak 1 hetet ment a készülék, miért nem csináljuk meg garanciába?
    Ti mennyi garanciát szoktatok adni amugy egy Win reinstallnál? :F

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz SityiSXT #33194 üzenetére

    Az sokkal viccesebb, amikor az ügyfelek ezt élőben adják elő. :C
    Kérdez, nem várja meg a választ, közbevág kérdez mást, megint nem várja meg a választ, majd felteszi az első kérdését másként.... és ezek végtelen permutációi. Kérdez, de nem érdekli a válasz... Ezek szerintem csak a saját hangjukat akarják hallani. :) És nem egy ilyen van...

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz macilaci78 #33198 üzenetére

    :C :C Ezt azt hiszem átveszem. :)

    Illetve van még egy idegesítő ügyfélfajta. Aki bejön, kérdez. Válaszolsz. Majd elkezdi megmagyarázni, hogy az miért nem úgy van, mert ő a Zinterneten olvasta, és az ilyeneket nem is kell újragolyózni, csak hőlégfújóval meg kell melegíteni, mert az tartósabb, és olcsóbb.... és társaik.

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz ViZion #33285 üzenetére

    Az azért más...
    Nekem is van barátom, aki alól hirtelen húzták ki a PC-t, és kellett neki sürgősen valami használható, de anyagilag nem engedhette igazán meg. Mondta 20k-ja van rá. Lett 20k-ból gépe. (bár a másik kb 40-et én tettem hozzá, de arról nem kell tudnia. :) )

    De azért a "Találtam valakit" emberek nemigen szoktak jófejek lenni. :P

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Tegnap hívott egy illető, körbe is írta, hogy mit is szeretne (8perc) , majd jött a részemről egy illedelmes "ilyen készülékek javításával nem foglalkozunk", majd (az ügyf. kérdéseire válaszolva) további 5-8 perc, elmagyarázni, hogy miért nem, és hogy miket is javítunk akkor. Úgy tűnt megértette, elköszöntünk.

    1perc múlva telefonál, hogy hát XY készüléke lenne konkrétan vállalnánk e a javítását. Újabb 3 perc volt elmagyarázni, hogy nem, és hogy miért nem.

    De a lényeg: elköszönt, és az utolsó mondata az volt, hogy "Akkor törlöm magukat." ... megmondom őszintén kicsit félve aludtam el este, de reggel megnyugodtam, hogy sem én, sem a kollégák, sem az üzlet nem került törlésre.

    Szerintem ma örüljünk annak, hogy tegnap egyikünket sem törölték. :DD

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz LamerGyuri #33384 üzenetére

    Engem érdekel, de csak 1:1 cserével.
    Adok érte 1X4GB 1333MHz Geil Enchance Corsa TÖBB ÉVIG ELŐTESZTELT modult. :C

    magyarázat: Másik topicban azon töprengünk, hogy miért drágábbak a használt cuccok itt HA-n, mint az újak a boltból, és arra jutottunk, hogy azért, mert ezek itt már tesztelt, hibátlan darabok, és a tesztelést meg kell fizetni. :D

    [ Szerkesztve ]

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Friss eset:
    Egyre nagyobb szentségelés hallatszott a szervizből, hátramegyek, megnézem már mivan.
    Kolléga nagy erőkkel dugja be, majd szentségelve húzza ki a fekete szervizes pendrive-ot a készülékből (és ismételgeti a műveletet), hogy "Nem jó ez a szar, fel se ismeri" meg "Vagy szar az összes USB port".
    Midőn egy ideje már röhögtem rajta a háta mögött, neki is feltűnt, és kérdezte, hogy mivan?
    Én közöltem, hogy 1 sör, és 2mp alatt kijavítom ezt a problémát. Belement.
    Odabattyogtam az asztalához, és a kezébe adtam a szemüvegét, és megkértem olvassa el mi van a "pendrive-ra" írva, és gondolkozzon el, hogy miért lehet rajta a Bluetooth felirat. :C

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Mai termés:

    -Fiatal párocska bejön.
    -Kérdezgetnek X termékről úgy általánosságban.
    -Készségesen válaszolok.
    -Megjegyzik, hogy XY boltban láttak 105 000ft-ért.
    -Fellapozom gyorsan az árlistánkat, ugyanazt tudjuk adni 80 000ft-ért, vagy van éppen egy használt bent 45 000ft-ért.
    -Megkérdezik, hol tudnák még olcsóbban megvásárolni.
    -Miután közöltem, hogy fogalmam sincs, távoztak.

    Okés, hogy nem értek a marketinghez, de hol ronthattam el, és mit? :C

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz #21346560 #33470 üzenetére

    Ezt természetesen elhintettem más szavakkal, de nem használt... Fura egy szitu volt. :F

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    válasz Hequila #33475 üzenetére

    Na ez már valami... Elnézést, kell még tanulnom.
    De ennyi erővel: "Ezek teherautóról leesett darabok, a piaci ár feléért, de csak amig a készlet tart." :C

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

  • sptkyle

    senior tag

    Jók a tippek, köszi mindenkinek. :C

    Egyébként az egyik ismerősünk mondatai hangoznak vissza ilyenkor a fejemben. Valahogy így szólt:
    "Az ügyfeleket nem szeretjük, sőt utáljuk. Állandóan kérdeznek, minden bajuk van, és foglalkozni kell velük. A vásárlókat szeretjük."

    "Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

Új hozzászólás Aktív témák