Új hozzászólás Aktív témák

  • TheReMiXeR

    senior tag

    válasz liver #9436 üzenetére

    Én már ezt eladáskor közlöm az ügyféllel... Van aki már akkor megérti, de sokan nem.
    Ja és pont a nem megértőknek sürgős, amiért ugye plusz felárat is kellene számolni.

    Majdnem elfelejtettem...

    December 23-án behoznak egy gépet amit "sulinetben vettek". Garanciális ügy.
    Beszart az alaplap. Mikor járt le a garancia? December 23-án :C

    Mondom kiccsávónak, hogy okés, intézzük de ünnepek, üres nagykerek miatt csúszhat a buli de január második hetére tuti meg lesz. Erre december 30-án bejön apuval, hogy mi van géppel... @nyád, szerinted mi bent voltunk karácsonykor és pont szervizeltünk? Pont a te gépeddel foglalkoztunk szenteste? Mert mi gépek/robotok/szolgák vagyunk b@zdmeg.
    és szalmán alszunk az istállóban minden szökőévben 1 napot. Se gyerek, se család, se pihenés csak a te szutykos egérsz@ros, bepókhálósodott, telefingott géped van.
    Ami mellesleg már november óta rosszalkodott, mikor még gyorsan meg lehetett volna csinálni, de nem, várni kell a garancia utolsó napjáig, majd karácsony után azonnal reklamálni, hogy hol a fészkes p*csában van a gépem...

    Hu vazze, de felhuztam magam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák