Új hozzászólás Aktív témák
-
TheReMiXeR
senior tag
Én már ezt eladáskor közlöm az ügyféllel... Van aki már akkor megérti, de sokan nem.
Ja és pont a nem megértőknek sürgős, amiért ugye plusz felárat is kellene számolni.Majdnem elfelejtettem...
December 23-án behoznak egy gépet amit "sulinetben vettek". Garanciális ügy.
Beszart az alaplap. Mikor járt le a garancia? December 23-ánMondom kiccsávónak, hogy okés, intézzük de ünnepek, üres nagykerek miatt csúszhat a buli de január második hetére tuti meg lesz. Erre december 30-án bejön apuval, hogy mi van géppel... @nyád, szerinted mi bent voltunk karácsonykor és pont szervizeltünk? Pont a te gépeddel foglalkoztunk szenteste? Mert mi gépek/robotok/szolgák vagyunk b@zdmeg.
és szalmán alszunk az istállóban minden szökőévben 1 napot. Se gyerek, se család, se pihenés csak a te szutykos egérsz@ros, bepókhálósodott, telefingott géped van.
Ami mellesleg már november óta rosszalkodott, mikor még gyorsan meg lehetett volna csinálni, de nem, várni kell a garancia utolsó napjáig, majd karácsony után azonnal reklamálni, hogy hol a fészkes p*csában van a gépem...Hu vazze, de felhuztam magam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs