Új hozzászólás Aktív témák

  • Zofren

    aktív tag

    Ugyfél vett kb 1 éve gépet, amit mi forgalmazunk, de nem mi állitunk ossze. A garanciapapiron rajta se vagyunk hogy mi lennénk szerviz. Na behozta, hogy rossz. Mondtam neki, hogy 2 lehetséges megoldás van:
    1: vagy ő elviszi a garanciapapiron feltuntetett szervizek egyikébe
    2: vagy itt hagyja, de én csak 1 hét mulva megyek arrafele

    Másodikat választotta. Ez volt 3 hete. Tehát 2 hete van a szervizben. Alaplaphibás a gép, alaplap nincs raktáron, hétfore lesz kész. Leuvoltotte fejem, hogy mit képzelek, hogy nincs kész a szokásos blablabla. Miért érdemlem én ezt? Felajánlom neki, hogy elviszem helyette, megsporol 5000 ft benzinpénzt, erre ez a hála. Sajnos ezek után nem fogom felajánlani senkinek, hogy elviszem a gépet. Vigye a szervizbe ő.

    ''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

Új hozzászólás Aktív témák