Új hozzászólás Aktív témák
-
Zofren
aktív tag
Ugyfél vett kb 1 éve gépet, amit mi forgalmazunk, de nem mi állitunk ossze. A garanciapapiron rajta se vagyunk hogy mi lennénk szerviz. Na behozta, hogy rossz. Mondtam neki, hogy 2 lehetséges megoldás van:
1: vagy ő elviszi a garanciapapiron feltuntetett szervizek egyikébe
2: vagy itt hagyja, de én csak 1 hét mulva megyek arrafele
Másodikat választotta. Ez volt 3 hete. Tehát 2 hete van a szervizben. Alaplaphibás a gép, alaplap nincs raktáron, hétfore lesz kész. Leuvoltotte fejem, hogy mit képzelek, hogy nincs kész a szokásos blablabla. Miért érdemlem én ezt? Felajánlom neki, hogy elviszem helyette, megsporol 5000 ft benzinpénzt, erre ez a hála. Sajnos ezek után nem fogom felajánlani senkinek, hogy elviszem a gépet. Vigye a szervizbe ő.''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest