-
IT café
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amatőr123456
csendes tag
Sziasztok, laikusként segítségeteket szeretném kérni vásárlás előtt. Napi használatra keresek, megbízható olcsóbb(50000-ig), fémszíjas automata órát. Az elmúlt 30 évben három db. Seiko 5 órát és 1 ajándékba kapott Tissot kvarcot használtam. Az óráimat naponta használom, szinte alig veszem le a kezemről úszáskor is rajtam van, csak ha csap alatt mosom. A Seiko-k csak cseppmentesek voltak, hét-nyolc évig mégis bírták a kézmosást és úszást is, amit nem is illet volna. Miután párásodni kezdtek, jött a dilemma? A karcos óra felújítása több lett volna mint az új ára, ezért fiókba kerültek. A Tissot ajándék 4 éves sincs és már a 2. szerkezetet kellene beletenni! !! Ezt már nem akarom, még ha ajándék is volt:-( Eddig Orient Mako 3 típust néztem használtan 50000 forint körüli újszerűeket, garival. Ha vékony csuklómon kisebb kezemen még éppen elmegy a 2 mm-es mérete, 200 méter a vízállósága, tömör csat, zafír üveg és megbízhatónak mondják. Seiko búvárok túl drabálisak (44mm és magas is a lünetta miatt) lünettával, és az olcsóbbak (50eFt) csak 100 méteresek, nincs zafír üveggel, nem csavaros a korona, ami vízállóság szempontjából úgy tudom egy fontos szempont lenne. Citizen is szóba jött, de az olcsóbb (50eFt), kisebb búvárok szilikonosak általában, nekem meg a fém jött be. Ezek után megláttam a Vostok Amphibiákat a jófogáson, relatíve olcsóbban(21000) Íme az egyik: https://www.jofogas.hu/budapest/Vostok_amphibia_orosz_green_racer_automata_karora_minsitry_tokban_103377767.htm
Megtetszett az ára, egyedi megjelenése, a rozsdamentes lünettája (bár ahogy írjátok nikkelezett réz!?) ami gondoltam kevésbé sérülékeny, mint a festett alu, vagy kerámia, de legalábbis felpolírozható, valamint a világító mutatók, számok. (Nem tudom mennyire láthatók este a többi "jobb" márkához képest?).
Nem ismertem ezt a szovjet márkát, ezért utána olvastam többek között itt is. Az jött le, hogy egy régi bevált típus, de sajnos az összeszerelés zsírozás sokszor problémás.Nem tudom ez mennyire gyakori? Azt írták, hogy az óra el sem indult vagy egyenetlenül pontatlanul járt.Van aki a régi Daciához hasonlította, amit új korában szét kellett szedni, és újra összerakni, megzsírozva, ha hosszabb időre akarta valaki használni. Ha tényleg ilyenek, akkor viszont nem nekem való, mert én nem tudom ezt házilag orvosolni, úgy mint Ti többen is
Egy új óra esetén mibe kerül egy karbantartás? Van-e magyar szervíze? Kell-e az új órához alkatrész, vagy csak kenést igényel? A használthoz vannak-e alkatrészek Mo-on, például tömítés stb.? Vagy csak rendelni lehet? Milyen áron? Látom ti többen saját magatok szerelitek, modoljátok, de én sajnos nem vagyok ilyen ügyesHa sokat kell még költenem rá, többet mint az új ára, akkor sajnos nincs értelme ebben gondolkodnom. A húzós karbantartások miatt már felmerült bennem egy solár karóra(amit legtöbbször 10 évig nem kell megbontani) beszerzése is, ami racionális megoldás, de persze tudom egy istentelen gondolat egy mechanikus órákat szerető ember számára. Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv. Tamás
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Google Pixel topik
- Építő/felújító topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Alan Wake II: Night Springs teszt
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő