Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiszteletes

    aktív tag

    válasz Mercutio_ #189672 üzenetére

    Az óraőrületem megalapozó-mozzanatához hozzátartozik, egy 18+ éve használt Citizen kvarc szerkezetcseréjének kálváriája a (nem túl professzionális hozzáállásról tanúságot tevő Erzsébet körúti szerviz előadásában) Szóval, hogy van hülye ügyfél is aki alaptalanul szidja a szervizet és a forgalmazót, azt el tudom hinni. De hogy a szervizben is dolgoztatnak olyan "szakembert" aki (még/már/soha nem volt?) az, azt személyes tapasztalatomból meggyőződéssel állítom.

    - Elemcsere után megállt az óra 2 hét múlva. Vállalt fél évben, ami a szerviz munkalapon szerepel így még bőven benne voltunk. Megnézik és értesítenek. Szerkezet cserét mondtak ~12e forintért. Maga az óra felét se éri tán, de mint emlék eszmei értéke felbecsülhetetlen. 2 héten belül meglesz.... Harmadik hét után telefonos érdeklődésre, majd 3,5 hét után személyes átvételkor, papírtasakból hosszas keresgélés után előtalálva, a megjavított, szerkezetcserélt óra másodpercmutatója áll. Köszönjük szépen! Még egy út adva az ördögnek. Szentendre-Margit körút Olyan közel van, és amúgy sincs semmi más dolgunk. Szívesen szaladgálunk potyára.

    Volt már hasonló helyzetből olyan, hogy a zug-mobiltelefonkereskedésben, megbeszélt időre el nem készülő, hálózatfüggetlenné tétel szolgáltatás, időben nem teljesítése miatt, a "szolgáltató" a megbeszélt díjazás utazási költségemmel csökkentett részét kapta csak meg, miután mégse lett kész "másnapra", és ő erről bár telefonszámom megvolt neki, mégsem értesített. Volt is nagy felháborodás, amikor az elvárt díjazás felét tettem csak le a pultra. Ha nem párom megy el mindkétszer(háromszor az elemcserével együtt) az óráért, a kedves szervizes munkatárs is hamar így járhatott volna.

    Volt gazdaságtantanárom szavajárásával élve, én mélységesen tisztelem a vállalkozókat, akiket ő a "rendszerváltás hős szerencselovagjaiként" szeret hivatkozni, de nem lenne baj, ha a magas lóról, az elefántcsonttoronyban néha ők is önvizsgálatot tartanának. És vállalnák, hogy bizony nem minden alkalmazottuk az ő elvárt profizmusával áll a vásárlók, kuncsaftok rendelkezésére. És ez legalább annyira az ő felelősségük is, mint a "figyelmetlen", "képzetlen", "tapasztalatlan" alkalmazottaiké.

    Éppen ezért én Mercutio fórumtárssal értek egyet. Az a vállalkozó, aki ráadásul hivatalos szerviz is, igenis elítélhető magatartást tanúsít akkor, amikor protekcionista hozzáállására hivatkozva utasítja el a fizető kuncsaftot azzal, hogy "nem rendelkezel magyarországi vásárlást tanúsító okirattal". A te órádat semmilyen díjazás ellenében nem javítom meg. Legalább vállalja egy méltányos díj ellenében azt, hogy megbizonyosodik, hogy az óra nem "hamisítvány". A Magyarországon vásárolttal a számla, garanciajegy kivételével mindenben megegyező. És ha a megrendelőnek megfelel akkor ugyanazért, vagy még méltányosan magasabb díjazás ellenében (mert hát neki és kereskedőtársainak az elmaradt hasznát csak kompenzáltatni kell, hogy nem náluk vette /nem amúgy nem kéne, mert ezt diszkriminációnak hívják/) igenis megjavítja az óráját. Neki ez forgalom, profit, stb. stb. Miért is nem áll érdekében így eljárni?

    [ Szerkesztve ]

    Miért... vagytok... gyengék???! Játtszatok!!!

Új hozzászólás Aktív témák