Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    válasz fagyalllo #181053 üzenetére

    Azért nincs a cikkben az egyetlen tapasztalatra hivatkozó csehszlovák szerviz, mert az itthoni a saját szerződése szerint javíthat, ahhoz semmi köze, a cikk nem erről szól és már sokszor ki volt tárgyalva.

    Innen a topikból ketten küldték ki az órát és mindkettőnek gariban javították+ingyen posta vissza. ;) Több tapasztalatról azért nem tudunk, mert a tulajok vagy nem tudják ezt a lehetőséget, vagy nem írják meg itt, ettől még tény, hogy ott elfogadják a sky garanciakártyáját.

    Szerencsétlen megfogalmazáson lovagolsz, nyilván nem hibátlan és sose elromló az összes itthon eladott óra

    Ez esetben ne állítsák az ellenkezőjét. ;)

    Nem állítja hogy hamis, hanem azt sugallja, hogy nem tiszta forrásból származnak, pl. selejtekhez jutnak hozzá valamilyen formában.

    Ezt aláírom oké. ;)

Új hozzászólás Aktív témák