Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • C Lupus

    újonc

    Sziasztok.

    Átolvastam az írásokat s gondoltam megosztom tapasztalataimat veletek.Már akit érdekel. Már több mint 4 éve hajtok egy 1999-es 1.3 GLS Sport III-ast. Nem egyszerű módon.Amiket írtatok rossszakat azt mind megkapja.Néha leszabályzásig pörgetem .Olajat már akkor ette mikor megvettem,DE csak akkor ha valóban rendesen pörgetve van.Normális közlekedésnél szinte minimális az olajfogyasztása. A megvétel óta 110.000 Km-t sikerült belevarázsolnom. "FINOMAN" közlekedve. A hozzáértők megnézték anno az autót s Kb mindenki arra tippelt van benne 4-500.000 km.Meg ez a némi amit én raktam bele.Egyszerűen megölhetetlen a gép !! zárójelben mert ugye mindent kilehet fárasztani.A motort komolyan próbálom kicsinálni persze vezetve nem állóhelyben szétpörgetve.Eddig nem sikerült.S nem azért mert nem vagyok normális ,csak van 1 komplett japán szettem váltóstól kevés km-el s gondoltam belerakom.Ezidáig nem sikerült.Pedig olajat se sűrűn kap szegénykém.Fogyasztása nem tudom kinek milyen , nekem ha széttaposom sem megy 6.2 fölé pedig akkor autópálya és tűzfalig nyomva végig a pedál.Futóműve kissé gyenge, bár ez vezetési stilustól függ.Árban egyedül az elsőteleszkópok ára ütött mellbe.Amikor cserélni akartam az elsőket,sachs-ra mondtak 38.000Ft/db mondtam nekem jó lesz a gyári is megnézték mondták 40/db.Nos hozattam valami vacakot amit 16-ért hoztak darabját.De nem érte meg,bár 2 évet elgurult ez is.A hátsó fékmunkahengereket valóban cserélni kell néha, valamiért hajlamos rendesen összerohadni.A tisztitással max 2-3 hónapot volt jó a hátsófék.Kipufogó most fáradt el a tűzkarikát a csonkhoz a motornál 400Ft-ért hozták.A csere macerásabb volt.Középső kisdobnál kifújt "heggesztve" de így sem az igazi .A hátsó részt 8 -ért hozzák.Ergo nem egy Jaguár alkatrész árai.Olajat 10W-40 használok "néha".A váltó macerásabb ott nem lehet az olajjal variálni csak amit a gyár előír.Sajna nekem azt is kell néha cserélnem, mert a lengőkarokban a szilentek elfáradnak, ezáltal a féltengely szétveri a váltónál a szimeringet és elcsöpögtetem az olajat.Szimering ára jelentéktelen.A munka nagyobb vele.De már nem okoz gondot.Szerelőhöz nem viszem, mert ha baja van megoldom magam. Egyenlőre ennyi . Elnézést ezért a bőlére engedet regényért.

    Üdv.

    [ Szerkesztve ]

    C.L.

  • C Lupus

    újonc

    válasz Yushchenko #6928 üzenetére

    Szia

    Nem nehéz a csere.De a szintjelzőt kivenni ha nem volt még kicsavarva akkor nem egyszerű.Ha 1 tanácsot elfogadsz akkor finoman bánj vele.Nekem az alu.váltóban egy acél záródugó van belecsavarva melyhez kocka kulcs kell.Pl. nagy crova,vagy közepes már nem emlékszem .Nekem nem jött ki.Szépen elnyalódott a dugó belseje gömbölyűre.Na de a 10-es csavar beleheggesztve bírja.Azóta is az van és bármikor nyitható zárható.Ha ezt megoldottad semmi más komoly dolgod nincs, alul leengeded oldalt betőltöd.Persze 1 tölcsér és némi 1/2"-os slag darab segítségével.Vagy hasonló gumicső stb. Az egész nem kapkodva simán belefér félórába. De csak akkor ha a szintjelzőt simán kilehet tekerni. Sok sikert hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    C.L.

  • C Lupus

    újonc

    válasz KrAt #6933 üzenetére

    Üdv.

    Valami jó minőségű olajat tegyél bele.De feltétlen a gyári értéknek megfelelőt.Állítólag elég kényes rá a technika. Ezt több helyről mondták .Ergo valami lehet benne. Az olaj árán ne lepődj meg .Nekem ha jól emlékszem 1.990 Ft-ért hozták literjét.Bár hozzá teszem valami elég jó olaj volt. No hajrá csere és goo.

    C.L.

Új hozzászólás Aktív témák