Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz F4ther #67488 üzenetére

    A hibrid az úgy tudom k14D, de nem figyelem a híreket nagyon. Azért kérdeztem, mert magad leírtál egy olyan sztorit aminek eldobtam az agyam, még hozzá tudom képzelni, ezt a csűrcsavarintást.
    alapból a szervizek elég rugalmasan intézik a gyertyacseréket. Pld nekünk 60nál vagy 4 évesen kell, akik szervízbe hordják van aki kérdezte, hogy nem kell 4 évesen? Válasz az volt, hogy a 60 ezer a lényeg, nem cserélték. És ha pld neki ment volna tönkre, akkor a gyár meg a biztosító széttárta volna a kezét és azt mondja sajnáljuk, ezért kellett volna 4 évesen cserélni.

    Az érdekelne, hogy tudsz-e róla ez még a gyári gyertya és picit túlhordtad, vagy kicserélték pont most? És akkor esetleg hibás gagyi ócsó került bele..
    Egyébként millio meg egy szuzuki sztorit tudok, hogy tulaj megjelölte az olajszűrőt meg a gyertyát, szamlán rajta volt de otthon látta, hogy a saját maga által jelölt dolgok maradtak a kocsiban. Visszament pampogni és kapott 4 használt szar gyertyát. Így már nem látott jelölést, ki lett elégítve..

    A számlán a gyertya csere egy jó vastag tétel lehet, mert olyan 12-15 ezer darabja náluk... az már a holdról is látszik..

    De nehogy azt hidd téged hibáztatnálak, te elvitted a szervízbe évente ezzel megtettél mindent ami neked kell.. nekem pld a 2 évesen fékfolyadék cserekor fellevegősítette a féket. Kijöttem és beesett a pedál, bár fékezni lehetett vele. Pampogtam és azt mondták ez így tökéletes. Itthon átpumpáltuk az asszonnyal, jött belőle a bubi és azóta nem lehet benyomni padlóig a féket, akkor se ha kitöröm a széket a helyéről.

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák