Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21048 üzenetére
Azért ha jó állapotút talál, ami mondjuk 100-150k-t futott, folyamatosan karbantartva, az nem fog megenni annál többet, nekem a max. fogyasztásom 7,5 liter volt, pályán tiltás körül...
Ja és utánfutóval egyszer vontattam vagy 1,5 tonnát vele!
A hátsó rúgók csak napok múlva nyerték vissza eredeti alakjukat, de más baja nem lett -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21061 üzenetére
jó... így 6,2...
de nem 5...
lehet 5 is, de azokat szoktam megenni reggelire, amikor beáll elém, mert ő betartja a szabályokat, és 90-el megy...
óra szerint...
de ha esik, akkor csak 70.
persze ez is csak óra szerint.
aztán néz, amikor 150-el elmegyek mellette. -
roti86
őstag
válasz roberto211 #21065 üzenetére
Meg sem mozdul? Hmm... 3 ezer 2-esben ~50km/h, 3-asban 70km/h, 4-esben 90km/h, 5-ösben ~120km/h.
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz roberto211 #21080 üzenetére
Nekem is elkészült az Ignác hétvégén, 250k volt a kár rajta .
szerk.: off
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #21080 üzenetére
Rögzítsék. *
Mielőtt valaki belekötne.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz roberto211 #21082 üzenetére
Nálam hátsó ajtó csere, plusz fényezés, első ajtó fényezés, felni fényezés, küszöbelem csere és természetesen a munkadíj. Nem volt óccsó' na
-
Joe.36
addikt
válasz roberto211 #21086 üzenetére
Hát ez az, igen, és időm sincs sok, és az utcán nem akarok neki állni... Főleg hogy ilyet még soha nem csináltam.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21107 üzenetére
Jo lenne az a dupla kapacitas...
Lenne ra ember is, mivel munkaerohiany eseten nonek a fizetesek, ergo akar haza is jonne, aki kiment, stb.
Itt az allami tamogatas hianyaval van a gond, amit a ket nemet orias megkapott termeszetesen.
A boosterjettel nem is a turbo a legnagyobb gond, hanem hogy kozvetlen befecskendezeses...
Jo dolog, meg minden, de nem fog elfutni 200+k-t hibamentesen, mint az eddigi szivo motorok. -
gerii
addikt
válasz roberto211 #21110 üzenetére
Pedig orbánt úgy megnézném egy régi Swiftben
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #21119 üzenetére
Nekem meg elkezdte csipegetni a fagyállót, de úgy, hogy a kocsi alatt sehol nem találtam nyomot, de azért remélem csak valami gumicső kezdi megadni magát. Jövő héten megy a dokihoz.
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21125 üzenetére
A Wagon R+-omat imádtam és ezerszer megbántam, hogy becseréltem anno a Swift-re.
Mondjuk a Vitara vesztére a szalonban egy Mitsubishi ASX állt mellette kb. 200.000 Ft-al drágábban és hát a kettő között nem kis különbség volt az ASX javára, nem lett volna kérdés, hogy melyiket hoznám el.A bátyámnak nem volt még elektromos gázpedálos autója és hazáig szitkozódott is rendesen, de majd megszokja.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21133 üzenetére
Én a tetőtől talpig fehérre esküszöm.
Ja, a Celerio-ról annyit, hogy beleülve tényleg tágasnak tűnik, első ülést beállítva meglepően sok lábtér marad mögöttem (90 kiló, 180 cm) és a csomitartó is látványosan nagyobb mint a Swift-ben, de a külseje pff..
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
nagyúr
válasz roberto211 #21140 üzenetére
Nem tom pontosan mi a neve, de a kornyezetvedelmi fassagot is muszakin csinaljak es arra is kapsz matricat a rendszamodra (ha jol emlekszem )
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21143 üzenetére
Végre ilyenre vágytam. Remélem itt is lehet majd kapni.
-
kalozhun100
őstag
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #21149 üzenetére
Telibe frontálisan volt szemben a susnyásban. Egy motoros volt előttem, az satuzott (én is), remélhetőleg takarta a rendszámtáblát, de erre vajmi csekély az esély.
-
őstag
válasz roberto211 #21156 üzenetére
ott a casco is ha hitel van
hadd fizessen, azért vancryptot minden termékemért elfogadom
-
addikt
válasz roberto211 #21156 üzenetére
Ez gyorsan ment neki(k)....
Viszont elég "szépen törött" az eleje, az utastérben meg semmi nem látszik.
Jó szerencsét!
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #21171 üzenetére
Ha netán a közeljövőben elgondolkozok rajta akkor tudjak nagyjából mivel kalkulálni. Csak ezért..
Pld fele belemenne fele meg törlesztő vagy ilyesmire gondolok..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21171 üzenetére
A régit 800-ért számolták be és azt hiszem, hogy 3.100.000 vagy 3.200.000 az új, téli kerék garnitúrával együtt amit kérésre a hitelbe építettek.
Így, hét évre havi 35.000 Ft a törlesztő.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21181 üzenetére
Én ránéznék a Duna autóházra is mert ha jól látom akkor ők 5 év garit adnak rá és ugyanannyiba kerül a kocsi mint máshol.
A Vitarára pedig 6 évet adnak.Telefonszámlára huszonezreket?
Nekem szerencsére legalább mobil számlára nem kell költenem.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21183 üzenetére
Akkor egyszerű.
Leszoksz a telefonálásról és megvan a havi törlesztő.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21198 üzenetére
Ha 5 centivel magasabb vagy, minden bizonnyal neked se elég a fejtér, illetve a térded között van a kormány. Lehet vezetni így is egy autót, csak fokozottan sérülésveszélyes. Egy ütközésnél ilyen formában szinte biztos a fej- és nyaksérülés, illetve ha nem is töri el a combcsontot a kormány, de beszorulhat alá a láb, ami megnehezíti a tűzoltók munkáját műszaki mentéskor. Ez akár a sofőr életébe is kerület. Szóval olyan autó kell, amiben nem úgy ülök, mint majom a köszörűkövön.
Például keresztapám új Vitarája már kényelmes, nagy autó.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21200 üzenetére
Nekem teljesen hátratolva nem elég a hely, talán a másmilyen üléstípus lehet az oka? Ez még az alap egybe fejtámlás, ráadásul tökre kiült, elvékonyodott szivacsozású ülés. Hátradöntve nem jó, mert az kifejezetten terheli a gerincem. Sajnos erre érzékeny a hátam...
Szerencséd volt, örülök, hogy nem lett bajod. A szakmámból adódóan nap mint nap közöm van az autóbalesetekhez, csúnya vége lehetett volna.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21202 üzenetére
Az utóbbi az melyik ülés? Még a végén veszek bele egy olyat.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #21205 üzenetére
Jah, de ő 195 cm és 110 kg nem az ő mérete
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21198 üzenetére
A futómű erősebb a sedánokon. Egy hat rugos stabrud.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Tarill
őstag
válasz roberto211 #21225 üzenetére
hát ja, lehet rozsdamarózni rücsizni ez az de az mind pénz, de amúgy ha nem rohad az autó alvázvédő spré bőven elég...
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #21228 üzenetére
A bitumenes rücsi azért elég jó cucc, csak kell neki vastagságot adni + egy jó alapfelület kell hozzá.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21228 üzenetére
40-50 csak taknyolas.
Teljes csiszolas, rozsdaatalakitas, teljes uregvedelem es telibe alvazvedozes minosegi anyagokkal siman 100k fele csuszik.
Munkaidobe se keves, hidd el.
Pl. ha begondolsz, kipufogot es egyeb sallangokat leszedni se 5 perc, vagy jo az ugy, aztan megy, ahova megy?[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #21231 üzenetére
Samura 12L-t fújtam anno, volt vastagsága, az nem rohad le soha az életben. Egy év után szilárdult meg nagyjából csak
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21234 üzenetére
2 ember napi dija legalabb 40k
Vagy valaki 5 ezerert hozzanyul valamihez szerinted, amivel egy napig sziv? -
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21238 üzenetére
Gratulálok, de mögöttem azért ne gyere,.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21238 üzenetére
Ú, jól összetört szegény. Viszont szép lett a javítás után. Én a múltkor nekitolattam egy bevásárló kocsinak, amit az úton hagyott egy seggarc, behorpadt a csomagtérajtó. Kérdeztem egy ismerős karosszériást, azt mondta vagy 30-40 lenne a javítás, annyit nem adok érte. Így is vannak rajta parkolási sérülések, akitől vettük nekiment párszor valaminek. Nem javította, mert így őszintébb, látni, hogy nem rommá volt törve.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21242 üzenetére
Akkor át akart b@szni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #21238 üzenetére
Legalább most nincs se kőfelverődés, se bogártetemek. Egy darabig
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kalozhun100
őstag
válasz roberto211 #21238 üzenetére
Most nekem is ugyanilyen gondom van Az összes lámpatartó letörött, motorháztető eléggé meggyűrődött, lökös elhajlott, szerintem nem javítható.
Samsung Galaxy S7 Edge
-
kalozhun100
őstag
-
t1
addikt
válasz roberto211 #21238 üzenetére
Jó lett
-
kalozhun100
őstag
válasz roberto211 #21249 üzenetére
Eléggé bonyolult, de mindenképpen én jönnék ki hibásnak.
Samsung Galaxy S7 Edge
-
Bandus99
őstag
válasz roberto211 #21245 üzenetére
Javasolom neked pl a wolf termekeket.
En elegedett vagyok vele. Szakmai kerdesekhez van topik, ill. Liontol kaptam sok hasznos tanacsot.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21268 üzenetére
Akkor tenyleg ertem a vitara sikeret.
Ezek szerint az se bazari, csak meno -
szakallasgy1
tag
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21274 üzenetére
ha akarom veretős, ha akarom családi... nincs alternatívája nem hiába. Suzuki
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21280 üzenetére
Jo valasztas az esikszet szedan.
Ha megy a sport, vagy az lesz, vagy scross. -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #21280 üzenetére
ne már, nekem kifejezetten tetszik az a matrica
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21282 üzenetére
Kopo dolgok minden hasznaltan lesznek.
A sedanok is most 6-8 evesek, mingyart 10.... -
roberto211
őstag
válasz roberto211 #21287 üzenetére
Vagy leveszed ,kitisztítod(erős hideg zsíroldó, bármi ilyesmi,van erre kifejezetten spray de én erre nem vettem, utána átöblíted , ezt párszor megismétled mert lesz benne elég korom, utána fülpiszkálóval is kitisztítod, kiöblíted, megszárítod visszateszed és kipróbálod)..
Gumicsöveket is érdemes átöblíteni persze ezt csak sima vízzel..
Miután visszatetted(asszem 2 db 10-es csavar fogja) vedd le a sarut 10percre, utána vissza és nézd meg h világít-e a "csekkendzsín"..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21288 üzenetére
Hibakód olvasóval lett kiolvasva a hiba. Nagyon köszönöm a választ azt elfelejtettem mondani, hogy a tegnapi ismételt egr szelep csere előtt az autószerelő ismerősöm kitisztította. utána ahogy mondtad, saru le, hibaled kialudt, de 30km után vissza kapcsolt. Tegnap be lett rakva egy másik egr szelep mondván a tisztítás nem segített és ugyanúgy saru le az akkuról hibaled kikapcs, majd 30km múlva megint kigyulladt
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21295 üzenetére
azért a turbo benyának vannak árnyoldalai is. vitara tökéletes városba, környékére, itt sztem pont nem lesz jó. turbo benya 1500ig totál halott, konkrétan nem éri el a szivóoldal levegő nyomása ilyenkor az atmoszférikus nyomást, magyarul le kell gangolni majd egyesbe, amikor befordulsz kis utcába. én a buzuki helyett inkább 2.0 szivó benyát csináltam volna. nekik van 2.0 szivó motorjuk? vagy volt valaha?
azon kívül turboknak ugye nem jó, ha hideg a motor. ezek meg nagyon jó hatásfokú motorok, tehát sokáig nem lesz üzemmeleg, tehát a turbo nem kap tökéletes kenést. 140 ló, nagyobb nyomaték ide-oda, nem kéne. 2.0 szivóbenya kéne, bár minek, ha úgyis városba való.
nomindegy, nem én leszek a célcsoport.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Diablo IV
- Milyen légkondit a lakásba?
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Túraautó topik
- Dell notebook topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen