Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
autószerelő haveromnak egyetlen baja van a mostani vitarával, hogy miért nincs egy erős motor benne.
no, nem kisturbósra gondolt, hanem a 2 literes szivóbenyára, nagy tádére.nem tetszik ez az új vonal, már elméleti szinten se. egyébként tök normálisan viszi a kasztnit az 1.6 szivó is, nem is illik hozzá az 1.4 turbo. vitya város környékére való, oda nem jó a benzin turbo.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20946 üzenetére
biztos, h nem volt, nem mondanál ilyet, h az scross nagyobb. szerintem se, és a hivatásos újságírók szerint se nagyobb. vitara szélesebb, ebből jól profitál hosszirányban meg 3cm a difi az utastérben elől+hátul összesen. ezt nem lehet észrevenni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20954 üzenetére
195cm , 110 kg vagyok, és ha nem fekszem, ahogy normális ember nem vezet, simán elférek magam mögött. Ahogy elfértem az egyes focusban, és nem túlzottan a mostani utódjában, vagy a mostani astrában.
A számokat minimum megkérdőjelezem, érzésre hosszirányban minimális a difi a kettő között. A vitya pedig szélesebb. Akárhogy mérünk. Eleve hova tetted a centit? De szerintem ez senkit sem érdekel. Sztem fejezzük be. Ahogy a másik topicba n is. Értelmetlen vita. Vegyél scrosst, az is jó autó, én meg elleszek a vitarámban.Az eladási mutatok megmondják, hogy melyik jobb, és megér e a pedáltól hátsó fej támláig a 3cm előny egy otromba külsőt, és szerényebb felszereltséget.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20958 üzenetére
A linkelt teszted:
Bár rövidebb a Vitara, mint az SX4 S-Cross, ez utasterében nem érződik. A szélesség nem csak kívül, belül is nagyobb, a 10 centivel rövidebb tengelytáv pedig egészen egyszerűen észrevehetetlen. A hátsó lábtér gyakorlatilag egyező a két modellbe
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Nem, mert nem számokat veszünk, hanem be kell ülni, felpróbálni, elképzelni milyen vezetni, majd elvinni vezetni minél többször. Ezt megtettem, és nem centit viszek egy aránylag bonyolult belső formájú autóhoz. Ezért kérdeztem, hogy hol mérték, hova tartották a centit. Mert, hogy nem mérvadó helyre, az már biztos.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Más.
Egyébként meglepett, hogy ilyen könnyű autó is lehet egészen csöndes 100km/oráig. Nagyon csodálkozom, de a skodámnál 100ig csöndesebb. Utána nem, de nem is pályára való. Egyelőre maximálisan elégedett vagyok vele.
Skoda mondjuk majdnem fullos octavia, az kényelmesebb hosszú távon, jobban tart, de ennyiért újonnan városba tökéletes a vitya
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20975 üzenetére
igen. az alap szintűek kb az scross vitara szintje. csak sajnos utóbbiakhoz nem lehet jobban tartót kapni, felárért se. ahol kapható, ott nagyon megkérik az árát akármelyik márkát nézzük. focus titanium, oktáv elegance, stb. ezek közelebb vannak a
67hez,mint a 4hez.úgy, hogy nem fekszem, jól beállítom az ülést, hogy érezzek is valamit a kocsiból, úgy a vityában ki fogok bírni 200km-et különösebb nyűglődés nélkül, de nyaralni nem ebben indulnék. elég sokszor meg kéne vele állni. és még ki sincs ülve.
oktávval 400km együltömre nagyon sima, majdnem fittebben szállok ki, mint beleülök. de más kategória, más céllal, más fenntartási költségekkel.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #20976 üzenetére
[link] báár, vannak még csodák. ezekben már jobb ülés van,mint a scross vityákban. a linkelt modell mondjuk a finanszirozás miatt kb 4.9re jön ki.
roberto211: és ez már a faceliftes. egy éve még randább volt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20997 üzenetére
karottának volt 1.0 stiftje is. csak azért bántották szegényt, mert, h mindenkinek ilyen van, és papirautó. műszakilag sosem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
állítsátok már be rendesen azt az ülést. nagyon érzékeny a derekam, eltelt vagy másfél óra,mire belőttem. kocsiban nem feküdni kell. tapadásból se érzel úgy semmit, hosszabb távon kényelmetlenebb is, nomeg egyébként se feküdni kell. az oké, hogy nekem szélessége miatt nagyobbnak hat a vitara, node akik nap,mint nap autókat tesztelnek, minden újságíró hasonló véleményen van?
és szürke-fekete vitarám van a városi ügyintézésre.
sokat nyűglődtünk a szinen, mert alapvetően jól néznek ki a szinek. de a kéken, és a narancson annyira narancsbőrös volt mindegyiken a festék, hogy nem volt elég másfél méterre elhátrálni tőle. éljenek a modern festékek (többi márka élénk szine se sokkal jobb)
nekem a kék és a nari kiesett, kicsit bazárinak hatnak. egyszinű szürke túl snassz, bár a suzukinak sztem nagyon jó a szürke szine. elefántcsont már jobb egy fokkal, fekete-fehér még jobb, és amikor dönteni kellett, akkor végül a piros-fekete és a szürke-fekete között vaciláltunk. aztán megláttam egy 2 éve polirozott piros régistiftet, és eldőlt. onnastól a piros-fekete se tetszett. Nekem a piros az a hondapiros, élénk, hogy szinte beleharapnék. No, ez új korában se ilyen. kicsit fakópiros felé hajlik. no és nem metálfény.
egyre többet látok vityákat az úton, egyre inkább megerősít, h a szürke-fekete a tuti. nem a simaszürke, hanem a kétszinű. még nagyon szép napfényben, frissen tisztitva a gyöngyházfehér is. de mióta megvan a verda, még nem volt tisztitva. szóval nem sokat látnék a finom selyemfényéből..
hozzátenném, hogy sztem irdatlan mennyiségű vitara lesz 2-3 éven belül az utakon, sztem ugyanúgy el fognak veszni az utcaképben, mint a stiftek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
+18km/h az alsó határ, aminél jön csekk. 15 a törvényi határ, 3 a műszer hibahatár.
2-t meg a műszered csal. sztem semmi gáz nem lesz.ellenben nagyon mehetnékem volt a 200lovas turbos benyával szerdán, este meg olvasom, hogy az útvonalamra kiraktak minimum 7 sebességmérős kamerát. hát ez sokkal esélytelenebb...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
néhányat láttam közülük, de nem mindet. ha kézi elsütős radarjuk volt, akkor simán meg lehet úszni.
kiscserkész koromban volt néhány ajtóablak szemezésem radarral/lézerrel, és többször nem talált, mint talált.
12 év motorozás alatt 1x sikerült csekket begyűjtenem.az autómata rendszerektől jobban fosok
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
a tpms-t igénylő autó mit szól tpms nélküli kerékhez?
az oké, h kidobja a hibakódot a műszerfalra, de ugyanúgy bimmbammol, mintha leengedett volna a kerék, vagy csak hibaüzenet? ahol vettem a kocsit, ott azt mondták, csak hibaüzi, és azért para így használni, mert nem fog addig más hibaüzit kidobni.várni akarok még egy évet, h megvegyem a téli szettre a szenzort, kinaiak még nem álltak rá a tipusra.itthon meg egyelőre drága a gyári.
szvsz, ha vkinek 3.2 van a kocsira, annak hiába mondod, h 4.0ért jobb ár/értékű van. nekem is ki volt tűzve a keret, hiába lett volna még 800al többért még jobb kocsi,ha ennyit ért meg nekem az új verda.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21198 üzenetére
A futómű erősebb a sedánokon. Egy hat rugos stabrud.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
jártam a suzuminnél tpms szelepet vettem. az eladó kikérdezett, mi a tapasztalat a kcosival kapcsolatban. mesélte, h egy ismerőse vett egy scrosst, majd rá egy hónappal kijött a vitara, és inkább bukott a kocsin, és lecserélte. namost szerintük ugyanaz a motor, váltó kevesebbet eszik vitara esetén, mint scrossnál. kérdem, azt meg hogy. mert olyat már láttam, hogy ugyanazt a blokkot különböző gyártók másképp programozzák elektronikával, és akár 2l difi összejön, de azonos gyártónál, ugyanannál az évjáratnál, azonos tulajnál ez azért furi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21295 üzenetére
azért a turbo benyának vannak árnyoldalai is. vitara tökéletes városba, környékére, itt sztem pont nem lesz jó. turbo benya 1500ig totál halott, konkrétan nem éri el a szivóoldal levegő nyomása ilyenkor az atmoszférikus nyomást, magyarul le kell gangolni majd egyesbe, amikor befordulsz kis utcába. én a buzuki helyett inkább 2.0 szivó benyát csináltam volna. nekik van 2.0 szivó motorjuk? vagy volt valaha?
azon kívül turboknak ugye nem jó, ha hideg a motor. ezek meg nagyon jó hatásfokú motorok, tehát sokáig nem lesz üzemmeleg, tehát a turbo nem kap tökéletes kenést. 140 ló, nagyobb nyomaték ide-oda, nem kéne. 2.0 szivóbenya kéne, bár minek, ha úgyis városba való.
nomindegy, nem én leszek a célcsoport.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #21297 üzenetére
nézem a cikket, pont ilyen szinű az asszonyé is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tom1939 #21299 üzenetére
4wd sztem csak komoly terepre kell. egy kis latyakos hó miatt nem cipelném a plusz 60kg-t az év maradék 364 napjában, többet is eszik emiatt.
a gl+ helyzetjelzője is ledes, az nem elég?
a kartámasz sztem hasznos a glx-ben, és jobb is,mint ezek az utángyártott szarok, amit pl én is kaptam ajándékba. Azt drágán méri a gl+hoz (85e) valamint a navit is alapvetően dicsérik (de nincs magyar hang, kérdéses az upgrade), az is 80e. a középső óra 20e. van még egy szebb hűtőmaszk, meg irányjelző a tükörben. távolságtartó se hülyeség, elbambulástól meg tud védeni. 800at ezekért én se adnék, de mindenki másképp itél.
nomeg a glx+4wd kombó árából azért mér komolyabb, igényesebb anyagokból öszerakott más márkás autót lehet kapni, én annyiért már nem vityát vennék.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tom1939 #21301 üzenetére
nagyon jók a gyári nyári gumik. komolyan, nekem eddig talán legjobb nyári gumijaim fékútban, ever. rendesen ki kell támasztani a cuccokat, mert repülnek
és a téli szettet is alapvetően dicsérik. én mondjuk nokian wd4et vettem rá, mert nem tetszik a 215ös szélesség, ezért sx4 felnire, de még nincs vele tapasztalat.
a 4 évszakos gumi meg sose jó. se nyáron, se télen nem tapadnak úgy,mint a szezonális gumik. és elég nagy a különbség, sztem nem érdemes ezeket feláldozni.
igen, a könyöklőre nekem is ilyen 55-65 körülre mondták, de nagyon szét kell állítólag szedni a kocsit, mert nem csak felcsavarozzák, hanem elemeket is cserélni kell hozzá. szerelve lett volna 85. akkor még sokalltam, de most már megvenném.
a saját autóm az xenonos, gyári xenonos. anya autója a vitara előtt egy focus volt. tök jó fényt lehetett elérni az emelt fényerejű sima H4esekkel. alapvetően nem éreztem rosszabbnak. hamar kiégnek (1-2 évente), de egy csarnok van a vitara moterterében, nagyon könnyen ki lehet majd cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nem, és nem.csak a "sygic car navigation" alkalmas erre. régebbi eszközökön lehetett olyat, hogy kirakta a teló egész kijelzőjét a fejre - ha be volt húzva a kézifék. menet közbeni navira olyan program kell, ami mirrorlink 1.1 kompatibilis, és a telefonnak is támogatnia kell. Sony, samsung, HTC, nagyjából...
szóval eléggé hendikeppes.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21309 üzenetére
a hatásfok s legmeghatározóbb. ennyi erővel a 95ös swiftem meg 500méteren üzemmeleg volt.
1.4 és 1.6 motorok szinte ugyanannyi olaj és vizzel rendelkeznek. viszont a turbo miatt pont, h hosszabb a vízkör. és az olajkör is, tehát a turbos lassabban melegszik fel.
nézz már meg egy szivó oldali légnyomást turbosnál. konkrétan kis fordulaton szinte nem kap levegőt egy turbos. ezt nem lehet semmilyen térképpel helyrehozni. levegő nélkül nem lesz teljesitmény. az 1.6 szivó lökettérfogathoz képest kifejezetten erős kis fordulaton, azt semmiképp nem érheti el szerintem egy 1.4 turbo. városban meg kell az 1800alatti használható nyomaték.
közvetlen befecsi+turbo miatt megy a szopás kb minden márkánál. szivótorok+közvetlenbefecsis nem kokszolódik már annyira.
megnéznék egy normális teknikai leírást erről a boosterjetről.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21327 üzenetére
textar sokkal jobb mint ferodo.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21332 üzenetére
Minden márkából van több kategória. Mondjuk anno a régi stifthez pont nem volt anno több fajta. Ferodo még sport motoron se jött be, nem volt különleges a fékerő, de zabálta a tárcsát.
Autón nekem a gyári betétek, tárcsák jöttek be.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21415 üzenetére
a sima 8 szelepesből nálunk volt a cégnél 420ezer körül futott jószág. nem volt igazából karban se tartva. pl első olajcseréjét 50ezernél kapta. motorikusan döbbenet, de nem volt semmi baja. inkább az nyirta ki amikor spórolás végett folyamatosan vagy 3-400kg vasat szállított a csomagtartóban. de akkor se a blokkot, hanem a futóművet.
nomindegy, sztem a km számtól ne tarts. úgyis átfordul százezrenként
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21421 üzenetére
simán lehet, h amikor beszámíttatták, akkor valaki azt kevés kilóméteresként megkapta. külsőre rendben volt, metálon nem látszik annyira a kor. meg talán 6 vagy 7 éves volt ekkor. soha meg nem mondta volna senki, h milyen előélete volt. amikor pl 50nél elvitték olajcserére, megdumálták a szervizessel, h akkor ez a 3. pecsét volt, ugye?...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21425 üzenetére
én 2x törtem a régi stiftemet. egyszer mocskosul csúszós úton a gyorsforgalmin keresztbe beállt elém egy corolla. anya kisfija egy hetes autóval dupla zárón áthajtott,majd nem tudott felmenni a padkára. kb 60al mentem álló kocsiba. 208rugó volt a javítás, buzuki lábon hazament, corolla gtk 10légzsák pukkant.
másik szarabb ügy, teherautóba szaladtam bele péntek du félálomban. stift eleje összekócolódott megint, a teherautónak meg a lámpabúra eltört. itt értettem meg, milyen mákom volt elsőre.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nyilván üzleti érdek is 50enként diótisztításra küldeni az embereket (perpillanat egyetlen az országban, aki igy csinálja TC haver). és ugye nem árt a jószágnak. de ez főleg a picike 1.2 1.4esekre igaz, szerintem. RSből tudok 200e-t futottat, aminek kutya baja, még nem volt égéskimaradás a számgépen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21453 üzenetére
Ezek mind EA888 néven futnak:
http://vwts.ru/engine/byt/byt_bzb_1_8_tsfi_eng.pdf
http://vwts.ru/engine/axx_bwa/axx_bwa_20_fsi_eng.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_337.pdf
1.2 és 1.4 picike. millió baj van velük. kormolódás egyik, vezérműlánc a másik. idővel szépen javítgatták a hibákat, éppen a 3. generációnál tartanak.
1.8, 2.0 és efölött kevesebb a gond, ott csak a vezmű környékét upgradelgették. enyém 1.8as, problémamentes. mondjuk nem használjuk városban.
azok a képek kerülnek fel, amikkel gond van. nem ilyen az összes. ezzel együtt kényszerszülte szar megoldás.
Tigi: ezt hivják pozitiv előítéletes márkabuzi vakságnak. ha nem csináltak dupla befecsit a sárgák (közvetlen + szivócsőbe hagyományos) akkor pont annyira érintettek lesznek,mint a vw motorok.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nagyon régóta vannak GDI motorok
viszont jól emlékeztem, a mai felfogás szerinti első direkt befecsis benyás az pont japán volt, a micsubicsi GDI, és rögtön utána az 1.4es vw motor, amit én seatban ismertem meg.
ezekkel messze nem volt annyi para,mint a mostani turbos közvetlen befecsis, szegény keverékesekkel. ezek az euro 5/6os motorok az igazi para,szerintem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21461 üzenetére
jáj, idomtalan, szvsz...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21561 üzenetére
egy árkategóriával föntebbről indultunk, 2.5M ért akartunk 4-5 éves nem túl sokat futott normális autót. új vitara lett belőle.
katasztrofális a használt autó piac. 4.2M új árú autót 140e km-el 3.5ért adják el 4 évesen, ami legalább műszakilag rendben van. döbbenet, nem tudom mi történt a piaccal, de lassan új áron adják a használt autókat..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21566 üzenetére
egyébként a BPi lakáshelyzethez hasonló. hirtelen lett jónak tűnő forinthitel, és nincs olyan ócska telek, ház, amit ne lehetne eladni. az emberek meg úgy tekintenek a mostani fiatal használtautókra, hogy hasonlóan jó minőségűek, mint pl 10 éve. a különbség, hogy nagy általánosságban rosszabbak az autók, mint 10 éve. a mai pár éves autókra bizony lehet költeni. és ezekhez már nem pár ezres az alkatrész.
nekem pl a vezmű szett 180k volt. fékszett másik 180,.. és ez egy 58ezret futott újszagú kifejezetten jóhírű, végletesen megkímélt típus.
szvsz addig kell használni az ezredforduló környéki autókat, amig szét nem rohadnak, meg kell úszni valahogy, ameddig lehet. mert a mai autókat drága fenntartani.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21571 üzenetére
7.4után a 11 inkább rossz vicc, már bocsánat. egyébként 8.8 mérve. de azt irják, h vezetési élményt megöli a CVT.
nem foszlik, kajak jók a feláras ülések. 200ló, 300Nm, 1250kg. elég haladós. 180ról úgy gyorsít, mintha sose lenne vége. nem bántam meg, félre ne érts, de 4.5ért inkább vennék 2010 körüli accordot 2 liter benyával.
valóban, ez kb a legelőnytelenebb kép, amit láttam. de ez innen tényleg rettenet
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21577 üzenetére
jó az úgy. anyagminősége ugyanolyan rossz az scross esetén is, miért javítanának, ha igy is fut, közben meg habosított műanyag pénzbe kerül.?
scross oldalsó arányain a pözsó 206os reklám alapján várható a facelift. [link]
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21582 üzenetére
ez nem igy működik azért. vannak,akik megtehetik,h gariidő lejártakor újabbra cseréljenek. előző autót is igy vettem, kerek 4 évesen. no, ezek az autók jók. de úgy képzeld el, hogy amikor megvettem 3 éve, sorban álltak mögöttem a nepperek.a hirdetés feladása után néhány órával ki kellett csengetni a lóvét. mire megirtuk a szerződést, ott méltatlankodtak a kereskedők sorban, hogy mi már ez.
szerintem egy helyen lehet magyar forrásból egész normális autót venni, az újautószalonok beszámolt készletéből. a 95ös swiftem is ilyen volt. voltak vele kisebb problémák, szépen visszahordtam minddel, szó nélkül nem alsó polcos cuccokkal megcsinálták.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21589 üzenetére
azért azt is elmondták, hogy ahogy sejtettem, 1500től lehet használni. ami nyilván valóságban 1800.
a szivó 1.6 meg alapjárattól húz. mindenesetre örülök, h másoknak is hasonlóan jó a véleménye vityáról,mint nekem. tökéletes városi autó. komolyan várom, mikor kell megint a városba mennemeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21614 üzenetére
44ezreset vinném ezek alapján. téli kerékszett mennyire használható? hány évesek a gumik?
nem kell azon csodálkozni, ha valaki nem teszi félre. ugyan én mindig félretettem, de nem haragszok meg, ha nem teszik ezt. köv alkalommal keményebben alkudok, ez a bosszúm de csomószor mondták, h jönnek a cuccokért, félretetették, és nem szóltak. sajnos ez elég általános.
roberto211: a normális használtautó nem olcsó. ez van.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...