Új hozzászólás Aktív témák

  • süti5

    őstag

    válasz DeadMeat #5610 üzenetére

    125 le, nem 120, de ez mondjuk részletkérdés:)

    Ha eltekintünk a VTI motoroktól, akkor ez nem rossz egy nagy szériában gyártott 1.6-ostól, ennél többet egyik se nagyon tud, max 130le-t.
    A 170-180 lóerő 1.4-ből csak turbó és kompresszor együttes alkalmazásával jön ki a VW-eknél is.
    Hát, nekem fiat unom volt, igaz csak 1.1-es, de mindig is egy 1.4 vagy 1.3 turbora vágytam, viszont elrettentett az a mennyiségű szerelés amit mindenki eszközölt rajtuk....mondjuk főleg eletkronikai hibák, de egy annyi éves kocsinál már minden előjött, pláne sportosabb vezetés mellett, na de ki venne csak 3000-ig pörgetni egy 100-120 lóerős 800 kilós kocsit?

    A sport futóművét tényleg nagyon eltalálták, a fékjei is nagyon jók és sztem a váltója is. Ami kellemetlen lehet aki sokat megy autópályán, hogy minden fokozat rövig, az 5. különösen, az más kocsinál már pihentető fokozat, itt még az is húz, és hiába megy ki vele 200-ig, 130 körül már 4000 felett forog. Tehát nem tipikus utazóautó ez tuti, de persze aki ritkán használja pályán - mint én is - azt nem zavarja.

Új hozzászólás Aktív témák