- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaba1203
addikt
válasz Tom1939 #42199 üzenetére
Ezért választottam én is az Ignis-em a dualjet 1.2-es motorral.
Hihetetlen fogyasztásokat produkál nálam 4-4,4 literek százon.
Ilyen fogyasztás mellett hihető a gyári érték is,amit fentebb írtak.
Véleményem szerint csak a nagyobb kapacitású hibrid megoldásokkal lehet ezeket az értékeket hozni de ennek
ára is van. -
batai15
félisten
1.0 sajnos kimegy ,pedig teljesítményben jobban illik a swithez,az 1.2 meg marad /jön hibrid rendszerel .
Remélem valami jobb hibriddel mert egy kamu ez a mild hibrid .
95 gramm felett meg 95 euró grammonkent lesz a bírság .
Szép és jó ,de a bírsággal sem lesz kevesebb károsanyag kibocsátás . Ellenben meg fognak ugrani az autó árak is .
Suvok lehet le áldoznak amit nem is banok mert a suzuki is hozhatna már valami sx4 scross méretű hagyományos kocsit , vagy Swift is lehetne kombi változattal az már elég lenne nekünk .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Egyrészt nem lett túl jól pozícionálva másrészt árban sem éppen .
Nem egy kizahsi kell felső kategóriában ,hanem kompakt méretű Szedán vagy kombi .
Kb mint a Vitara lenne vagy SX4 scross csak nem suv ,mert ezek nem azért mennek annyira jól mert mindenki suv őrületbe van hanem ez a normális családi méretű autó a suzuki kínálatában ,és mert bő 1 millióval olcsóbb és többet ad mint egy kia,hyundai stb stb -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Hadrianus #42198 üzenetére
Jó kérdés. Ha az EU ragaszkodik a büntetéshez, akkor könnyen lehet hogy a nagyobb motoros autókra visszaesik a kereslet. Egyrészt komoly pénzbe kerül leszorítani a kibocsájtást, mert extra fejlesztés, extra alkatrész kell hozzá, másrészt szinte lehetetlen lesz beférni a léc alá, vagyis szinte mindenkinek lesz büntetése. Ezeket valakivel meg kell fizettetni, és kézenfekvő hogy azokkal akik ilyen autókat vesznek.
Elképzelhető hogy olyan extra szűrőkkel dobják piacra az ilyen autókat, amik tényleg megoldják a dolgot, de mondjuk csak egy évig működnek és áthárítják a szűrő rendszeres cseréjét a leendő tulajra. Az olajszűrő, levegőszűrő, fékbetét mellé bekerül egy újabb alkatrész, amire természetesen úgy tekintenek, hogy nem tartozik a garancia alá, mert kopó, fogyó alkatrész. A tulajnak viszont fenn kell tartani azt a környezetvédelmi besorolást vizsgáról vizsgára, amivel megvette az autót.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Zoleee83
addikt
válasz csaba1203 #42207 üzenetére
Akkor viszont én nem értem, 122k kilométerrel nem kellene dobálnia.
Ok hogy 50-80k-t is ír a cikk de nem gondolom hogy a szenzorom ennyi idő alatt megment volna.
De a lényeg ha a lambdaszonda a ludas 10k-tól már kapni nem egy ökör ára, a katalizátort kizártnak tartom hogy gond lenne, ennyi km-nél.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz batai15 #42208 üzenetére
Szerintem a Suzuki évről évre próbálkozik kilépni az "olcsó autó gyártó" imidzsből, de nem igazán sikerült még nekik. Egy bizonyos összeg felett már inkább "márkásabbat" vesznek. A Baleno is ezért volt bukás 4 milliós meg afeletti áron kínálva. Egy nagynak vagy legalábbis nagynak kinéző Vitara, S-cross esetén a 4 milliós határ átléphető, de a kisebbek esetén ez láthatóan nem megy. Idő kell míg átpozícionálja a piac a Suzuki-kat, közelebb az európai gyártókhoz. Persze csak akkor ha minőségben igyekszik a Suzuki is közelebb kerülni.
Most lesz ezért komoly kérdés, hogy ha kötelezően kell "hibridizálni" vagy extra részecskeszűrőt beépíteni, mennyit tudnak áthárítani a piacra a költségekből...vagy megéri-e Európába exportálni ezeket Ázsiából. Ott jó nagy a piac és nincsenek ilyen szigorú követelmények. Persze a többi gyártó is szembesül ezzel a problémával, de nem mindegy hogy helyben gyártanak, vagy exportálnak a föld másik oldaláról.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
csaba1203
addikt
válasz Zoleee83 #42210 üzenetére
Előző autóm,mint írtam fentebb egy Fiat Panda volt és abban is 120000 km-nél makkant meg a lambdaszondám.
Fogyasztásom csúnyán megnőtt és annyi üzemanyagot kapott,hogy ha a gázra léptem megfulladt a motor.
Megkérdeztem egy szakit,aki annyit mondott az élettartam 100-200 ezer km ezeknek a szondáknak. -
őstag
válasz csaba1203 #42201 üzenetére
Az ignis nekem is nagyon tetszik. Kár hogy az automatája nem legalább egy jó kis cvt (ami 1.2-vel teljesen jó más suzukikban). Az lenne a tökéletes városi autó nekem (kicsit magasabb, nem vered le az alját, plusz keskeny és rövid elférsz vele mindenhol). De aki szereti a manuális váltót városban annak már most is tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz csaba1203 #42214 üzenetére
Majd ha vezetsz meg használsz huzamosabb ideig egy automata váltós autót ,főleg ha az egy nagyobb fickosabb kocsi ,még sokat vagy városba át értékeled majd .
Sokakakba benne van még amugy Is hogy félni kell az automataváltótól .
Jó az nekem a mostani az utolsó manuális gép .[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Hadrianus
csendes tag
SirKero: Na igen, nem is itt próbálják eladni
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz SirKero #42223 üzenetére
Elölről egy Subaru, hátulról Volvo SUV 13"-os kerekeken. Néha nem értem a Suzukit hogy tud belenyúlni jól eltalált formatervekbe, mint pl a Vitara, miközben ilyen gnómokat is képes utcára engedni.
Ami inkább érdekes az a motor, 1.5-ös hibrid, szerintem ez lesz itt is. És drágább mint a dízel.
Run&Ride
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz SirKero #42223 üzenetére
Nem találom olyan "harmonikusnak" a külső dizájn mint pl. a vitara esetén. Vagy az előd modell sem volt valami szép, vagy csak átüt rajta hogy kényszer szülte átalakítás. Belül fura hogy egyszerre lemondtak a második sor harmadik üléséről, de hátra meg betettek kettőt. Ez így üti a koncepciót. A hátsó, pontosabban középső sorba a két ülés prémium érzést kelt nem csak a fotel szerű kialakítás miatt, hanem mert csak 2 ülés van. Erre leghátra betettek kettőt, ami amolyan Indiai stílus, hogy sok ember férjen be. A csomagtér gondolom olyankor nulla, vagy közel nulla.
Belül igényes ezzel a - gondolom GXL - belsővel, de fura az anyósülés előtti műszerfal dizájnja. A krómozott kilincsek most se jönnek be. Inkább lecserélnék mindenhol a króm, kamu króm fényezést mattra, szálcsiszoltra, vagy legalább a kilincsnél maradtak volna a színre fújásnál.
Jó dolog az az érintőképernyős infotainment rendszer, csak ne elégednének meg egy 10 évvel ezelőtti budget tablet tudásával mind a kijelzőt, mind a hardvert tekintve. Persze ez szinte az egész autóiparra jellemző. Olyan mint az okostévé, ahol épp csak annyi "okosság" jut, hogy rátehessék a matricát a dobozra. Nem kell Tesla féle óriástablet, főleg úgy hogy szinte minden csak azon keresztűl állítható, elérhető, nem kell nyitott android rá, de az a pár funkció amit tud, az legyen gyors, ne VHS korszakot idéző felbontással, nem reagáló kijelzővel.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
válasz SirKero #42223 üzenetére
Kár, hogy nincs ilyen hasonló 7 üléses kivitelben idehaza; pl az scross módosított változatára. Jól jönne most.
@(#42222) csaba1203
Közúton pedig ők a legagresszívabbak mindenkit letolnak az útról,aki előttük halad
Nem értek veled egyet. Nekem is nagy autóm van, és nem mondanám agresszív vezetőnek magamat. "Kisautósok" között is van agresszív, a nagyosok között is.
(Igaz, szeretek menni, gyorsan is. Ám képes vagyok 2km-en keresztül egy traktor mögött menni, ha nem érzem biztonságosnak az előzést; ugyanakkor simán megelőzök egy kocsisort is, ha nem jön szembe semmi, azok meg nem mernek előzni. Igaz, nem túl nagy az autóm, de nem kicsi)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
taranis
addikt
Update az SX4 S-Cross akksi ügyben: teljesen meghalt az akksi, újat rendelt a szerviz. Ez elég gáz úgy, hogy 2 hónapos a kocsi.
colorizer.net
-
Brogyi
senior tag
Swift légzsák visszahívás nektek megtörtént?
-
Tigerclaw
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz taranis #42231 üzenetére
Az is gáz ezek szerint hogy a márkaszervízben nem tartanak ilyen esetre még egy csereakkut sem...pedig még az autót is itthon gyártják. A Baleno, Swift, Ignis esetén meg Japánból vagy Indiából rendelnék az akkut vagy bármi alkatrészt?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #42241 üzenetére
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #42241 üzenetére
Ha garanciás, akkor az felvet már olyan kérdést is, hogy nem teljesített időben a Suzuki. Gondolom vannak határidők amit nem lehet túllépni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
noorbertt
őstag
Új Swift téren amúgy mi a helyzet? Idáig láttam talán egy kettőt az utakon..
Swift és vitara között a belső tér kb azonos, de scross esetében mi a helyzet szerintetek?
Mert most azon agyalok hogy lehet inkább egy GLX Swift mint hogy egy gl+ scross vagy vitara. -
batai15
félisten
válasz noorbertt #42246 üzenetére
Pont most nézegettem én is őket. A Vitara szvsz nem éri meg az Swift GLX melett ,a gl + scross viszont határozottan már nyújt annyival többet. Valóban a Swift hátul még talán tágasabb mint a Vitara és amúgy pirosba szürkében nagyi pofás.
Mondjuk én se értem most annyira nem sláger termék a Vitara és az scross mellett. Egyedül a motor paletta zavar ,főleg az 1.2 az 1.0 már nekem is elégséges lenne.
Igazából pont azon dilemmazunk hogy alapvetően elég lenne Swift is nekünk egy gyerekkel évente egyszer meg egy tető box rá ha más nem aztán úgy menni nyaralni .
Swiftel formailag teljesen ki vagyok békülve a az scross hátulról nem adja ,meg eleve hogy suv plusz scross Vitara melett szól 10 év gari .[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz batai15 #42248 üzenetére
Bár jól jönne akármennyi plusz hely a Vitarában, de én pl. a több biztonsági kütyü miatt is választottam azt. De igen, mögém a babahordozó sem OK, illetve a babakocsi váz szinte az egész csomit elfoglalja, így gyerekkel a nagybevásárlás is necces.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kövér kagyló lehet a Honor Magic Flip
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nyaralás topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen