-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5703 üzenetére
Igen, ezt sokan negatívumként róják fel a Subarunak. Valóban sokkal "puhábbak" semlegesebbek lettek de az átlagvevő ezt igényli. Cserébe sokkal modernebb, komfortosabb. Ahhoz hogy a márka életben maradjon ahhoz olyan autót kell gyártaniuk amit érdemi mennyiségben tudnak eladni. Ha nem ezt választották volna már nem lenne Subaru a Subaru, csak annyira amennyire a Volvo jelenleg Svéd (100% Geely tulajdon) vagy az Opel jelenleg Német (100% PSA tulajdon).
mod:
Pont H. Lacival beszélgettem erről mikor kint voltam olajcserén. Hogy család miatt nézegetem a BP OBK-t. Azt mondta engedjem el. Jó autó de öregek, már előjönnek az öregedéséből fakadó nyűgök. Inkább egy BR-t nézzek és a cvt-től se féljek, ha volt benne cserélve az olaj az is tartós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5705 üzenetére
Nekem egyre jobban tetszik az új XV, tegnap is láttam egyet élőben... Na majd pár év múlva használtan.
Sajnálom, hogy szakítottak a tradícionális szimmetrikus awd-vel de hát ez van. Cserébe van nyomaték vektorálás meg kismillió elektronikus trükk (x-mode). De ez már akkor sem az a technika amit miatt megszerettük/tem a márkát.
Öreg vagyok már én is, mi?!#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz outsiders #5737 üzenetére
Oh, értem. Az nekem nem tetszetős verda. Azt hittem valami GC8/22B/2003-as Bubi.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
CB
senior tag
válasz outsiders #5741 üzenetére
Köszi. Egy topiktalin megmutizom majd.
Van előnye is, hátránya is az ezüstnek.
Ezüstöt szerettünk volna, de Zsolt csak a fehér, fekete, bronz színt írta, mint elérhető autó.
Ebből először a fehéret választottuk, aztán rájöttúnk, hogy amellett, hogy a fehér kocsival én lennék a "falu bikája", minden nap moshatnám, mer a bogarak világítanának az elején.
A fekete szóba sem jöhetett, maradt a bronz, ami tetszik is. Aztán kiderült, hogy akkora készlet van még, hogy van minden színből, így átnyergeltünk a kedvencünkre, az ezüstre. Ezt nem írtam meg itt, ha jól rémlik.
Nem olyan feltűnő, bár a szomszédok így is nyammognak majd, nem kényes, és nekünk nagyon tetszik.
Nekünk csak ezüst autónk volt eddig. Szerettük.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5778 üzenetére
Nálam a 4-es elfogy 160-nál, ötösben megy tovább leszabályozásig (elektronikus Vmax korlát). Bár annyival még sosem mentem, lehet nincs is benne csak a gépkönyv szerint.
Amúgy egyik Subaruban sincs hosszú váltó, mert nem az európai piacra van áttételezve. USA/Kanada a legnagyobb piacuk ott meg már a 120 km/h-ért is helyben tarkón lőnek akár csak Japánban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5809 üzenetére
Nehéz? Inkább lehetetlen. Az ős 2.0 turbó jó de már régi, annak azért lesznek bajai. A 2,5 turbó is már öregecske plusz gyárilag sz@r, az új 2.0 turbó szintén gyárilag szar, az 1.6 turbó jó de az meg gyenge.
Az új 2.0 szívónál is voltak gondok (magas olajfogyás és hordósra kopás a szar lehúzógyűrű miatt). Szóval kb az új 2,5i (FB25) meg az 1,6 turbó (FB16 DIT) ami bátran ajánlható meg talán az újabb gyártású 2.0i (2013 utáni FB20B)...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5820 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy azt a szériahibát javították-e, hogy beázik. A fényezés vékony sajnos az nem változott. Belül puritánabb a FL-t miatt kapott egy puhább borítást a műszerfal teteje és kb ennyi. S-Cross felnőttebb autó csak nem tudom annak elég lenne-e a hasmagassága nekem. De ha más nem vétel előtt bérelek egyet és kipróbálom elmegy-e a bakháton.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5822 üzenetére
Az már elég korrekt, de a tengelytáv is számít itt nem csak a hasmagasság.Jó lenne ha a meredek garázslejárón is le tudnék gurulni vele, ahhoz meg rövid tengelytáv is kell a magasság mellé. Majd ha odajutok rápróbálok. Anno a Hondánál is az volt a végső ismérv, hogy lefér-e vagy sem. Annak relatíve hiába kicsi a hasmagassága a rövid a tengelytávja is az így nem akad fel a hasa.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #5854 üzenetére
De legalább vette a fáradságot a fotózáshoz, nem csak lement a közeli kézi mosóba és körbefotózta fényes, vizes állapotban.
Mindjárt csinálok én is egy hirdetést a PDF-ről, kiteszem 3,2-ért én is, hátha találok egy madarat és megveszem azt a svájci, kék SpecB kombi Legát. És még maradni is fog a zsebemben.
Szerk.: Nem veszek semmit, elvitték a kéket.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #5866 üzenetére
nem tudom, hogy ha valaki volvót akar venni, akkor mi a francnak cikket ideologizálni mellé. vegye meg és húzzon vele haza boldogan. én egyébként semmilyen plug-in hibrid helyett nem vennék egy dízel volvót, pláne nem 13 millió forintért.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #5874 üzenetére
Eddig is ésszel volt használva. Kapott többször prêm anyagot, nem volt kínozva, leállítás előtt mindig várt kicsit hogy a turbó hülhessen. Ez a hála :-( Azért csak el lehet adni pl egy millával a piaci ár alatt. Nekem ingyen van, nincs mit vesztenem. Amúgy a benzines változat mivel jobb turbó ügyben?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5882 üzenetére
Nyomaték az pont nincs és pörgetve is csak a hangja jön meg az ereje nem. Minap kóstolt be egy 1.6 turbó Astra kombi (igaz 180 ló de vagy 200 kg-al nehezebb). Gurulóból fél autónyit rám vert (igaz ő előbb lépett a gázra) de a végeredmény nem derült ki mert 120-nál begazolt és elvette a gázt. Pedig kíváncsi lettem volna felül mit tud.
Alfa nálam a sz@r szinonimája (tapasztalat mondatja velem), a Volvo az teljesen oké. Sor5 S60 nekem is a listámon volt anno.
H6 oké, meg van pár másik motor ami jó (EJ20-ak, EJ25-ből a 3. genereációs, FB25 ezek mind betonbiztos konstrukciók). H6-nál már a körítés a baj, hogy azok nagyon öregek. Lásd itt, többet szívtak vele már...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5884 üzenetére
Engem bekóstolnak gyakran. Látják, hogy nem WRX aztán a fejükben csak az 1,5-ös alapmotoros létezik meg a 2.5 turbó.
Amúgy utána néztem a chipnek, kb 185 lóra tudnák megírni. A gyári 173-hoz képest az smafu (nyomatékban 230 helyett 250 lenne és a Vmax-ot is ki tudják írni belőle ha kérem)... Marad így.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #5972 üzenetére
Erre én is gondoltam már, mert amikor először beszéltem velük telefonon, akkor azt igérték hogy emailben elküldik a munkalapot. Aztán kb 2 hétig vártam, majd amikor újra hívtam, akkor azt mondta, elmondja inkább szóban. Mindegy, ha fekete munka volt, akkor a az előző tulajt fogom csesztetni, hogy vagy elintézi hogy kiköhögjék a hivatalos munkalapot, vagy tegye bele az autóba a nemesebbik testrészét.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6021 üzenetére
Vajna Zoli írta, hogy a 4 sebességes automatába mindegy az olaj, de az 5 sebességesnek nem. 5-ös meg ahogy láttam, csak H6-hoz van (még a 2,5-es XT Fori is 4 sebességes, nem is értem). Nem értek hozzá, nem tisztem megcáfolni, ezért kezdtem kutakodni. De a Motul olvasatom szerint minden gyári előírásnak megfelel. Ha csak nem siklottam át valamin.
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #6060 üzenetére
Alapjáraton hülyét kapok a dualrange féktől, már a Skodában is gyűlöltem anno.
Motorerőből sosem elég, azt tanuld meg. A wrx-es fórumtárunknak adtam át a kormányt, hogy erőtlen a kocsi nézze már meg. M0-on ment egy karikát vele azt mondta úgy megy ez ahogy kell, csak megszoktam már. Ő is megszokta a WRX-et és nem érzi erősnek, pedig az 1.8i ufó Kuvik után gondolhatod, hogy mekkora ugrás volt neki...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #6063 üzenetére
Persze a 2.5 turbós szívás az nekem sem kéne nem is ez a lény' hanem, hogy mindegy milyen erős a gép megszokod. Olyan 8-9 között elvagyok én is az még jó mert nálam a lélektani határ a 10 liter.
Szvsz kelleni fog nagyobb főhenger a nagyobb fékhez. De ha kompletten megveszed a bontódó XT-ét akkor az átvarázsolható 1:1-ben.
mod:
Jorus: Akkor nem vállalod be az utat vele? Jobb is, nehogy úgy járj mint a 20d-k.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6133 üzenetére
Ha lehet hinni ezeknek a kerámia bevonatos reklámoknak, akkor az ezzel kezelt felületek sokkal ellenállóbbak, így akár jobban elviselhetik a ponyva okozta roncsolást, így nem kell állandóan vékonyítani a lakk réteget a polírozásokkal. Egy szezon után úgy is kiderül, hogy mennyire karcolja a fényezést a ponyva.
Jövő héten itthon leszek, ha lesz időm, akkor nekiállok egy kis autó ápolásnak én is. Én a Sonaxnak néztem ki egy waxolós, polírozós készítményét (talán ezt), szivacs korongos géppel szépen el is tudnám dolgozni.
Ti mit használnátok? A fenti cumóban nekem az a szimpi, hogy simán fel tudom vinni, nem kell takargatni a fekete műanyag részeket. A Homasitában néztem még valamikor a nyáron, de végül nem vettem meg. Volt még sima viaszom, ami nyár közepén fogyott el, mikor elhoztam a Seibikoból. A lökösök eléggé elütöttem a kicsit mattabb régi fényezés mellett...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Melyik tápegységet vegyem?
- E-roller topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!