-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4756 üzenetére
Nálam sajnos az elmúlt órában is összeomlott az oldal, nem t'om, mi van...
Remek! Örülök, h. elégedett vagy. Az adott elemek fényezését követően teljes átpolírozás is volt?
Ha lesz időd körbefotózod még a Forit? Jó lenne még nekünk is gyönyörködni benne.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #4662 üzenetére
Hamár V8 szóba került. Volt szerencsém utasként ülni a bnőm unokotesójának 5,5 literes AMG kompresszos merdzsójában. Na basszus, az odaver
Ja, és kombi jószág, családi autóként használja. Azt hiszem 2db van ilyen az országban.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #4815 üzenetére
from zö zsörmanz
amúgy azért egy 13 éves kocsi, ami oké, hogy jó hajtáslánccal bír, de az itthoni 3,5m ft-ok teljesen abszurdak érte (és én még azon hőbörögtem, hogy drágán mérik a h6-os outie-kat...). azért nem is bírtam venni semmit már ezer éve. ez amúgy amcsi modell, gondolom mindenki retteg tőle (mivel európai is, ezért gyakorlatilag ugyanaz), kicsit le van pattanva kívülről, ülésbőr megnyúlt, viszont egy családé volt újkorától, törésmentes és <200e kili van benne.
városi bozótharcos + utazóautó kombó + anya magasan pelenkázza és pakolja a gyereket kombóautónak jó lesz.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #4844 üzenetére
Két fajta van, az egyik az csak a gázpedál érzékenységévéle játszik (tuningbox). Tehát mondjuk félig nyomod le a gázpedált de a box padlógázas utasítást ad az ECU-nak. Ettől nem lesz erősebb nyilván.
A másik ami felülírja az ECU-t, ez esetben reflash-el a gyári rom-ot (általában előtte lementi a gyári setup-ot, hogy később visszatölthető legyen). Ezek konzerv szoftverek, nem egyedileg beállított programok. Lehet vele némi erőtöbbletet kapni és lehetséges olyan szituáció amikor valóban kevesebbet eszik az új soft-tal.
Focvis rendelt ilyet a VII-es Golf GTI-jéhez de nem tetszett neki és vissza küldte.Persze a gyártó sem hülye de nekik sok egyéb más szempontot is figyelembe kell venni. Úgy mint káros anyag kibocsátás, fogyasztás, élettartam, stb.
A topik taliban én is benne vagyok amúgy! Jorus a chippelt H6-ossal megint vihetne egy kört a múltkorit is élveztem nagyon.
Parci: Drukkolunk!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #4882 üzenetére
Nagy ritkán fel szoktam pörgetni, de nem 7000-ig. Én is próbáltam huzatni, utána megint csinálta. Hazaértem, állt egy picit, aztán Háriéknál már semmi nem volt. Azt mondta azért nyomott egy ECU resetet. Most voltam egy picit hosszabb úton, semmit nem tapasztaltam. Mondjuk most MOL Evo 100-as benyát kapott. Max még egyszer lesz neki ebből jóvilág, mert azt a löttyöt nem olcsón mérik
mod
Qru ha viszem majd szilent cserére, akkor cseréltetek üzemanyag szűrőt is. Gyertyák azok kb. 30.000-rel ezelőtt voltak cserélve
[ Szerkesztve ]
-
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5038 üzenetére
Majdnem jártam így... Újdonsült tulajként azt gondoltam az awd mindenható. Aztán mikor 4 kerékkel csúsztam a szalagkorlát felé akkor átértékeltem a dolgot. Mázlim volt mert betapadt mielőtt lekoccoltam volna. Azóta azért óvatos(abb) vagyok (meg persze gumikat is lecseréltem).
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
válasz outsiders #5053 üzenetére
+Qru
Motul X-Clean FE 5w30 ment bele, amúgy sok helyen 0w20-at ajánlanak Az olajbetöltő kupakján is ezt írja. Azért szoktak szerintem USA fórumokon panaszkodni az olajfogyasztás miatt.
Előttem anyukajáratban használták a kocsit, tehát sok rövidtáv. Akkor kophatott többet, hidegen, ki tudja, mennyire vigyázva. Amíg nem lesz rosszabb az olajfogyasztás, addig nem zavar. Egyelőre jó a helyzet, az utóbbi időben sokat vezettem sportosan, volt 2+ óra egybefüggő 140-160 km/h autópályázás is, de nem fogy több, mint korábban. A fogyasztásom is inkább 9 liter, mint 7
A sebességváltó az egyértelmű bottleneck terepen, ha automatám volna, vagy felező, vagy rövid 1. fokozat Duster módra, akkor többet járnék ki terepre.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #5049 üzenetére
Végig szervizelt, márkaszervízben, idős gazdag tulajtól, télen nem ment
(#5035) Qru nem tudom most milyet kaptam kölcsön. Tieddel mit láthatnék, ami nekem érdekes lehet a hibajelenséggel kapcsolatban?
Amúgy csak dög melegben jön elő a hiba.Sub-ZeRo na hogy állsz kereséssel? Most van fent egy pályázós, átépített GC8 hahun
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #5079 üzenetére
Enyém nem csak most a melegben Amióta megvan (tavasz) azóta akárhányszor nyitom szisszen. Nem, kattan, annyi. Nem vagyok "maximalista".
Denso szonda van. Nekem talan 35 volt.
balage. valahogy sejtettem Egyre jobban kivancsi vagyok egy H6 hangjára, ha odapörkölsz neki. Mondjuk egy SpecB Lega. Arra talán még cserélném is az imprezát, ha nem napi használós autó lenne félig városban.
mod.: Imprezával egy gyerekkori álmomat váltottam valóra. Saját erőből. Munkával. Fiatal vagyok, nem kell családi autó. Tudom, nem egy WRX sti, de nekem nagyon tetszik a maga puritán egyszerűségével belül, hogy van a 4 ablaknak gomb, meg a tükröknek. Klímát csak pályán használom a túl nagy menetszél miatt.
Kicsit "csalódás", mert az AWD ugye leszippant a teljesítményből. De ez az én hibám, mert többet vártam. Amúgy meg vagyok vele elégedve. 160 paci, van hangja is, igazi jampi vagyok. KBG (körúti b@szó gép)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5095 üzenetére
Az könnyen lehet, mert 66,5$/db áron megy hozzá a TPMS. Már egyszer vetem rá gyári alufelnit de olyan jó ajánlatot kaptam rá, hogy vétek lett volna kihagyni azt a ziccert.
Fékfolyadék miatt, nekem is kéne mennem majd hozzájuk de előbb műszakira megy a gép.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #5135 üzenetére
80e ft-ból kijön egy vezérléscsere (feszítőgörgőkkel, vízpumpával) egy random autóban. igazából nem tetszik nekem, hogy a subarut úgy kezelik a szerelői, mint a presztízsmárkákat, kvázi bevetté teszik, hogy "hát persze, hogy 185e ft a vezérlés, ez kéremszépen egy boxer, finom műszer stb.". a toyota corolla is egy finom műszer, a subaru pedig pont olyan kényelmes presztízsautó, mint egy corolla.
ha dupla áron akarnak mindent hozzá, akkor legyen a szolgáltatás (és nem csak a technikai) is olyan.
amúgy tényleg bohócterepjáró ez az rx, aszfalton billeg, földúton nem jó. a (régi) xtrail, forester megeszi reggelire off-road, aszfalton meg az outback. oh, well...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5138 üzenetére
Igen, minél többet gyártasz valamiből fajlagosan annál olcsóbb gyártani, ami kihat a vételárra nyilván. Ezért törekednek a gyártók arra, hogy minél több fajta alkatrész, minél több autójukba jó legyen (platformosítás), sokszor márkán átívelően is kezdve a közös fejlesztéstől (költségmegosztás).
A kis szériás gyártás mindig is drága móka volt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #5146 üzenetére
Jaja, épp erről igyekszem mostanság minél több gyakorlati infót szerezni...köszi. Ua. még futja a tendert a szóban forgó Pedders szettel (ami még egy kicsit olcsóbb is), sőt van még egy 3. lehetőség is: sima KYB az eggyel régebbi Fori rugókkal, ami erősebb, mint a mieinkhez való. A minap voltam egy budai Fori gurunál. Sokminden tapasztalatot megosztott velem erről is.
Ergo, látod, még nem adtam fel.Parci ennyit nem is szabad kifizetni. Gondolom, te sem a NEResek dimenziójában jutsz hozzá a pénzhez.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5185 üzenetére
Autoglym nagyon bevált. Az elefánt fül helyén lévő kis műanyag háromszögbetét meg a tükör fekete betétje kapott és szépen megújult tőle.
De hogy legyen feljegyzés a normál fogyasztásról: telekről tempósan jöttünk haza, időre kellett vissza érni. Átlagfogyi: 12,8 a bc szerint. Na ez már döfi.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #5226 üzenetére
én mindig utáltam, hogy nem látok ki kevés fénynél jól, nem látok be. ez most ilyen gyárilag, úgyhogy nincs mit tenni, de így a kánikulában tetszik. még egy érdekes dolog van: mint az outback, de főleg az x-trail iszonyúan felmelegszik a tetőelemnél, süti a fejemet a hő, amíg vezetek, hiába ordít a légkondi. meglepő, de az rx-nél annyira nem (tudtommal a kocsi színe egyébként nem sokat számít, pár százalékot, valahol olvastam erről egy "tanulmányt").
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #5224 üzenetére
Nekem is Llumarra adtak ajánlatot. Talán az autó mérete is más, most így ahogy nézem a képeket, a Fori ablakai kisebbnek tűnik...
És igen, nem boyracerkedés, sokat számít a komfortban a fólia, pláne egy kombiban, ahol körben mindenhol üveg van.
Előre is gondolkozok egy víz tiszta biztonsági fólián, arra is mondtak 25% hő visszaverést, valamint 99% uv szűrést.
A Toyota is fóliázva volt, nem durván, talán az első sötét árnyalat, sosem volt gondom a kilátással se szürkületben, se terem garázsban.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5269 üzenetére
Amúgy így utólag visszagondolva akkor engem is hill holder szívatott meg párszor. De legalább már ezt is tudom. Szerencsére nekem megjavult magától mire a szerelőhöz elmentem volna.
Van pár kavics nyom a géptetőn arra is rákérdeztem. Azt mondta a srác, hogy alu a géptetőm rozsdásodni nem fog, vegyek rá javítóstiftet max azzal javítsam le ha zavar a dolog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5286 üzenetére
Ha még egyszer beszivat én is kiköttetem a 'csába. Elvagyok nélküle. Bár a csajok imádják...
Nekem még tartja magát a gyári de ha elvérzik akkor elgondolkodom én is vmi komolyabb cuccban. Az egész autónak ez a két gyenge pontja van sztem a picit alulméretezett fék meg a számomra túl lágy futómű. Tudom, ez nem csapatós hanem bevásárlós autó de akkor is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5288 üzenetére
EBC-t drágállottam az elején de amikor megkérdeztem, mennyi lenne a gyári 2 első tárcsa (100k + 20k a szerelés) akkor már nem is tűnik olyan drágának.
mod:
Futómű: Ez a boltba járós jobb helyeken, meg a Google fényképezős autója szóval polgári használatú és még csak nincs is hasmagasság ami miatt kéne a feszesebb futómű.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen