Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz alratar #86699 üzenetére

    Elég, és sajnos azt kell mondanom hogy akad olyan paraszt is aki nem csekkolja be, bár a szabályzatukban benn foglaltatik. De ki kell hangsúlyoznom hogy nagyon ritka , legalábbis az én esetemben a 77 felajánlott giftből 1 egyén nem jelezte vissza hogy elküldtem neki. Egy ticketet kell nyitnod ha 7 napig nem történik semmi a részéről, de szerencsére a legtöbb esetben be fogják jelölni, ugyanis aki steamgiftre be tud regelni annak kell lennie pár játékának az inventoryjában.

    "The winner has redeemed my gift, but not marked it received. How do I proceed?

    If your gift has been activated or redeemed by the winner, and they have not left feedback after seven days, please create a support ticket to request received feedback. A support member will review and ticket, and if the gift is activated on the winner's Steam account, approve the ticket and update the feedback to received."

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/

Új hozzászólás Aktív témák