- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Milyen NAS-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI kábel TV
- AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Proxmox VE
- Tomato firmware
- Ubuntu Linux
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
omani
tag
Ha valakit érdekel itt a replay, csak a csatát érdemes nézni, megbeszéltük hogy 200-ig csak makrózunk. Az első 19:45-nél van 212 supply 199 ellen, következő 26:25-nél 220 a 200 ellen, az utolsó 48:30-nál 221 vs 200.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz föccer #17141 üzenetére
SPOILER
Szerintem nem volt abban, J elobb ment harmadikra mint ő. A mutákat erőltette de szinte semmi damage-et nem tudott velük okozni, nem volt hive techje és upgrade nélküli roachokkal próbálta counterezni a mass thort, szerintem rosszul játszott ill J tolta nagyon jól.
(nagyon nem tetszenek ezek az azonnali GG-k, egy showmatch-nek a szórakoztatásról kéne szólnia, akár olyan áron is hogy megpróbálnak egy lehetetlen helyzetben visszakapaszkodni, előbb TLO meccset néztem ZvP-ben szinte a végsőkig harcolt)
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz föccer #17150 üzenetére
SPOILER
Sose volt egy kreatív játékos, viszont brutálisan makrózik Láttam egy Huk-Nestea meccset úgy emlékszem Day9-nál, ahol Nestea ugyanezt rontotta el mint amit most IdrA. Sokáig maradt tier2 és későn jött a tier3 átállás. Tier2 zergnél szerintem arra van, hogy átvezesse a late game-be, de muták nagyon drágák ahhoz hogy massolja őket a techelés kárára, pláne ha nem tud vele igazán nagy eco damage-et okozni. Szerintem nem a bling speeden ment el, J elég szépen splitelte amúgy is a marine-okat meg a tankokat, ennyi bázisról már egy rakás jól pozicionált broodlordnak kellett volna lennie mire kijött a terran sereg.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
North American Star Leauge, napi meccsek, 400 000 dollar http://nasl.tv/
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz iSonic #17157 üzenetére
Pénz annyira nem kérdés szerintem, az ő szintjükön a csapat megveszi a repjegyet, a GOM meg csinált egy házat ahol bejelentkezés után ingyen szállást ad a külföldi játékosoknak határozott ideig. Viszont a két ponttal egyetértek.
Ret szerintem nem fog nagyot alakítani Code A-ben, nagyon nem megy neki protoss ellen, mondogatja is már, hogy hazajön. IdrA is otthagyja Koreát a mostani GSL után egy időre, gondolom épp a Star League miatt. Morrow-t nagyon bírom de nem tudom mit kezdene a szuperagresszív koreai játékkal. Nagy zerg reménységem moonglade, ő sokat játszott a koreai ladder-en, kiváncsi vagyok mit mutat Code A-ben.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Roach+hydra nem megy terran ellen, a marine ball DPS-e és a marauder extra damage-e armored ellen simán counterezi. Team játékban én akkor hozom, ha kevés a terran az ellenfelek között, de fontos hogy creepelni kell mint az őrült.
Inkább szoktam muta+lingre menni, és techelni a lingeket, late-game-ben is nagyon hasznosak mert szétszedni az őrizetlenül hagyott expeket pillanatok alatt. Ha sok a terran akkor bling+speedet hozok de nem támadok velük hanem creepen védekezek, amig makrózok.
Infestor-ból nem szabad sokat hozni mert sokba kerül és nem lesz normális sereged, arra jók hogy megállítsd az mmm-et a blingjeidnek. Mech ellen nem túl hatékony, amire pedig megvan az NP-d addig nem 1-2 thor vagy colossi támad hanem egy halom, szóval nem ér sokat.
Amig nincs túl sok stalker addig a lingek nagyon erősek ellenük, de ahogy már nem tudják őket surroundulni hydra-ra kell váltani, azok megeszik őket.
A költéshez végig köpködni kell, plusz fontos ha már nagyobb a bevételed, akkor ne olcsó egységekre költsd el a lárvát.
Zerget én nagyon nem szeretem team játékhoz, mert ha külön vannak a bázisok akkor a Z az amit legelőször beütnek. A standard zerg játék se működik teamben, azaz nem mehetsz 15 expre és nem makrózhatsz army nélkül, mert egy 5-6 perces 3-4 csapatos push lemos a föld színéről. Ha statikus védelemre költesz, akkor nem lesz bevételed mid game-ben. Ha az ellenfélnél 2 vagy több zerg van, akkor nem fogod tudni kivédeni a 12 linges 8 pool-t egyedül, csak ha a társak segítenek. Ha közös bázis van, akkor más a helyzet, ott lehet jobban makrózni és megerősödve lenyomni az ellenfelet.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Ma este 6-tól Black Dragon League, Day9 közvetíti Németországból:
MaNa vs. Strelok 18:00
GoOdy vs. White-Ra 18:00
elfi vs. DIMAGA 19:00
MaNa vs. Naniwa 20:00[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
MaNa - lengyel protoss, a Dreamhack-en lett második iszonyat jó meccsen Namaa ellen, érdemes megnézni a közvetítést, a legjobb PvT amit láttam. iSonic játszott már ellene
Goody - német terran, mech játékáról híres, legutóbb a kijevi IEM-en Tarson verte el
WhiteRa, DiMaGa szerintem mindenki ismeri
elfi, nem ismerem, finn protoss.
Naniwa - svéd protoss, BM-kedéséről volt hírhedt egy időben, meatyowllegs smurf acc-al ő érte el először a 4000 pontot ladderen.
Strelok - ukrán terran, még nem láttam játszani de ő is nagyon ismert.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz föccer #17206 üzenetére
Megnéztem, amennyit az én szintemen látni belőle:
- elején szép precízen köpködtél
- végig igen jól költöttél
- tetszett hogy muta előtt gyűjtöttél extra gázt
- a muták magasságában már maradtak ki köpések, gondolom a multitask miatt
- nincsenek a queen-ek hotkey-en, pedig nemcsak köpésnél hanem légvédelemnél is hasznos
- amikor az első támadás után látszott, hogy előnyben vagytok, akkor lehetett volna agresszívabban is drónozni
- kicsit szerintem bm gg-re rákérdezni legalábbis én sose szoktamhttp://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Elfi csinált egy igen trükkös 4gw-t Dimaga ellen Metalopolison , protossoknak érdemes megtanulni: 3gw-t rakott a szokásos helyre, egyet pedig a bázis sarkába. Sentryket hozott a warpgate tech előtt hogy úgy nézzen ki mintha expelne, aztán még lerakott 2 pylont is a naturaljához, aztán expelés helyett támadott
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Elég undorító ez a PvP, aki előbb expel veszít, akinek több coloja van nyer, aki előbb lerakja a 4gw-t nyer.
Közben megtaláltam Dimaga streamjét, vicces hallgatna ahogy kommentálja a dolgokat "sto tü gyéláes"
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz föccer #17236 üzenetére
- Szerintem a spinecrawler rush lingek nélkül semmit nem ér, max ha nagyon figyelmetlen az ellenfél, egyébként pénzkidobás, már az elején mindketten elvesztetek 1-1 spinecrawlert ami fejenként 150 mineral. A scoutoló drone-al a harass csak másodlagos cél, az elsődleges az, hogy megtudd milyen tech-et választ, hogy időben counterezhesd.
- A mapot early game-ben nem lingekkel kell figyelni hanem ovikkal, én team játékban úgy szoktam hogy mindkét ellenfél mellé odaküldök 1-1 ovit hogy ha kell be tudjam küldeni scoutolni. Lingeket csak a xelnagahoz teszek meg 1-el nézegetem a naturaljukat hogy mikor expelnek. A többi ovit ha terran van akkor drop útvonalakra rakom, zerg meg protoss ellen annyira nem szórom szét őket, csak ha megvan az ovi speed, akkor lecreepelek szinte minden exp helyet, vagy burrow-olok 1-1 linget. Ez nagyon meg tudja akasztani az expelésüket.
- 2v2-ben nagyon hasznos hagy odaadjátok annak a unit controlt aki jobban tud multitaskot meg mikrot, a unitokat egy közös pontra gyűjtitek, és onnan viszi aki irányítja őket. Ez randomban vagy nagyobb team meccseknél szerintem nem működik, de egy előre összeállt 2v2 csapatnál nagy előnyt jelenthet (onnan gondolom h nem volt átadva hogy láttam a társad lingjei az első támadásnál rá voltak klikkelve a roachaidra)
- Mindketten nagyon későn expeltetek (10 perc után), ha nem is tudod szaturálni a második bázist az extra lárva miatt igen fontos korán lerakni, ha megfogjátok az első push-t akkor utána azonnal.
- Az early game scouting után már nem scoutoltatok, így megleptek a muták. Én annyit szoktam team játékban hogy egy changelinggel megnézem a seregüket, meg egy linget kiállítok az útra ahol a push fog jönni, közel a bázisukhoz.Persze így replay alapján könnyen okoskodok, játék közben sokkal nehezebb jól látni a dolgokat és jól is dönteni
Ha nagyon a 2v2-t akarjátok erőltetni akkor próbáljátok ki ezt a buildet. ZvP szinte verhetetlen ha nem rontjátok el, öcsémmel próbáltuk kb 10:1 arányban nyertünk vele, csináltam is anno egy magyarázó vodot róla.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Upsz, az lemaradt hogy egyikőtök se drone-ozott rendesen, 40 drone-al fejezted be 25:55-kor pedig téged szinte egyáltalán nem harassoltak. A naturalod-on 16 drone van, az aranyon 11. Én ha ennyire előre vagyok mint ti voltatok, akkor nem rohanok hive techre hanem dronozok és lerakok egy makro hatchet is.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
oxox-al értek egyet, a team és az 1v1 olyan mintha két külön játék lenne, teljesen más játékstílus kell hozzájuk. Persze van köztük átfedés, de ha csak team-ezik az ember azzal a tudással 1v1-ben sokat nem ér, jó példa rá az én esetem. Sehol nem vagyok 1v1-ben, pedig lejátszottam egy halom csapatjátékot ami jól is megy, viszont teamben teljesen mások a timingok, máshogy kell counterezni ha nem egy ellenfél támad, hanem 2-3 különböző faj, stb. Viszont ha valaki megtanulja rendesen az 1v1-et, az szerintem teamben könnyebben és gyorsabban fejlődik mint fordítva. Mindenestre ha most kezdeném, biztos nem erőltetném a team-et, csak 1v1-re koncentrálnék.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
ZvZ-vel küzdök hetek óta, szerencsére Alg segít amennyit tud. Kő-papír-olló. Amennyit eddig tudok az early game-ről:
mass speedling > roach
speed+bling > speedling
roach+bling > speedling/speedling+bling
roach > roach+blingAz hogy melyik használható, függ a pályától és az ellenfél nyitásától. Nehezen védhető naturalnál (XNT, SS) nem mehetsz roachra az elején mert instant vesztés speedling bling ellen. Könnyen védhető natnál (LT, SP) mehet a 15 hatch, ha nincs korai poolja az ellenfélnek (ezt le kell scoutolni) és utána ha 1 bázis allin akkor spine-okkal queen-ekkel és lingekkel kihúzni roachig, ha az ellenfél is 2 bázisra ment akkor szintén roach.
Mid game-ben roach + hydra vagy roach + infestor ami nagyon gyakori, mutákat akkor érdemes ha nem scoutolja le az ellenfél különben könnyű counterezni.
Fontos, hogy teljesen máshogy kell drónozni mint T vagy P ellen, a Z mobilítása miatt nem elég ha akkor állunk neki egységet gyártani mikor már támad az ellenfél. Nekem egyelőre ez a legnehezebb felállás, de igyekszem megtanulni.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Roach ellen nem ér semmit, de amig nincs speed nagyon lassúak, így ritka hogy azt hoznak a korai pushra, de azt simán megteheted hogy kiraksz egy scoutoló linget a kijáratukhoz, és ha azt látod hogy speedling jön akkor elkezded morfolni a blingeket, ha roach akkor meg meghagyod a lingeket.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz kovsol #17312 üzenetére
Persze, ha nincs surround akkor olyanok, mint a kapuba állított zealot. A fenti nyitások azt mutatják, hogy mire mit kell lépni. Ha befalaz 3 roach-al, akkor elég speedlinget hozni majd expelni, mivel map controlod van. Ha kimozdul a lassú roachokkal, és nem tudsz surroundot, akkor pedig befutsz. Ha elmegy a ZvZ 2 bázisos makró játékig ott általában már jó vagyok, épp ezek az 1 bázisos trükközések nem mennek még nekem. Ha van időd hétvégén gyakorolhatnánk együtt is.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Balance:
GENERAL
Players can no longer hide units by setting them in a close proximity patrol (Viking flower).PROTOSS
Mothership
Units leaving the Mothership's Vortex are now un-targetable and immune to damage for 1.5 seconds.
High Templar
Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
Zealot
Charging Zealots will now hit fleeing targets at least once.TERRAN
Battlecruiser
Movement speed increased from 1.406 to 1.875.
Bunker
Build time increased from 35 to 40 seconds.
Tech Lab
Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.ZERG
Infestor
Health increased from 90 to 110.
Fungal Growth
Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
Damage increased by +30% vs. armored units.
Now fires a missile instead of being instant cast.http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Azt tudni kell hogy ezek nem 100% hogy bekerülnek a végleges patch-be, PTR-en egyelőre csak tesztelik a hatásukat.
A protossnál nerfelték az archon toilet-et azzal hogy a vortexből kilépő unitokra 1.5 másodpercig nem hat a támadás.
A high templar-tól elvették az amuletet így nem lehet instant stormozni velük warpolás után.
A zealot buff annyit jelent hogy nem lehet kiteolni a chargolt zealotokat, mert egyet mindenképp ütnek.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Protoss deathball ellen bling drop a megoldás, előbb próbáltam és brutálisan hatásos. Nem véletlenül látni egyre több blinget protoss ellen a GSL-ben.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Első játék tapasztalatok zergként:
Backwater Gulch - kis rush távolság, nehezen védhető natural
Slag Pits - minimális rush távolság close position-ban, nehezen védhető natural
The Shattered Tample - lost temple high ground nélkül, tetszik
Typhoon Peaks - elég kusza elsőre, natural jól védhetőhttp://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
A GSL5 eddigi mérlege (CodeA és CodeS együtt).
Eddig lejátszott meccsek: 64
Fajok:
P 15
T 27
Z 22Mirror meccsek:
PvP 1
TvT 12
ZvZ 2Nem mirror meccsek:
PvT 6:4
PvZ 8:6
TvZ 16:9Külföldiek közül eddig
- kiesett: Ret, mOOnGLaDe, Haypro
- továbbjutott:HuK, Jinro[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
A tunneling claws-al simán átmennek a roachok az FF alatt, de ahhoz Lair tech kell és dupla fejlesztés (burrow is). Amire ott tart a Z addigra a P már nem GW armyval jön hanem magasabb tech-el. Ettől még az FF szerintem kell a P-nek, különben esélye nem lenne megfogni az early T agressziót vagy korán expelni Z ellen.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
válasz kovsol #17531 üzenetére
Régebben belefutottam egy GSL-es torrent oldalba, ahova felpakolták az egyik szezon meccseit,
de most nem találomitt a cím de úgy nézem nem megy már.. Még régebben volt aki felrakta youtube-ra és dailymotion-re az adásokat, azóta ilyet se láttam.A GomTV-n fizetés nélkül meg lehet nézni az első set-eket, sajnos a többit nem.
Nekem a legnagyobb bajom a GomTV-vel az, hogy nem adnak rendes streamet, csak a saját playerükön lehet nézni, így se telefonról, se mac-ről nem tudom követni az élő adást. Izgalmas vod a GSL nélkül is annyi van hogy képtelenség követni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
a mobil - livestream világban igen nagy robbanás előtt állunk szerintem, nem egyedi igény az, hogy élő közvetítést nézzünk telefonról. Pár év még és az lesz furcsa, ha lemaradsz a kedvenc meccsedről mert nem volt tv a közelben. A mac dolog meg a gom-ot minősíti azzal, hogy lassan fél éve nem bírnak előállni egy olyan stream-el ami osx alól is nézhető trükközés nélkül.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Ma kezdődött az Intel Extreme Master világbajnokság Hannoverben, az első meccsen IdrA verte qxc-t. A csoportbeosztás:
Group A
IdrA
Ace
MorroW
White-Ra
Tarson
qxcGroup B
SjoW
Squirtle
Socke
Fenix
mOOn-GLaDe
MoonA torna március 1-től 5-ig tart, többek között Day9 és TLO közvetíti.
Streamek:
http://tv.esl.eu/de/
http://www.own3d.tv/live/5093/ESL_TV_Event_2[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Sok IdrA elemzést hallgattam már, nagyon képben van. Az, hogy a muta+linget erőlteti terran ellen és nagyon sematikusan játszik se véletlen. Ha pedig P négy bázison van kint, tényleg mit tudsz csinálni Z-ként? 4 bázishoz csinál egy halom GW-t és közel olyan gyorsan remaxolja magát mint Z, 200/200-nál meg egyértelmű hogy a P army erősebb. Azzal mondjuk egyetértek hogy IdrA nem rugalmas, nem kreatív, sokszor unalmas nézni, rosszul viseli a vereséget és elég nagy bunkó stb, de ettől még nagyon jó játékos szerintem.
EDIT - upsz már vannak is fent replay-ek:
http://www.esl-world.net/masters/season5/hanover/sc2/groupstage/match/21729572 QXC - idra
http://www.esl-world.net/masters/season5/hanover/sc2/groupstage/match/21729574 Morrow - Tarson
http://www.esl-world.net/masters/season5/hanover/sc2/groupstage/match/21729571 Ace- Whitera
http://www.esl-world.net/masters/season5/hanover/sc2/groupstage/match/21729575 Ace - Idra
http://www.esl-world.net/masters/season5/hanover/sc2/groupstage/match/21729576/ Qxc- Tarson
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Alg, rt06, akkor egyről beszélünk Hozzáállása nekem se tetszik, a showmeccsen szerintem igen nagy bunkóság volt kilépni már csaták előtt, arról kellett volna szólnia, hogy a közönséget szórakoztassák.
Hozzáállásban TLO-t bírom nagyon, legutóbb megkérdezték a balance-ról mint no1 random játékost, azt mondta hogy ő balanszról egyedül a blizzard-al beszél, mert annak van értelme, a többi siránkozásnak nincs.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Ki kéne próbláni muta-linget P deathball ellen. Több előnye van a roach->hydra->corruptor irányhoz képest szerintem:
- early game-ben spine+mass linggel védeni a naturalt, P sentry és zealot armyt hoz, ha expel akkor a speedlingekkel lehet map controlt, ha támad akkor plusz spine-ok
- a muta-ling inkább gáz igényes mint mineral, nem kell annyi drone se, előbb lehet menni 3rd-re
- ahogy kijönnek a muták, a zealot+sentry army nem ér semmit, plusz harassolni is lehet míg a roach+hydra-val nem
- ha sok zealotja maradt kevesebb a stalkere, rosszabb a deathball légvédelme
- muta jó void ellen
- mondjuk a speedling sokat nem ér colo+forcefield ellen, de ha a stalkereket leköti míg a muták leszedik a colot akkor gyorsan lehet pótolni őkethttp://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Próbáltam már ezt a stratégiát pár napja. A templarok tényleg durvák, szegény lingek elolvadtak. Mondjuk mutával még mindig több esély van levadászni a templarokat mint a lassú roach-hydra csapattal. Főnix ellen meg kéne próbálni az infestort, ha le vannak fungalozva és nem menet közben lőnek szerintem muták is megfogják pláne hogy neked elvileg több van. Persze ha nem deathball-ra meg a protoss hanem pl mass stalkerre + templarra akkor gg
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Ez így van egy darabig, de ha massolod őket egy idő után használhatod szinte bármi ellen (mass stalker, mass marine persze kivétel). Infestort nem kell elcipelned a mutákkal, elég ha elcsalod hozzájuk a fönixeket. Az infestor harass nekem nem nagyon szokott összejönni, szinte mindig van turret/cannon a mineral line-nál vagy útban felé, és legtöbbször bebukom őket úgy hogy semmi kárt nem csináltak. Pedig simán meg lehet csinálni infestorral hogy shift-el az egész harassot beprogramozod neki és csinálja magától. A roach+hydra-nál pedig még mindig az van hogy GW unitok ellen jók, ahogy viszont jön a colo+vr elolvadnak, még akkor is ha van elég corruptorod, ezért erőltetik mostanában a bling dropot P ellen.
--
Most nézem CodeS-ben nem ment tovább Fruitdealer és Marineking se
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Azt írják hogy itt is lehet nézni:
http://www.own3d.tv/live/3633/ESL_TV_-_CeBit_2011[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Uh tényleg még ki se próbáltam a GSL mapokat pedig kiváncsi vagyok rájuk nagyon. Az MLG ma jelentette be a map pool-t. Azért ez és a GSL is mutatja hogy a Blizzard eléggé elszúrta a mapokat.
MLG Metalopolis*
MLG Scrap Station
MLG Shakuras Plateau*
MLG Shattered Temple*
MLG Xel'Naga Caverns*
MLG ICCup Testbug*
MLG GSL Crossfire SE*A building blocker has been added to the ramps of each of the starred maps, at each ramp closest to the main's natural expansion. This blocker prevents the ramp from being blocked by the current standard amount of buildings (e.g., three pylons, two bunkers, etc.). Examples: Metalopolis, Shakuras Plateau, Testbug, Xel'Naga Caverns.
Starting spawns on Metalopolis and Shattered Temple have been modified to prevent close ground spawns.
Starting spawns on Shakuras Plateau have been modified to ensure cross-map spawns only.
To access this map pool, including the non-ladder maps, simply search for "MLG" on the StarCraft 2 map selection screen.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Vége az első napnak, az eredmény:
Group A
#1 Ace
#2 IdrA
#3 MorroW*
#4 White-Ra*
#5 Tarson*
#6 QxcAz első három jutott tovább, MorroW/White-Ra/Tarson körbeverte egymást, az összes győzelem-vereség döntött a sorrendjükről.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
A legjobb analízis amit eddig a ZvT early game - bunker rush témában láttam érdemes elolvasni: Can we talk about bunker build time? Why are Blizzard nerfing it?
Custom game témában, én Nexus wars-t szoktam játszani, a legnyugisabb játék Arról szól hogy két két fős csapat egymásnak enged egységeket, amihez a játékosnak csak a gyártó épületet kell lerakni. Se makró, se mikró Aki ügyesebben counter-ezi az ellenfél unitjait, az nyer.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
HuK egy lépéssel közelebb CodeS-hez
(P)HuK < Crossfire SE > (Z)RevivaL
(P)HuK < Terminus RE > (Z)RevivaL
(P)HuK < Shakuras Plateau > (Z)RevivaLhttp://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Steam topic
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo IV
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen