-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
válasz Ghoosty #22099 üzenetére
Széles rámpán óhatatlan, hogy marad egy supply, vagy egy add-on épület rész. 2 soros falat felhúzni meg egyrészt nem szokás minden esetben, másrészt nem biztos, hogy időben elkészül.
Látom, hogy téma lett a mass muta+phonix. Igen, lehet counterelni nagyon sok mindennel. Csak nem úgy, hogy egyszer csak megjelenik, és ledarál mindent. A scout megvolt a mutára is, meg a phonixre is, mert hoztam a hydrákat, amennyit csak tudtam. Csak egyszer beállított az asz eszméleten nagy sereg. És mivel pont szét volt húzva a négyünk serege (pont a muta és phonix harast védve), így játszi könnyedséggel daráltak le 1-1 ally-t. Velem kezdtek
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Realradical
őstag
válasz Ghoosty #22099 üzenetére
Infestor+corruptor is jó lehet ellene.
@Föccer
Mondjuk ha én meglátok egy phoenixet is azonnal corruptort nyomok. Mutát ledaráljak, hydra meg felkapható. Sok más opció zerggel nincs ellene.[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things